قصص سكس تبادل زوجات بدلت مراتي مع عديلى

5.00 نجوم
2 تصويت

زبيرزمانه

عضوية محارم عربي
9 أبريل 2018
14
11
3
,مصر
النوع (الجنس)
ذكــــر
هذه القصة حقيقية . انا ( حسين ) من القاهرة متزوج من 3 سنوات مراتي جميلة جدا بقدر عالي من الجمال لها بزاز عالية جدا ومدورين وحلماتها حمرا ورغم سنين الجواز الى انهم واقفين جدا وملمسهم ناعم جدا وبجد يغرو أي راجل وطيازها من النوع المقنبر لما تكون لابسه قميص نوم بتبقي طيزها رافعاه جدا ولون جسمها ابيض يميل الى الاحمرار

. بداية قصتي مع التحرر

وانا خاطب مراتي كنا بندخل الغرفة وبنعمل كل حاجة من بوس وتقفيش ورضع ومص كسها وهى تمصلي زبى وكنت باخد معاية دايما توبس عشان بحب اكون ناطط عليها وزبى بين وراكها وانتر لبنى من حرارة كسها ومقلعها كل حاجة بس مبدخلهوش جوه عشان غشاء البكارة بتاعها علشان لو محصلش نصيب وكدة وبصراحة انا كنت مرة في قمة شهوتي وكنت بحاول ادخلهولها فى كسها بس هى خافت وكنت كمان باخد فوزلين عشان ادخل زبي في طيزها من ورا وما احلى النيك من الطيز وانت شايفهم قدام عنيك وتدويرة الفلقتين وكسها وهو ظاهر من ورا منظر رهيب (المهم) قضيت معاها احلى 3 سنوات .

كانت خاطبتي ليها اخت اكبر منها ب سنتين بس بصراحة كانت صاروخ عن خطيبتي وكانت تتعمد تيجى تقعد جانب باب الغرفة الى انا وخطيبتي قاعدين فيها عشان تسمع صريخ اختها واصوات النيك الخلفي وتخبيط زبى في طيزها من ورا والآهات الى كانت بتتطلع من متعة الشهوة وكنت بحس من اختها انها كانت تلمح انها سمعت اصوات وكده ياعنى وتضحك وانا اضحك وكانت عنيها وعنيا بيقولوا لبعض نفسى انيكك وانط عليكى ذي اختك ودارت الايام لغاية ما اتخطبت واتجوزنا في يوم واحد .

بداية التحرر :- انا وعديلي اتجوزنا في يوم واحد كنت بلاحظ انه نفسه في مراتي جدا وانا كنت نفسى في مراته هو كمان وكانت فكرة تبادل الزوجات بفكر فيها بشكل كبير بس كنت خائف جدا بدات اقرا عنها واخد بعض الطرق للتلميح بيها والاغراء. انا اول من بدأ بها كان يوم خميس ومراتي لابسة قميص نوم اسمر يدوب لغاية طرف طيزها العالية وحملاته صغيرة جدا يعتبر ظاهرة بزازها المدورة كلها كان ناقص الحلمتين وشفاف لدرجة كان مبين شعرتها وفلقة طيزها المهم حبيت اسخنها بس علشان افاتحها في موضوع تبادل الزوجات وفعلا بدات ابوسها من شفايفها وتحت اذنها لغاية ما وصلت الى حلمتيها الاثنين بالتبادل بينهما في ثواني بسرعة شديدة وضغط عليهما لغاية الاثارة الشديدة وحسيت انها راحت في دنيا تانية انا قولت ده التوقيت المناسب عشان اعرف رايها في فكرة تبادل الزوجات روحت قولتيها هو محمد ( عديلي) كان بيبص لطيزك قوى انهاردة ليه وانا حسيت ان الآهات زادت عاندها روحت مزود في الكلام وقولتها ايوة كان بيبص عليهم وكان زبه واقف جدا قالتلى بجد يا حسين وايه كمان قولتلها وكان نفسه ينط عليكى والآهات تزيد قولتلها نفسك ينط عليكى قالتلى ياريت نفسى قوى لو انت راضي انا راضية قولتلها انا راضي قوى وعاندي استعداد اجبهولك دلوقتى يشوفك بقميص النوم ده دلوقتى وهيفرتكك وانا همسكك ليه وهساعدوا كمان عشان يقدر عليكى وينيكك قدامي واشوف لبنه كله فيكي طبعا ده كله انا بخليها تتخيله لغاية ما انا نزلت اللبن بتاعي فيها وهى كمان خلصت شهوتها وبعدين قالتلى هو ايه الى انت كنت بتقولهولي ده ضحكت وقولتلها ايه رايك قالتلى بس انا هنكسف قوي قولتلها ملكيش دعوة ده دوري انا بقى وكانت هطير من الفرحة الشديدة وكانت بتقولي لو دخل زب راجل تاني فيا هتكون ليلة دخلة جديدة بالنسبالى قولتيلها عاوز اصورك بقميص النوم ده علشان افرجوا عليكى قالت من عنية صورني كتير قوى وبأوضاع مثيرة جدا وفعلا صورتها بأوضاع سكسى جدا وهى فرحانه انها هتبقى في حضن (محمد).

تاني يوم كنت عند (محمد) المهم قالي ابعتله حاجه من موبايلي قولت من جواية فرصة ابعتلة كام صورة من صور مراتي واعمل انى غلطت وكدة وفعلا بعتلو الى هو عاوزه وروحت باعت كام صورة لمراتي وهو بيبص على الحاجات لقى الصور بتاع مراتي كان منظره رهيب وهو في حالة الهياج الجنسي بعد ما شاف صورة مراتي زبة وقف في الحال بسرعة وقالي مراتك حلوة قوى يا (حسين) عملت نفسى طبعا انى غضبان وكده وانا من داخلي فرحان جدا هو اتحايل عليه اسيبله صورة واحد بس انا وافقت وقولتله بس بشرط اشوف صورة لمراتك لقيتوا بصلي باستغراب وسكت وقالي ماشي فرحت جدا .

اليوم التالي: لقيتة بيقولى خد صور مراتي انا كمان وكنت اول مرة اشوف جسمها الى عبارة عن حتة قشطة ملبن جمال لا يوصف كانت لابسة طقم بكيني من قطعتين كلوت فتلة مبيخبيش غير فلقة واحدة من كسها وسنتيانة لا تستر سوى حلماتها وبياض جسمها وكانت ناتفة الشعر من جسمها وفى الحال انتصب زبى واقشعر جسمي وهرب الدم منه من جمال المنظر قولتله هو احنا هنتفرج عليهم في الصور وهما في بيوتنا روحت نطقتها اخيرا ايه رايك في تبادل وكانت الموافقة في الحال .

اليوم التالي: اجتماعنا احنا الاربعة في بيت واحد وكان اليوم ده مناسبة جوازنا كلنا انا عليت صوتي وقولت ايه رأيكم نحتفل كلنا بيوم جوازنا هنا دلوقتى كل واحد مع مراته وعلشان متتكسفوش هنطفى الانوار كلها ونخليها ظلام وكل واحدة تقوم تلبس قميص نوم لجوزها وفعلا قاموا الاثنين دخلوا غرفة النوم وبعد خمس دقائق خرجولنا في الظلام سامعين بس اصواتهم وهما بيندهو علينا كل واحد قام يحسس لحد ما أخدت مراتي ومحمد قام خد مراته لقيت مراتي لابسة لانجيري عاري جدا طيزها كلها باينة وبزازها غير البرفان السكسى الى وقف ازبارنا لما شمناه كل ده وانا بحسس عليها وبدأت الليلة.

في الاول شغلنا موسيقى اسلو وكل واحد رقص مع مراته وانا كنت بدعك في مراتي وبوس وتقفيش ومص وانا سامع محمد شغال مع مراته وصوت البوس شغال وانا عمال ابوس واطرقع فى البوس والضرب علي طيظها لقيت محمد بيقولى متخلصهاش كلها سيبلي شوية من القمر مراتي ضحكت وضحكنا كلنا وانا قولتلو ابقوا اشبعوا ببعض ياخويا وانا عمال ادعك مراتي لقيت محمد ومراته قربوا مننا حسينا ببعض وحسيت بمحمد وهو حاطط ايده على طيظ مراتي وبيدخل ايده فى كلوتها ودخل صبعه فى كسها لقيت مراتي بتقولي حاسب كسى قولتلها انا ماجتش ناحيته سمعت محمد بيقول كسك حلو قوى يا مكنة مراتي عرفت انوا محمد راحت صرخت من الوجع والآهات الجنسية الشديدة قولت لمحمد تبدل يا محمد قالي ماشي وفعلا خلال ثواني كانت مراتي في حضن محمد ومراته في حضني وزبى كان واقف جدا وشهوه عالية جدا احساس انك اول مرة تلمس امرأة (احساس لا يوصف من ناحيتين ان فيه مزة جامدة جدا كان نفسك فيها وهي في حضنك حالا والناحية الثانية ان مراتك فيه زب راجل واقف عليها وبيدعك فيها وهينكها )وبدات احسس على الجسم الى كنت بتمناه والشفايف الى كانت بتضحك اتنح قصادها من جمالها بدات في مص شفايفها وحك من تحت الكلوت وكان كمية مياه نازلة منها كانت هتنقط منها وكسها مليان لبن من الاثارة وجت اللحظة المنتظرة انى اشوفها فى النور كل واحد سحب مرات الثاني ودخلها غرفة من غرف الشقة واول ما فتحت النور لقيت ملاك قدامى خلتني ابوس في شفايفها حوالى نص ساعة من رقبتها الى بزازها وصلت الى كسها الملبن وفعلا حطيت زبى الى كان مولع نار من الشهوة والصريخ والآهاااااااات والاوضاع والفلقسة والتقفيش والسيحان عملت كل حاجه وخصوصا انى كنت واخد ربع مخدر علشان اتمتع على قد ما اقدر وقبل ما انتر لبنى قولتلها تعالى اشوف (محمد) بيعمل ايه في مراتي دخلت عليهم لقيته مفلقس مراتي وهى موطية جدا علشان تظهر كسها كله ليه وهو مدخل كل زبه في كسها وناطط عليها وواخد وضع الدوجى وهيه عرقانة جدا وعماله تقوله ارحمني ارحمنى وفجأة لقيت زبه خرج غصب عنه جريت ومسكت زبه ودخلته لمراتي على طول في كسها وعلى نفس السرير نمت على ظهري ووقفت زبى وقامت مراته راكبه على زبى وكنا احنا الاربعة بتطلع مننا الاهااااات الشديدة واخيرة نزل محمد اللبن في كس مراتي الى كان بينقط من لبنه وانا كمان نزلت لبنى فى كس مراته الضيق الى عاجبنى جدا وبعد ما هدينا قومنا احنا الاربعة علشان نأخذ دش على السريع ومحمد كان عاوز يستحمى مع مراتي ويدعكلها جسمها وانا كمان استحميت مع مراته وكل واحد عمل واحد كمان فى الحمام وفضلنا كده شهور كل مناسبة نبادل ونغير مع بعض حتي الآن مستمرين .
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

باسل 2017

عضوية محارم عربي
7 نوفمبر 2017
1,464
1,227
113
Netherlands
النوع (الجنس)
ذكــــر
رائعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....................يسلمو
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: Vini

Vini

عضوية محارم عربي
12 مارس 2018
593
207
43
49
Amman Governorate, Hashemite Kingdom of Jordan
النوع (الجنس)
ذكــــر
جد
هذه القصة حقيقية . انا ( حسين ) من القاهرة متزوج من 3 سنوات مراتي جميلة جدا بقدر عالي من الجمال لها بزاز عالية جدا ومدورين وحلماتها حمرا ورغم سنين الجواز الى انهم واقفين جدا وملمسهم ناعم جدا وبجد يغرو أي راجل وطيازها من النوع المقنبر لما تكون لابسه قميص نوم بتبقي طيزها رافعاه جدا ولون جسمها ابيض يميل الى الاحمرار

. بداية قصتي مع التحرر

وانا خاطب مراتي كنا بندخل الغرفة وبنعمل كل حاجة من بوس وتقفيش ورضع ومص كسها وهى تمصلي زبى وكنت باخد معاية دايما توبس عشان بحب اكون ناطط عليها وزبى بين وراكها وانتر لبنى من حرارة كسها ومقلعها كل حاجة بس مبدخلهوش جوه عشان غشاء البكارة بتاعها علشان لو محصلش نصيب وكدة وبصراحة انا كنت مرة في قمة شهوتي وكنت بحاول ادخلهولها فى كسها بس هى خافت وكنت كمان باخد فوزلين عشان ادخل زبي في طيزها من ورا وما احلى النيك من الطيز وانت شايفهم قدام عنيك وتدويرة الفلقتين وكسها وهو ظاهر من ورا منظر رهيب (المهم) قضيت معاها احلى 3 سنوات .

كانت خاطبتي ليها اخت اكبر منها ب سنتين بس بصراحة كانت صاروخ عن خطيبتي وكانت تتعمد تيجى تقعد جانب باب الغرفة الى انا وخطيبتي قاعدين فيها عشان تسمع صريخ اختها واصوات النيك الخلفي وتخبيط زبى في طيزها من ورا والآهات الى كانت بتتطلع من متعة الشهوة وكنت بحس من اختها انها كانت تلمح انها سمعت اصوات وكده ياعنى وتضحك وانا اضحك وكانت عنيها وعنيا بيقولوا لبعض نفسى انيكك وانط عليكى ذي اختك ودارت الايام لغاية ما اتخطبت واتجوزنا في يوم واحد .

بداية التحرر :- انا وعديلي اتجوزنا في يوم واحد كنت بلاحظ انه نفسه في مراتي جدا وانا كنت نفسى في مراته هو كمان وكانت فكرة تبادل الزوجات بفكر فيها بشكل كبير بس كنت خائف جدا بدات اقرا عنها واخد بعض الطرق للتلميح بيها والاغراء. انا اول من بدأ بها كان يوم خميس ومراتي لابسة قميص نوم اسمر يدوب لغاية طرف طيزها العالية وحملاته صغيرة جدا يعتبر ظاهرة بزازها المدورة كلها كان ناقص الحلمتين وشفاف لدرجة كان مبين شعرتها وفلقة طيزها المهم حبيت اسخنها بس علشان افاتحها في موضوع تبادل الزوجات وفعلا بدات ابوسها من شفايفها وتحت اذنها لغاية ما وصلت الى حلمتيها الاثنين بالتبادل بينهما في ثواني بسرعة شديدة وضغط عليهما لغاية الاثارة الشديدة وحسيت انها راحت في دنيا تانية انا قولت ده التوقيت المناسب عشان اعرف رايها في فكرة تبادل الزوجات روحت قولتيها هو محمد ( عديلي) كان بيبص لطيزك قوى انهاردة ليه وانا حسيت ان الآهات زادت عاندها روحت مزود في الكلام وقولتها ايوة كان بيبص عليهم وكان زبه واقف جدا قالتلى بجد يا حسين وايه كمان قولتلها وكان نفسه ينط عليكى والآهات تزيد قولتلها نفسك ينط عليكى قالتلى ياريت نفسى قوى لو انت راضي انا راضية قولتلها انا راضي قوى وعاندي استعداد اجبهولك دلوقتى يشوفك بقميص النوم ده دلوقتى وهيفرتكك وانا همسكك ليه وهساعدوا كمان عشان يقدر عليكى وينيكك قدامي واشوف لبنه كله فيكي طبعا ده كله انا بخليها تتخيله لغاية ما انا نزلت اللبن بتاعي فيها وهى كمان خلصت شهوتها وبعدين قالتلى هو ايه الى انت كنت بتقولهولي ده ضحكت وقولتلها ايه رايك قالتلى بس انا هنكسف قوي قولتلها ملكيش دعوة ده دوري انا بقى وكانت هطير من الفرحة الشديدة وكانت بتقولي لو دخل زب راجل تاني فيا هتكون ليلة دخلة جديدة بالنسبالى قولتيلها عاوز اصورك بقميص النوم ده علشان افرجوا عليكى قالت من عنية صورني كتير قوى وبأوضاع مثيرة جدا وفعلا صورتها بأوضاع سكسى جدا وهى فرحانه انها هتبقى في حضن (محمد).

تاني يوم كنت عند (محمد) المهم قالي ابعتله حاجه من موبايلي قولت من جواية فرصة ابعتلة كام صورة من صور مراتي واعمل انى غلطت وكدة وفعلا بعتلو الى هو عاوزه وروحت باعت كام صورة لمراتي وهو بيبص على الحاجات لقى الصور بتاع مراتي كان منظره رهيب وهو في حالة الهياج الجنسي بعد ما شاف صورة مراتي زبة وقف في الحال بسرعة وقالي مراتك حلوة قوى يا (حسين) عملت نفسى طبعا انى غضبان وكده وانا من داخلي فرحان جدا هو اتحايل عليه اسيبله صورة واحد بس انا وافقت وقولتله بس بشرط اشوف صورة لمراتك لقيتوا بصلي باستغراب وسكت وقالي ماشي فرحت جدا .

اليوم التالي: لقيتة بيقولى خد صور مراتي انا كمان وكنت اول مرة اشوف جسمها الى عبارة عن حتة قشطة ملبن جمال لا يوصف كانت لابسة طقم بكيني من قطعتين كلوت فتلة مبيخبيش غير فلقة واحدة من كسها وسنتيانة لا تستر سوى حلماتها وبياض جسمها وكانت ناتفة الشعر من جسمها وفى الحال انتصب زبى واقشعر جسمي وهرب الدم منه من جمال المنظر قولتله هو احنا هنتفرج عليهم في الصور وهما في بيوتنا روحت نطقتها اخيرا ايه رايك في تبادل وكانت الموافقة في الحال .

اليوم التالي: اجتماعنا احنا الاربعة في بيت واحد وكان اليوم ده مناسبة جوازنا كلنا انا عليت صوتي وقولت ايه رأيكم نحتفل كلنا بيوم جوازنا هنا دلوقتى كل واحد مع مراته وعلشان متتكسفوش هنطفى الانوار كلها ونخليها ظلام وكل واحدة تقوم تلبس قميص نوم لجوزها وفعلا قاموا الاثنين دخلوا غرفة النوم وبعد خمس دقائق خرجولنا في الظلام سامعين بس اصواتهم وهما بيندهو علينا كل واحد قام يحسس لحد ما أخدت مراتي ومحمد قام خد مراته لقيت مراتي لابسة لانجيري عاري جدا طيزها كلها باينة وبزازها غير البرفان السكسى الى وقف ازبارنا لما شمناه كل ده وانا بحسس عليها وبدأت الليلة.

