قصص محارم اول مرة أنيك بنت عمتي

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏25 أكتوبر 2015.

  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي

    المشاركات:
    597
    الإعجابات المتلقاة:
    431
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سخنة دايماً
    مكان الإقامة:
    مصر
    d100285f72f64841af1e380ebb3295f7.jpg
    قصتي حقيقه من الصيف الماضي ولا زالت احداثها الي الان مسستمره.....انا اسمي سيد.عمري 35 سنه اعيش في قريه صغيره كنت ازور عمتي في القاهره كل فتره وكنت احب ازور بنتها .كنت اضحك معها وابوسها اول ما اذهب هناك واضمها لصدري بحجه انها وحشاني وزوجها كان عادي لانه كان بيعتبرني اخوها.وبجد كنت كل لما ابوسها اضمها بنت عمتي جسمها جميل بزازها كبيره منتفخه ولما كنت ببوسها كنت بحس بحلماتها خصوصا في الصيف كنت بكون لابس فانله خفيفه وهي كمان كانت مش بتلبس سوتيان.وفي يوم كانوا بيعزلوا في بيتهم الجديد وروحت معاهم.زوجها كان في عملع وبيرجع الساعه 2 الضهر بجد بنت عمتي كانت روعه جسها رهيب طيازها كبيره منتفخه وبزازها حلوه وحلمات بزها كبيره وكمان شفايفها جميله وشعر وعينين بجد كانت روعه.بالمناسبه انا متزوج وعندي ولد لكن كنت بعشق جسم بنت عمتي وبتمني امارس معها الجنس.ولما كانت تزورنا كانت تجلس معي وتحكي عن حياتها مع زوجها وازاي مش متفاهمين وفي مشاكل بينهم وهي متحمله عشان ابنها وبنتها.المهم روحنا بيتهم الجديد وبنقل العزال معاها طلعنا العزال كله في الشقه وجهزنا المطبخ والبوتاجاز.قالت انت شكلك جعان قولت ايوه قالت هنزل اجيب اكل خفيف كده وارجع بسرعه قولت ماشي وانا هاخد دوش لما ترجعي .قالت طيب مش هتاخر المهم دخلت الحمام واخدت دوش وبنت عمتي رجعت وانا في الجمام وقالت يلا انا جيبت اكله خفيفه انا وانت .كنت خارج بجد جسمي مولع وزبري واقف المشكله كان اللبس علي العزال وانا جوه بالشورت بس المهم خرجت وانا بالفانله الحمالات والشورت وزبري واقف وكنت مسقط الاستك بتاع الشورط عليه علشان مش يظهر.قعدت اكل معاها وهي لابسه عبايه والجو حر فردت رجلي وهي بتاكل وانا ملاحظ انها مش طبيعيه بقولها مالك قالت متضايقه شويه قولت من ايه قالت مشاكل مع جوزي المهم قالت هجيب شوية ميه راحت تجيب الميه اتزحلقت بس مشكت في الجدار والكوبايه وقعت منها وهي موقعتش عالارض جريت لما سمعت صوت الكوبايه قولتلها في ايه قالت الكوبايه وقعت مني واتحلقت سندتها سعتها سندت عليا وزبري وقف وانا بسندها حك في جسمها وهي حست بيه.لقيتها اتغيرت ووشها احمر وجاب الوان سندتها وقعدتها عالارض مالك في ايه قالت مفيش.المهم هديتها وجيبت ليها ميه وشربتها وريحتها علي الجدار وانا بريحها العبايه بتاعتها خفيفه انا اتعمدت احك في بزازها كانت تقريبا لابسه العبايه علي جسمها مفيش غير الكيلوت بتاعها ...قولت في بالي شكلي هنيكك النهارده غصب عنك .المهم قولتلها مالك قالت مفيش متضايقه شويه هديتها واخدتها في حضني وانا اخوك واقرب الناس ليك وايدي علي راسها وامسح علي راسها واخدتها علي صدري وبوست راسها وهي ساكت مالك في ايه قالت مفيش بوست راسها وجبهتها ونزلت علي شفايفها وبوستها وروحت لاففها ومنيمها علي ضهرها وبوستها ومصيت شفايفها وهي بتحضن فيا وبتقول انا تعبانه ارجوك فتحت العبايه لقيتها مش لابسه سوتيان وبجد شوفت اجمل بزاز ونزلت علي صدرها ابوسه وارضع من حلماتها المنتفخين واشدهم بشفايفي وهي بتتلوي تحتي وهتهمهم اههههههههههههههه وانا ببوس فيها وصباعي بيلعب في كسها قلعتها الكيلوت وفتحت رجليها ووشوفت اجمل كس ونزلت عليه امص شفايفه واشدهم بشفايفي وادخل لاني جوا وهي بتصرخ وتئن مش قادره ارحمني ارجوك يا سيد ريحني وراحت ماسكه زبري قلعت الشورت بتاعي وعلطول بتشدني ادخله فيها انا حكيت راسها الاول لقيتها هتموت دخلته كله دافعه واحد راحت مصوته عالاخر وقعدت ادخله فيها وهي تتلوي تحتي لما جيبتهم فيها وهديت وقامت قعدت جنبي شويه وتقول انا تعبت من جوزي .كل همه ياكل ويشرب وينام ولا بيهتم بيا ولا شيء قولت ليها حبيبتي انا اعتبريني جوزك وهاجي ليك كل اسبوع انام معاك قالت انت جوزي من النهارده وتعيش معايا احلي ايام .روحت بوستها وخدتها في حضني وقولت ليها انا عايز انيكك من طيزك قالت نفسي اجرب ولو مره قولت ليها اوك حبي ونيمتها علي جنبها ودخلته في كسها وكل شويه اخرجه وامسحه في طيزها لعند ما بليتها ودخلت راسه فيها وهي بتتالم دخلته فيها كله وهي بتتالم وبتقول بيألم كمل كمل .دخلته فيها كله ونزلت فيها وشبعتها بجد لعند ما جوزها قرب ييجي قومنا اخدنا شاور سوا .وبدانا نجهز البيت ونرص العفش وناهيكم عن الحك فيها ومسك بزازها لعند ما جوزها جيه واتغدينا .....المهم جوزها قال هيخرج مع اصحابه يقعدوا عالقهوه وهو راجع بالليل يبقا يجيب الولد من عند حماته ....وخرج وانا وبنت عمتي كملنا مع بعض حب وعشق لعند ما جوزها قرب يرجع ..........ومن يومها وانا بنيك بنت عمتي المحرومه كل اسبوع ولما بتيجي البيت عننا بنقضي وقتنا كله سوا انا وهي مع بعض بحجه اننا اخوات وبنقعد مع بعض في قتي وانا بنيكها وبمتعها بجد بعشقها........
     
    أعجب بهذه المشاركة mego magmag
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language