قصص سكس محارم و فجاة بقيت ديوث؟! الجزء الأول

5.00 نجوم
1 تصويت
يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع
نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي

Any name

عضوية محارم عربي
31 يناير 2019
5
5
3
25
Cairo, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
انا عمر.. ٢٣ سنه من الجيزة.. مش عارف ايه السبب اني بكتب لكني حابب اني اشارك اللي حصلي او اللي عملته..
الموضوع بدا من وانا تقريبا ١٢ سنه.. كنت بحب الجنس جدا و دايما كنت ابص علي خالاتي و احاول اشوف جسمهم.. نمت جمبهم كتير و لعبت فيهم وهما نايمين.. ساعات كنت احسهم صاحيين و حاسين باللي بعمله بس مش عارفين يعملوا ايه.. لحد ما في فترة بقوا يتجنبوا اني انام جمبهم..
بعد انفصال ابويا و امي..
كنت ١٦ سنه تقريبا لما امي اتجوزت.. كان جواز شبه في السر . يعني في ناس تعرف زي بعض أصحابها او خالاتي الاتنين لكن مش كل الناس.. المهم
كان عندي درس دراسات في البيت و جوزها كان عندنا.. و قمت عشان ادخل الحمام.. وانا داخل الحمام سمعت صوت اهات جي من قوضتي!
روحت مقرب شوية عرفت انها امي و ان جوزها بينيكها جوا.. بصيت من خرم الباب معرفتش اشوف كتير بس شوفت.. كان نايم علي ضهره و هي فوقه و وشها ناحيته و هي عماله تتنطط جامد و تصوت و تقوله كفايه انا خلاص مش قادرة..
وقفت اتفرج شوية وانا بلعب في زبي بعد كده روحت للمدرس و قفلت الباب عشان ميسمعش حاجه..
من بعدها وانا بقيت ابص لامي بصات مختلفه لذن محاولتش اعمل معاها اكتر من اني اتحرش بيها وهي نايمه لو جات فرصه و بعد كده شيلت الموضوع ده من دماغي.. من ناحيتها بس من ناحية خالاتي ف كنت بنتهز اي فرصه عشان احك فيهم..
اوصفلكم خالاتي.. (بدون الأسماء)
الاولي هي الصغيرة و هي حاجه كده chubby، عندها دلوقتي ٣٠ سنه و جسمها ابيض جدااااا و ١٦٠ سم تقريبا.. جسمها حرفيا ملبن.. لكنها شرسة شوية في طبعها و كان نادرا لما بقدر اقرب من جسمها بس كنت بشوفه علطول لانها كانت بتغير قدامي عادي..
التانية و هي المتوسطة.. نقدر نقول curvy، طيزها كبيرة و بزازها اكبر و مدلدلة بس مش اوي و طويلة حوالي ١٨٠ سم. وي دي بقي كان نومها تقيل جداا
ف كنت دايما اول ما تنام اخش وراها و انام جمبها و ادخل ايدي جوا صدرها و افضل العب في بزازها و حلماتها براحتي و أفضل احك زبي في فخادها من الجمب او في طيازها لحد ما اجيبهم..
كل دي كانت مجرد بدايات ليا في قصة الدياثة اللي بدات بعدها ب ٣ سنين.. لما حبيت
هكتفي بهذا القدر النهارده و اكمل بعدين..
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Best master

عضوية محارم عربي
22 يونيو 2019
14
5
3
32
USA
النوع (الجنس)
ذكــــر
كلمني خاص ضروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووري
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا