قصص سكس محارم اخوات اختي عايزة تتناك مني (الجزء التاني )

5.00 نجوم
1 تصويت

اختي شرموطة

عضوية محارم عربي
11 سبتمبر 2018
9
11
3
27
Cairo, مصر
النوع (الجنس)
ذكــــر
اسف جدا علي التاخير لا تنسي قراءه الجزء الاول اولا https://www.arabincest.com/t20712/




بعد ما سبتها و انا مش فاهم هو في ايه دخلت اضتي و قاعد افكر اعمل ايه مش لاقي ايه حل او تفسير للي ببيحصل ده في الاخر قولت في نفسي ممكن هي لما تكون هيجانه بتعمل كده ساعات الهيجان ممكن يخلي الواحد يفكر في حاجات غريبه فاستنيت

و حظي كان حلو جدا كانت ايام امتحانات و حد من قريبنا في البلد مات فابويا و امي سافروا و سابوني مع اخي لوحدنا تقريبا اسبوع اول يوم مكنتش عارف اعمل ايه فدخلت علي النت و دورت علي طريقه حجب المواقع الاباحيه قولت ممكن هي بتشوف سكس و بتضرب و ده الي بيخليها تهيج و حجبت المواقع

و تاني يوم لقيتها جايه الاوضه و بتقولي النت بيعلق قولتها النت تمام عندي مفيش مشكله تقولي لا ده في مواقع مش بتفتح قولتهلها لا انا كل حاجه بتفتح معايا راحت متعصبه و ماشيه عرفت اني كنت صح

و تالت يوم لقيتها نازله و لابسه لبس غريب و مفتوح اوي انا اول مره اشوفها لابسه كده كان بعد اخر يوم امتحانات ليها زعقت فيها و قولتلها ايه الي انتي لابساه ده كانت لابسه بنطلون جينز ديق جدا و مفصل فخدها المربره و البيضا و كان متقطع

و مفتوح من عند فخدتها و لحم فخدها باظظ منه و طيزها كانت هتفجر ضهر البنطلون من كبيرها و كان البنطلون مفصل كسها و من فوق لابسه توب بس و كان قصير و مبين حته من بطنها و بزازها طالعه منه تقريبا و فلهت بزازها باينه انا مكنت عارف هي جابت اللبس ده منين ولا ازي ؟؟

فزعقت فيها و هي اتعصبت و قالت هو ولا نت ولا خروج طبعا انا عرفت انها كانت لابسه كده عشان حد يشقطها او حاجه زي ما قولت الهيجان بيخلها تتجن دخلت اوضتها و عدت ساعه تقريبا و منظر طيزها و بزازها مخليني مش عارف اقعد علي بعضي و بتاعي واقف علي اخره

بعدها بشويه لقيتها دخلت و كانت لابسه نفس التوب من فوق بس لابسه بنطلون كارينا مفصل كسها و بزازها و بتقولي معكش افلام اجنبي اتفرج عليها انا قولتها افلام ايه قالتلي و ريني الي معاك انا كنت نايم علي السرير و حاطط الابتوب جنبي جت هي و نامت جنبي و شالت اللابتوب و حطته قدمها

وكانت طيزها قدامي بالضبط روحت انا نايم علي جنبي و مقرب زبري من طيزها لاغيه ما لزق فيها و هي قاعده تقلب و انا بتفرج علي بزازها و مش قادر الي خلاني اتعجب انها محستش ببتاعي خالص مع انه كان واقف اوي و كبير و تقريبا علي فلقه طيزها

بعدها انا جنبي وجعني فتعدلت كده فزبري ضغط اكتر علي طيزها لقيتها اتحركت و بقولي ايه ده قولتلها دراعي قالتلي دراعك برضه و ابتسمت انا خلاص اتاكد اني هنيكها النهارده

و باي طريقه روحت اخدت الاب منها و فتحت فيلم اجنبي اسمه 50 shades of grey و شغلته علي الشاشه الكبيره و قولتلها الفيلم ده حلو ايه رايك نشوفه مع بعض قالتلي ماشي انا اصلا زهقانه الي ميعرفش الفلم ده تقريبا نصه سكس و نيك

الفيلم كان عادي في الاول لغايه و السكس بداء لقيتها مركزه اوي و مش عارفه تعمل ايه حاولت تعمل نفسها مكسوفه بس يا عيني الهيجان الي هي فيه خلاها مش قادره و لقيتها قاعده في علي بعضها و بتنهج روحت انا مايل عليها و حاطت ايدي علي كتفها

و قولتلها ايه رايك في الفيلم قالتي حلو اه حلو و مركزة و هيجانها زاد اكتر روحت انا موقف الفيلم و قولتلها عايزك تقولي لي يوم ما مسكتي التشيرت و قدتي تحسيس عليا كنتي عايزه ايه راحت ساكته و قالتلي يوم ايه ده مش فاكره و هي تنهج و مش علي بعضها

روحت قولتلها علي فكره النت كان شغال عادي و المواقع الي قفلتها هي مواقع السكس بس عشان كنت عارف انك بتفتحيهم راحت اتعصبت و قالتلي انت بتراقبني ليه و بتتحكم بالنت ليه ده مش بتاعك لوحدك قلتلها اهدي بس كده و تعالي نكمل الفيلم

قالتلي مش مكمله قولتلها تعالي لاقول لبابا و ماما انت بتفتحي سكس قالتلي يعني انت مش بتفتح قولتها ملكيش دعوه بيا انا راحت قالتلي انا عارفته انا بتتفرج علي سكس من زمان و شوفتك مره و انت بتضرب عليها روحت قولتلها ما دام انتي دلوقتي عارفه ان انا هيجان و انا عارف انك هيجانه ما نريج بعض البيت فاضي و بابا و ماما مش هيجوا الا بعد يومين


قالتلي انت اخويا و كده غلط اصلا مفروض منتكلمش في المواضيع ده انت الي فتحت الكلام ده قولتها يلا يا بنتي الفرصه مش هتيجي تاني احنا لوحدنا ورحت ماسكها من كتبفها و قربتها ليا

و قربت وشي من وشها و لوحت بايسها من بوءها لقيتها ساكته و بتنهج جامد و عايزه تمثل انها متعصبه روحت مكمل بوس فيها و نزلت علي رقبتها و جستها لغايه ما ساحت خالص و كانت بتترعش من الهيجان روحت قالع هدومي و منزل التوب من علي بزازها الملبن الكبار و نازل مص و لحس فيهم


و مكمل بوس في جسمها لحد ما لقيتها بتصوت و بتقولي نيكني يلا نيكني مش قادره روحت قولتها عايزه تتفتحي يا هبله قالتلي انا فتحت نفسي من سنه من الهيجان قولتها طب اقلعي يا شرموطه و قلعت البنطلون و طيزها البيضه الكبيره قاعده تتنطط قدامي


روحت فاتحهم و ظهرلي كسها البني الي كان احلي كس شفته في عمري مكنتش قادر من منظره و حلاوته روحت محسس عليه بيدي و مدخل صبعي فيه و هي تصوت و تتاوه من الهيجان روحت مطلع زبري و مدخله براحه و هي تقولي براحه اااااااااااه مش قادره براحه و تصوت من الهيجان قعدت انيك في لغايه ما كنت هجيبهم


رحت مطلعه لقيت الشرموطه الخبره راحت وخداه و قعدت تمص فيه لغايه ما جبتهم في بوقها راحت قعدت تضحك و بلعاهم انا اترميت علي الارض من الراحه كانت احلي لحخه في عمري انا علي الارض بترعش من الهيجان بعد ما جبتهم و اختي الشرموطه بجسمها الكيرفي الجميل نايمه جنبي و بصالي و بتضحك





شكرا للقراءه اتمني القصه عجبتكوا منتظر رايكوا فيها و انتظروا الاجزاء القادمه مع نيك اكتر
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: تتررررر
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا