قصص سكس عربي قصتى الحقيقيه الطفله الصغير عاشقه الحلويات

يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع
نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي

abo_zeb2

عضوية محارم عربي
10 مارس 2019
14
21
3
43
طنطا، طنطا (قسم 2)، طنطا، مصر
النوع (الجنس)
ذكــــر
بدايه -----هذه القصه ليست من محض الخيال ولكنها قصتى الحقيقيه
ثانيا عذرا على الاسلوب لانها اول مره لى احكى
اسكن فى محافظه الغربيه فى احد الاحياء المتوسطه عندى سوبر ماركت بسيط بدات قصتى عندما اتت الى المحل عندى بنت صغيرها عمرها لا يتجاوز 12اعام واحسست من ملابسها انها فقيره واحسست انها لا تستطيع شراء اشياء غاليه وبدات اعطيها كل مره قطعه حلوى او قطعتين وبدات تيجى عندى كتير علشان كده وكل مره اعطيها وبصراحه كانت بنت لطيفه اوصف لكم البنت -------هيا طويله مثل سنها لكن جسمها ممتلىء ------- المهم كنت بتيجى كتير وعرفت ان ابوها رجل بسيط يعمل عامل فى احدى الشركات المهم قصتى بدات لما شافتنى البنت وانا اتبول فى حمام بسيط فى خلفيه المحل البنت دخلت زى عادتها وبعدين لما ملقتنيش دورت عليا لحد اما وصلت لاخر المحل البنت شافتنى وانا مطلع زبرى وبعمل ميه المهم انا لما شفتها اتخضيت وبعدين البنت شافتنى ابتسمت وبعدين كلمتها عادى وقعدت شويه وبعدين روحت المهم انا بدات اتخيل انى انيكها فى طيزها لان طيزها بصراحه تجنن وعمرى ما فكرت فيها من الناحيه الجنسيه خالص المهم بدات جاتلى تانى يوم بدات ازود الحلوى اللى بعطيها ليها عن المرات السابقه المهم البنت قعدت شويه وبعدين روحت ورجعت تانى المهم المره دى قررت اعمل حاجه انتهزت الفرصه وانا ماشى حسست على طيزها بشكل ملحوظ وقررت اشوف رد فعلها لقيتها اتخضت شويه المهم زودت ليها الحلويات وقلت معدتش هترجع تانى المهم تانى يوم لقيتها رجعت المره دى حسست على طيزها وبعبصتها بعبوص صغير وبعدين حسيت انها خايفه اديتها حلويات كتير وروحت لقيتها تانى يوم جايه تانى المهم قلتلها تعالى معايا الحمام اللى فى الخلف اوريكى حاجه المهم طلعت زبرى وخليتها تشوفه وبعدين قلت ليها امسكيه البنت فى الاول خافت وبعدين بعد محاولات مسكته قلت ليها حسسى عليه قعدت تحسس لحد اما نزل فى ايديها وبعدين البنت خافت غسلت ليها ايديها وخليتها تختار كل اللى هيا عايزاه وبعدين قلتلها متقلش لحد علشان اديها كل حاجه --- بصراحه توقعت هتقول للكل وتفضح الدنيا ---- لكن تانى يوم لقيتها جا يه كان مفيش حاجه حصلت قلت لازم اطورالعلاقه اديتها حلويات وقلت ليها تعدى عليا اخر النهار علشان جايه لى بضايع كتير وهخليها تختار المهم جهزت نفسى وجبت كريم للطيز المهم جت وبعدين اغلقت المحل من الداخل وبعدين زى المره الاولى خلعت البنطلون وبعدين قعدت احسس عليها واحده واحد شويه على رقبتها وبعدين دخلت ايدى فى البلوزه لحد اما وصلت لبزازها لسه صغيرين قعدت احسس عليهم بنعومه شويه كتير لقيت البنت بدات تتجاوب بدون رفض وبعدين دخلت ايدى تحت البنطلون وقعدت احسس على كسها وطيزها شويه اكثر وبعدين نزلت البنطلون للنصف وبعدين حسست على كسها بنعومه حسين انها تجاوبت خاص المهم بدات العب فى طيزها وابعبصها والبنت مكنتش معترضه المهم بدات الحس كسها يااااااااااااااااااااااه طعمه زى العسل وفيه شعره خفيفه جدا لحست فيه كتير وبعدين خليتها تفنس ولحست خرم طيزها البكر وفضلت الحس كتيروبعدين اخذت ادعك زبرى بين فلقات طيزها الجميله لحد اما نزلت عليهم كتير المهم مسحت للبنت طيزها واديتها حلويات كتير جدا وقلت ليها متقلش لحد المهم قلت انيك البنت فى طيزها لما تيجى جهزت كريم لدهن خرم الطيز المهم تانى يوم البنت ما جتش انا قلت البنت قالت لاهلها وهلاقيهم جايين عدى اليوم ومحدش جه انا قلت مش هتيجى خالص بعد اربع ايام لقيت البنت جايه زى عادتها سالتها قالت كانو فى بلدهم المهم قلتلها تعالى بالليل عايز اعطيكى حاجه المهم لقيتها جايه زى المرة السابقه بدات ابوسها فى رقبتها وبدين رفعت البلوزه وبدات الحس حلماتها الصغيره ولحست بطنها وبعدين كسها الصغير لحت فيه كتير وبعدين قعدت ادعك فى طيزها حسيت انها مش معترضه خليتها تفنس وبعدين دهنت كريم المهم البنت كانت خايفه لما قلتلها هحضه فى طيزك فضلت تقول هيعورنى المهم هديتها وقلت ليها لو تعبك هسيبك تمشى المهم دهنت كريم وبدات ادخله بس مش كله جزء بسيط وفضلت ادخل واطلع لحد اما نزل جواها وهيا تقولى كفايه المهم سبتها اليوم ده واديتها حلويات كثيره وبعدين تانى يوم ما جتش لقيتها جايه بعد يومين وبتقول كانت تعبانه المهم المره دى مقدرتش اصبر لليل اغلقت المحل واخدتها للخلف وكنت جايب مرتبه صغيره خليتها تفنس ودعكت كريم ودخلته شويه اكتر وبدات ادخل واطلع لحد اما نزل جواها وحسيت انها تستمتع وهيا ماشيه قالتلى اجيلك بالليل قلتهلها طبعا وبالليل جه دخلته اكثر وبعده باسبوع بدات ادخله للاخر وحسيت انها تستمع بزبرى كل مره وفضلت اديها حلويات وبكميه كبيره
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا