قصص سكس محارم بزاز هبه اختى

3.00 نجوم
1 تصويت
يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع
نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي

incestboy

عضوية محارم عربي
12 نوفمبر 2018
20
9
3
21
tanta
النوع (الجنس)
ذكــــر
انا كما ذكرت قبل ذلك امارس جنس المحارم مع اختى هبه.. الفتره إللى فاتت مكنتش بتخليني انكها عشان احنا فى رمضان وكدا وبتقول فى العيد وانا مكنتش مستحيل و امبارح كانت بتنضف البيت عشان العيد والبيت كان مكركب وهبه كانت بتحاول انضف جزء جزء وماما نزلت اقعد عند جارتنا وانا كنت بسمع مسلسل فى التلفزيون وبعديين هبه كانت بأفضل الصاله وبتشيل السجاد وهى موطيه شفت بزازها كلها فرحت من وراها وحضنتها من ورا وحاولت ادجر لها بوبي ومسكت بناتها من تحت العبايه وهى قالت انت بتعمل ايه خلينا اخلص إللى ورايا قولتلها مش قادر يا هبه كشك وحشانى بقا لنا ٣ اسابيع مش بنيكك قالت لى واللى بتعمل كل يوم دا انت مبتعديش يوم من غير بوس ودعك قولت لها بتاعى واقف مش هقدر استحمل فقالت ايه إللى هيجك اوى كدا قولت لها منظر بزازك وطيزك وانت بتنضفى ضحكت وقالت يعنى عايز ايه فحبيت اهيجها قولت لها عايز امص فى كشك ضحكت وقالت لا انا مش عامله حلاوه قولتلها انا بحب شعرتك عشان اول مره انيكك كانت شعرتك طويله .. يالا يا هبه عشان خاطرى.. قالت طيب اقفل الباب وتعالى رحت قفلت الباب عشان لو ماما جت ترن الجرس الاول وبعد ما قفلت رجعت لهبه جرى لاقيتها بتقولى بالراحة حضنتها وقعدت امسك طيزها وأرضه فى بزازها وقولتلها اقلعى العبايع قالت لا انا حرفعها بس مش حقلع عشان ماما لو جت قولتلها بس انا عايز اشوف بزازك وانا بنيكك قالت لى العبايه واسعه وطلعت بزازها فنيمتها على الارض وكانت لابسه كلوت سبعه قلعته وبان كسها فزبي كان واقف فحركته على كسها وبليته ودخلته وانا بنيكها قولتلها عايز امسك طيزك وانا بنيكك فرفعت نفسها وحطيت ايدى تحت طيزها وضجرت لها اوى وبعديين رفعت رجليها اوى فقالت لا كدا بيوجعنى قولتها مش متمتعه قالت متمتعه اوى انت بتعرف تكيفنى بس رجلى بوجعنى كدا فقولت لها نامى على بطنك وركبت فوقها وبعد حوالى ١٠ دقايق نيك حسيت انى حنزل فقولت لها انا حنزل العشره بس عايز انزل فيكي قالت لا طبعا قولتها مش فى كسك بين طيزك قالت ماشي ودخلت زبي بين فلقتين طيازها وضجرت جامد ونزلت كتير اوى فى حطيتها وراحت إلمام وغسلت طيزها وجت تضحك وقالت لى مبسوط كدا ادينى مش مقدر اكمل تنضيف فحصتها وبعبصتها وقولت لها زبري كان مشتاقلك قالت خلاص اوعى بقا خليني اكمل تنضيف..... وحاول اصورها بعد كدا
 

incestboy

عضوية محارم عربي
12 نوفمبر 2018
20
9
3
21
tanta
النوع (الجنس)
ذكــــر
يا جماعه انا بحكى إللى حصل مع اختى عشان افضفض مع حد ليه مفيش حد بيرد ولا انشر حكايات فى منتدى تانى
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا