قصص سكس عربي صديقتي الماستر وانا طفلتها

يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع
نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي

Fatmaalysm

عضوية محارم عربي
21 مايو 2019
1
3
3
24
Cairo, Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي
هحكيلكوا قصتي
القصة حقيقية 100% ومفيهاش اي اختلاف غير اسماء الشخصيات بس، مش مشوقة ف الاول بس اخرها هتموتك
انا هاجر .. 19 سنة طولي 165 سم ووزني متوسط وجسمي انثوي جدا ومغري جدا
قصتي بدأت من سنتيت بظبط
من يوم ما بلغت وانا بحب استكشف نفسي والعب ف جسمي وكده وكمان وانا صغيرة كنت بحب اوي اتدلع وبحب اللي يعاملني كأني لسه طفلة صغيرة عندها سنتين
والدي شغال محاسب ف شركة كبيرة ووالدتي اتعينت معاه بالصدفة البحتة وطبيعة شغلهم انهم كانوا برا معظم الوقت وبييجوا ينامول وانا لوحدي ف البيت علي طول
ف كنت بمارس العادة السرية بس مكنتش بتمتع اوي برضو وكان بييجي عليا اوقات بمارسها مرتين وتلاتة ف اليوم ومبتهدش لحد ما جه اليوم اللي ابويا وامي سافروا الكويت فيه عشان شغلهم وقعدوا يقولولي خلي بالك من نفسك وهنكلمك وكده وسابولي مبلغ 5000 جنية اتفقوا معايا انهم هيبعتولي زيه كل شهر بظبط
انا فرحت جدا انهم هيسافروا عشان هعرف اخد راحتي ف البيت علي طول
وتاني يوم فاتحة موقع بيتكلم ازاي تربي طفلتك بحيث انها تكون مدلعة وحلوة وكده وبعدين طقت ف دماغي فكرة
ونزلت جبت حفاضات حجم كبير وبزازتين ولبن اطفال وزيت جونسون وسكاتة ودخلت عالسوبر ماركت جبت شوية شامبوهات وحاجات للحمام وجبت لبن جهينة اللي هو خالي الدسم ده بكميات كبيرة جدا وطلعت البيت
كنت من عشاق اللانچيري وكده وبحب اللبس المتدلع ده اوي
المهم طلعت اخدت السويت وعملت جسمي كلو بتفاصيله وبعدين اخدت دش حلو وجربت الشامبوهات واستخدمتها وكده وخرجت من الحمام عروسة ف ليلة دخلتها ودخلت غسلت الببرونات الجديدة وعملت من لبن الاطفال ده ومليت الببرونتين ودخلت اوضتي قعدت عالسرير وبدأت ادهن جسمي وعند كسي تحديدا وخرمي بزيت جونسون مخلوط بمياة ورد بنسبة خفيفه لغاية ما بقت المنطقة دي ناعمة وطرية اكتر من طبيعتها وقمت جبت حفاضة وجبت حفاضة وغرقتها لبن جهينة ده ولبستها وهي مبلولة وبعدين جبت برا ضيقة حبه ودهنت بزازي كلهم بالحلمات جبنة فيتا من الناعمة غرقتها ولبست البرا وبعدين لبست قميص نوم لانجيري يعتبر مش مغطي حاجة غير بطني بس وفتحت موقع سكس وبدأت اتفرج علي فيديوهات سحاق مصري وشراميط وفوت چوب وكده وحبيت اجرب كل حاجه
وكان ليا صديقه واحدة مكانتش تعرف غير العادة بس وحتي متعرفش اشكال الجنس او بيتعمل ازاي ف اتصلت عليها تيجي تبات معايا يوميها كده
جت عندي البيت حدفتلها المفتاح من الشباك وقولتلها ف التليفون اطلعي وادخلي علي المطبخ هتلاقي ببرونة تمليها لبن وتيجي عشان ابن جارتنا قاعد معايا وبعدين ابقي ادخليلي الاوضة اكون غيرت
وفعلا انا ولا غيرت ولا حاجة انا كنت بسمع فيلم سحاق عنيف اوي وكانت اول مرة اجيبهم كتير كده وجبتهم ف الحفاضة وعمالة اخبط ف كسي من فوق
المهم دخلت ف اللحظة اللي انا بجيبهم فيها ف قعدت تضحك وتقولي مش تقولي طيب مكنتش جيت قمت قايلالها تعالي اسلم عليكي واخدتها ف حضني جامد وانا نايمة عالسري وخليتها فوقي وقولتلها بقالي 3 ايام مشوفتكيش يوسخة
قالتلي كنت بذاكر بقي وكده وبعدين يألت علي الواد الصغير قولتلها هاتي الببرونة ..ف قامت جابتها من عالمكتب قمت انا بشرب فيها بس بدلع كده ومحن
ف هي استغربت وقالتلي بتعملي ايه
قولتلها انا النونو...هي خافت قولتلها هحكيلك وحكيتلها كل حاجة
كانت خايفة من الموضوع بس انا طمنتها وقولتلها بقولك ايه
قالتلي ايه
قولتلها ما تتبنيني
قالتلي اتبناكي!
قولتلها اه تبقي انتي امي وده هيبقي بيتك لغاية ماهما يرجعوا مالسفر وفلوسب ملكك وانا ملكك وكل حاجة فيا ليكي بس تربيني زي مانا بحب وانا هخدمك
وافقت من غير ماتفكر وقالتلي طب بتعملي ايه بقي او ازاي قولتلها استني
وقمت قالعة القميص وقيلالها انا هقلع وهخش الحمام وانتي هاتي الحاجات اللي عالتسريحة دي كلها وحصليني قالتلي طيب ، ودخلت الحمام وهي جابتهم علي كذا مرة وبعدين بعتتها تجيب اللبن من التلاجة وسديت الحوض بتاع الحمام وقعدت فيه بطريقة غريبة وقولتلها امليلي الحوض لبن
قالتلي ليه قولتلها امليه بس
وبدأت تملاه وانا في كمية سعادة واستمتاع غريبةوبدأت ادعك ف كسي وافتح ف خرم طيزي واحط فيه لبن علي قد ماقدر ومستمتعة خالص لقيتها بتقلع هدومها قمت ساندة عليها بعد اكتر من نص ساعة ف الحوض ونزلت قعدت ف البانيو ..
والبانيو بتاعنا بياخد شخصين ف قعدتها جنبي وقولتلها حميني
قالتلي ماشي وبدأت تنضف ف جسمي اكتر واكتر وبعدين قامت كلمت واحدة صاحبتها ف التليفون وسابتني ورجعت تاني
ف بقولها مين دي
قالتلي دي واحدة عندها زبر صناعي والعاب حلوة اوي قولتلها عليهم وقالتلي هتعدي عليا هنا تجيبهملي وهنزل اجيبهم منها
ف فرحت وخوفت ف نفس الوقت وقولتلها ماشى
خرجت من الحمام لقيتها جايبالي باشكير ولفاني فيه وسحباني ونيمتني عالسرير وبدأت تلبسني ف الحفاضة وبعدين قلبتني علي بطني وانا مستمتعة لقيتها بتجيب الزيت وتحط منو علي خرم طيزي وبدأت توسع فيه واحدة واحدة وانا كنت بدأت اهيج تاني بس انا تعبانة وبعدين جابت السكاتة وحطيت عليها حبة لبن وحطيتها ف بؤي وجابت الببرونة وقامت حطاها ف طيزي وهي مليانة وفضلت تدخل فيها
الببرونة كان الحلمة بتاعتها صغيرة بس انا طيزي كانت اصغر وبدأت تنزل لبن جوا خرم طيزي وانا بصوت تحتيها بس بؤي مكتوم وفضلت لغاية ماخلصت نص الببرونة قامت داخلة المطبخ جايبة برطمان العسل ومغرفة طيزي وفخادي بكسي كده من ورا وملبساني الحفاضة وقامت لفاني علي ضهري وبصالي جامد وضرباني بالقلم علي وشي وقالتلي عشان تبقي تصوتي تاني يا وسخة وانا بلعب معاكي
وبدأت علاقتنا تتطور لماستر وسليڤ بدل اتنين اصحاب
استنوا الجزء التاني
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: الفارس المغربي

SHERBENY

عضوية محارم عربي
20 يوليو 2019
1
0
1
42
Cairo Governorate, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
القصة عجبتني جدا احب نتكلم (دردرشة)
الحفاضات و اللبن الدافي و الببرونة عجبوني جدا
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا