قصص سكس تعريص زميلى تحرش بزوجتى وناكها فى الاخر

5.00 نجوم
1 تصويت
يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع
نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي

جنتل جامد

عضوية محارم عربي
27 يناير 2017
115
147
43
مصر الجديدة, محافظة القاهرة‬, مصر
النوع (الجنس)
ذكــــر
لى زميل فى العمل عندما يرا زوجتى يجن جنونه يحاول انا يتحرش بها وانا واخد بالى من الموقف بس لاقيت نفسى بتهيج على هذا الوضع فاعمل مش واخد بال واطنش وهى طبعا فاهمه وبتصدو بس خايفه ان اشوفهم فاعمل مشكله ليه وجاء الصيف وطلعنا رحله الغردقه تبع العمل وكنا مع بعض فى فوج واحد وماطولش عليكو نزلنا نلعب الالعاب المائيه ركبت ميراتى سجادو التزحلق وانا واقف فى اسقبالها فى الميه وهو طبعا واقف جنبى واول مانزلت ميراتى راح جارى سبقنى وستقبلها وعمل انه بيقومها من الميه وقعد يفعص فى بزازها وطيازها الكبيره وكوسها طبعا انا اتباطئت علشان اتفرج واتهيج على المنظر وبعدين روحت خدتها من ايدو لاقيتها ضايعه من التقفيش روحت حاضنها وحست بزوبرى واقف على اخره عرفت ان انا مستمتع بالمنظر فبدأت من هنا تفهم انى الموضوع انا واخد بالى منه وعاجبنى بدات تشرمط معاه اكتر وهو حس انى موافق فبدا ياخد حريته معاها على الاخر بس بعيد عن الانظار وده بالاتفاق بالنظرات وكان كل يوم نلعب فى الالعاب المائيه هو اللى متوليها وماحدش واخد باله من تحت لتحت يمسك كوسها وهى بدات تلبس ملابس تسهل عليه الوصول للمناطق اللى عاوزها بسهوله ويحك زبو فى كوسها وفى يوم سيبنا الفندق وخرجنا احنا الثلاثه فى رحلة سفارى وطبعا خلاص عرف انى موافق على الوضع من الحظ ان كل رحله السفار خواجات مفيش مصريين الا احنا فقط وطبعا هو عمل زوجها وانا الضيف اقصد المعرص وهى جهزة نفسها صح وركبنا بيتش بجى انا لوحدى وهو راكب وراها وقعد يمسك فى بزازها ويلعب على راحتو ماهى ميراتو لحد استوت مش ناقص الا يركبها وبعد رحلة السفارى رجعنا الفندق واخدنا دش لاقيتها بتقولى ايه رايك نطلب عشا هنا ونعزم احمد زميلك ونقضيها سهره حلوه قولت لها عجبك صح قالت لى خلاص مش قادر بحس بزوبرو هخروم جسمى نفسى ينيكنى قولت لها ماشى واتصلت بيه راح جاى هوا طبعا طلبنا العشا بس عشا مين دااول مادخل الغرفه مسك ميراتى طبعا هى اللى فتحت الباب من اول الباب لحد السرير بوس وتفعيص وانا ولاكانى موجود وانا هايج من المتعه ميراتى فى حضن زميلى وانا بتفرج لايف واحمد نازل تقطيع فى لحم ميراتى وهى عماله تتأوه وفرتك لبسها من شهتو الجامحه المثيره لحد ما قالت له نيكنى بقى مش قادره حرام عليك خلع هدومو وهى مسكت زبو وقعدت تاكل فيه وراح راميها على ضهرها وراح فاشخ رجليها وراح مدخل زبو الكبير راحت صارخه وقالت انت وحش كاسر نيكنى ياوحش وانا فى قمة هياجى قعد ينيك طول اليل وانا جبت ضهرى كتير لحد ماتعبت ونمت وسيبتهم مع بعض وقومت الصبح لاقيتهم نايمين فى حضن بعض سيبت الغرفه فطرت ورجعت لاقيتو نازل نيك فيها قالى معلش ياحبيبى ياريت تخرج وتيجى وقت تانى اكون خلصت انا وميراتى هى خلا مش هتعرف تتناك منك تانى قالت لى صح ياحبيبى انا مش عاوزه غير احمد قولت ماشى ياعم وروحت خارج وكانت دى بدايتى مع التعريص وللان احمد هو جوز مراتى
images (7).jpeg
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Yaseen4u

عضوية محارم عربي
30 مارس 2018
132
32
28
41
Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
انا ياسين مصري اعمل محلل مالي في شركه انترناشونال في فرع تركيا وبنزل مصر كل شهرين اسبوعين وده حسابي علي الاسكاي yasen_4u
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: سااالب
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا