قصص محارم عمات عمتي عزة الجامدة 2

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة none, بتاريخ ‏18 سبتمبر 2016.

  1. none

    none عضو جديد

    المشاركات:
    13
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    الإسكندرية, مصر
    اهلا بيكم
    بعد لما شفت عمتي عزة بتتناك قدامي من جوزها وصوتها مسمع رجعت البيت وصورتها وهي بتتركب مش مفارقة دماغي استمنيت كتير عليها لغاية ما في مرة امي قالتلي روح لعمتك هتجيب لك حاجة روحت سلمت عليها وحضنت جسمي لزق في جسمها وحسيت بي ابزازها زبي وقف زي الصاروخ وخبط في بطنها لقيتها ضحكت وقالتلي اقعد استني هنا يا واد انا روحت اقعد وعيني مش عارف اشيلها من علي طيزها هي غابت شوية بعدها لقيتها طالعة و بتقولي قول لماما انا هبقي اقعدي عليها قولتها حاضر ومشيت روحت وقلت لماما علي اللي عمتي قالته قالتلي طيب ماشي بعدها بيومين عمتي اتصلت قالت لماما ان هي هتعدي عليها بكرة ماما قالتلها تعالي واليوم اللي بعده ماما عرفت ان اخوها تعبان شوية فراحت وخدت اخويا معاها وقالتلي انا ساعة وجاية لو عمتك جات قعدها وخليك معاها وبابا كان مسافر اصلا السعودية يعني انا في البيت لوحدي قلت في بالي انا هقعدها عليه المهم كلها خمس دقايق ولقيتها جات قالت لي ماما فين يا عمر قلتلها عند خالي وجايه اهه قالتلي وانت قاعد هنا لوحدك قلتلها اه ضحكت وقالتلي اوعي يا واد تكون بتعمل حاجة قلتلها حاجة ايه قالتلي انت هتستعبط عليا وبتضحك كده قالتلي بتضرب عشرات قلتلها مهو انا تعبان يا عمتو قالتلي اه مانت كنت واقف علي السلم وبتشوف عمتك وهي بتتناك وضربت العشرة علي السلم انا اتلخبط مكنتش عارف اتكلم قولتلها انا انا ............ قالتلي وهي بتقرب هي امك قدامها قد ايه قولتلها ساعة قالتلي يدوب تعمل واحد علي السريع ولقيتها بتحط ايديها علي زبي وبتقلعني وهي بتبص لي وتضحك وبتعض شفايفها وبعد لما قلعتني زقتني علي السرير وقامت واقفة وقلعت انا شفت بزازها من هنا زبي وقف قامت رايحة موطية وقعدت تمص في زبي وادتني طيزها قعدت الحس في كسها وابعبص خرم طيزها وبعدين احط راسي بين الفلقتين واشم في طيزها والحس في كسها وافرش فيه وهي عمالة تمص و تقولي اه اه اه براحة يا واد ده انت طلعت جامد انا كنت كل يوم بضرب عشرة علي مقاطع سكس وانا كان عندي وقتها حوالي 19 سنة وانا عمال الحس فس كسها واعض زنبورها لغاية ما نزلت مايتها علي وشي وانت برضو نزلت من لسانها الجامد كانت محترفة مص تقولش سارة جاي نزلت في بقها لقيتها قامت اتعدلت وبلعت لبني كله وقالتلي ده انت جامد يالا انت نيكت قبل كده قلتلها ده انا هفشخ طيزك النهاردة وقمت نايم فوقها قعدت ابوس في شفايفها والحس لسانها وانزل علي بزازاها الحس وامص في حلماتها و افقش البزاز واعصر فيهم وابوسهم وبعد كده قعدت افرش بزبي كسها وهي تقولي دخله حرام عليك موتني قومت مدخله مرة واحدة شهقت وصوتت اه سمعت في البيت كله وانا شغال دخل واطلع وانيك في كسها وامسك بزازاها وابوسها من شفايفها وانيك في كسها وهي عمالة تصوت اها اه اها اها اه اه اه اه نيكني يا عمر افشخ كسي يا ولا اه انت زبك كبير اوي ااااااااااااااااااه وانا بقولها ده انا هفشخلك كسك يا شرموطة يا متناكة خدي حدي وبقيت اسرع وانا بدخله في كسها وبعدين قومتها قعدتها علي الكنبة بحيت طيزها في وشي ودخلته وقعدت انيك فيها في وضع الكلب واقولها خدي يا متناكة يا عزة يا شرموطة يا جامدة ده انتي مكنة خدي في كسك وهي عمالة تصوت اه اه افشخ كسي انا الشرموطة بتاعتك نيكني اه اه اه قربت انزل قالتلي نزل لبنك كله في كسي اه اه نزلت ومليت كسها لبن بعد كده قلبتها ونمت فوقها شفايفي علي شفايفها وصدري علي بزازاها وزبي في كسها وقعدت ابوس في شفايفها وبعد كده قلبتها وجيت ادخل زبي في طيزها لقيت خرمها كبير قلتلها هو مش عاتق خرم طيزك قالتلي ده ابوك لما كان بيجي كان بيفشخ لي خرم طيزي نيك قلتله عنده حق مهو االلي عنده اخت زي يبقي عاوز يفشخها وقمت رايح رزعه في طيزها وهي بتصوت اه ا هبراحة زبك كبير انا طيزي ااااااااااااااااه قلتلها وانا شغال رزع في طيزها مين كمان بينيك غيري انا و ابويا قالت مفيش اها اه اه ددخله كمان جوه اه قلتلها عاوزاه جوة خدي خدي وقعدت انيك في طيزها لغاية ما هي معدتش قادرة جيت انزل في طيزها نزلت براكين وسيبتها وهي مفنسة واللبن بينزل من طيزها وكسها بعد كده دخلنا استحمينا بسرعة مع بعض يس ملحقتش اعمل حاجة في الحمام ماما كانت جاية قلتلها بقي ابويا كان بينيك كتير قالتلي اه ده مكنش بيعتي اي خرم من الخرمين وانا برضو كنت مش بسيب فيه حيل قلتلها اه انتي تهدي جبل وبعبصتها وقلت في بالي يعني هو عمال ينيك في اخته وسايب مراته لقيت عمتي بتقولي علي فكرة ابوك سايب امك وبينيك فيا علطول اول ما بيجي من السفر مش هاوصيك بقي قولتلها ده انا همتعها للصبح بس استني عليا قلت في بالي انا لازم انيك امي وقمت بايس عمتي بوسة من بقها وقلتلها انا هجيلك كتير عشان ده هيوحشني و بوستلها كسها قالتلي طب وده وشاورت علي خرم طيزها قعدن الحس فيه واقولها ده اه اه طلعت زبي وعملت واحد علي السريع في طيزها وهي كانت عمالة تصوت وخلصت وهي ونامت علي الارض من كتر التعب وانا شفت خيال واحدة من ورا الباب بتاع الحمام
     
  2. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    517
    الإعجابات المتلقاة:
    119
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    مثيرة وعقبال مامتك
     
    أعجب بهذه المشاركة none
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language