في الاول شغلنا موسيقى اسلو وكل واحد رقص مع مراته وانا كنت بدعك في مراتي وبوس وتقفيش ومص وانا سامع محمد شغال مع مراته وصوت البوس شغال وانا عمال ابوس واطرقع فى البوس والضرب علي طيظها لقيت محمد بيقولى متخلصهاش كلها سيبلي شوية من القمر مراتي ضحكت وضحكنا كلنا وانا قولتلو ابقوا اشبعوا ببعض ياخويا وانا عمال ادعك مراتي لقيت محمد ومراته قربوا مننا حسينا ببعض وحسيت بمحمد وهو حاطط ايده على طيظ مراتي وبيدخل ايده فى كلوتها ودخل صبعه فى كسها لقيت مراتي بتقولي حاسب كسى قولتلها انا ماجتش ناحيته سمعت محمد بيقول كسك حلو قوى يا مكنة مراتي عرفت انوا محمد راحت صرخت من الوجع والآهات الجنسية الشديدة قولت لمحمد تبدل يا محمد قالي ماشي وفعلا خلال ثواني كانت مراتي في حضن محمد ومراته في حضني وزبى كان واقف جدا وشهوه عالية جدا احساس انك اول مرة تلمس امرأة (احساس لا يوصف من ناحيتين ان فيه مزة جامدة جدا كان نفسك فيها وهي في حضنك حالا والناحية الثانية ان مراتك فيه زب راجل واقف عليها وبيدعك فيها وهينكها )وبدات احسس على الجسم الى كنت بتمناه والشفايف الى كانت بتضحك اتنح قصادها من جمالها بدات في مص شفايفها وحك من تحت الكلوت وكان كمية مياه نازلة منها كانت هتنقط منها وكسها مليان لبن من الاثارة وجت اللحظة المنتظرة انى اشوفها فى النور كل واحد سحب مرات الثاني ودخلها غرفة من غرف الشقة واول ما فتحت النور لقيت ملاك قدامى خلتني ابوس في شفايفها حوالى نص ساعة من رقبتها الى بزازها وصلت الى كسها الملبن وفعلا حطيت زبى الى كان مولع نار من الشهوة والصريخ والآهاااااااات والاوضاع والفلقسة والتقفيش والسيحان عملت كل حاجه وخصوصا انى كنت واخد ربع مخدر علشان اتمتع على قد ما اقدر وقبل ما انتر لبنى قولتلها تعالى اشوف (محمد) بيعمل ايه في مراتي دخلت عليهم لقيته مفلقس مراتي وهى موطية جدا علشان تظهر كسها كله ليه وهو مدخل كل زبه في كسها وناطط عليها وواخد وضع الدوجى وهيه عرقانة جدا وعماله تقوله ارحمني ارحمنى وفجأة لقيت زبه خرج غصب عنه جريت ومسكت زبه ودخلته لمراتي على طول في كسها وعلى نفس السرير نمت على ظهري ووقفت زبى وقامت مراته راكبه على زبى وكنا احنا الاربعة بتطلع مننا الاهااااات الشديدة واخيرة نزل محمد اللبن في كس مراتي الى كان بينقط من لبنه وانا كمان نزلت لبنى فى كس مراته الضيق الى عاجبنى جدا وبعد ما هدينا قومنا احنا الاربعة علشان نأخذ دش على السريع ومحمد كان عاوز يستحمى مع مراتي ويدعكلها جسمها وانا كمان استحميت مع مراته وكل واحد عمل واحد كمان فى الحمام وفضلنا كده شهور كل مناسبة نبادل ونغير مع بعض حتي الآن مستمرين .
جدا جدا شيقة
 

shehab2ali

عضوية محارم عربي
29 يناير 2019
443
807
93
Sanaa, Yemen
النوع (الجنس)
ذكــــر
قصة حلوه ومثيرة اوووي
زبي قوووم بشكل غير طبيعي من الاثارة
شكراً يا عسل لانك هيجت زبي وتمتعت اوي بقصتك
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: shin99
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا