تبادل زوجات مراتي اقنعتني بالتبادل اللي انا باعشقه

الموضوع في 'قصص تبادل الزوجات' بواسطة yasertoto, بتاريخ ‏18 أغسطس 2016.

  1. yasertoto

    yasertoto عضو جديد

    المشاركات:
    6
    الإعجابات المتلقاة:
    3
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    خبير نسوان
    مكان الإقامة:
    مصر
    مراتي جميلة وبيضا وجسمها زي الصاروخ لدرجة أن أي راجل يشوفها لازم يهيج عليها وانا بابقى ملاحظ ده وهي بتتكلم مع الرجالة وبالاقيها واخده بالها من ازبارهم وهي واقفه وانا يكفيني ابص على وشها السكسي الاقي زبري وقف زي الحديدة وامارس معاها احلى جنس ونيك وكانت دايما وانا بانيكها تخليني احكي لها عن النيك وزنا المحارم اللي كنت بامارسه مع اخواتي البنات وكانت توصل لقمة الهيجان وكسها ينزل زي الحنفية وتصرخ وتقول لي انا باحب الشذوذ قوي كان نفسي يكون لي أخ وينيكني زيك انا باهيج قوي لما باشوف ازبار الرجاله واقفه عليه وانا قلتلها اني باشوف عينيها وهي هتاكل ازبار الرجاله وبابقى هايج قوي عليها قالت لي انا نفسي تجيب رجاله ينيكوني معاك قلت لها ده انتي بقيتي شرموطة ولبوة قوي بس هتفضحينا قالت لي انا باضحك معاك ...وفات كام يوم ورجعت بالليللقيتها بتقولي النهارده رانيا مرات عادل صاحبك كانت عندنا وقعدت تحكي لي أن رانيا حكت لها ازاي عادل كان بياخدها يمسكها وهما مخطوبين وخلت جسمي سخن وبدات أنيك فيها وهي لتكمل حكايات نيك عادل لرانيا وهي طبعا كانت بتجرجر رانيا في الكلام علشان تعرف تفاصيل الجنس العنيف اللي بيمارسه عادل مع رانيا وطبعا احنا الاتنين هجنا قوي ونزلنا لبن مع بعض بشهوة جامدة قوي ....بعد كام يوم قالت لي النهارده وانت بره رانيا هاتيجي وعايزاني اعمل لها حلاوه ضحكت وقلت لها عايز اتفرج قالت لي بس يا خول انت عجبتك رانيا دي سمره وتخينة قلت لها ما انا وحشني الكس الاسود والطيز الملفوفة قالت لي هتبقي احكي لك أما تيجي وغمزت لي بعينيها يعني الليله دي فيه نيكه ..ولما رجعت بالليل كانت رانيا مشيت بس انا شميت ريحة عرق نيك اللي انا عارفها كويس..ودخلت مراتي الاوده وهي مجهده قلت لها انتو عملتوا ايه قالت إن رانيا لما قلعت مراتي هاجت على جسمها وعلى بزازها وفخادها وافتكرت أيام ما كانت بتمارس شذوذ مع صحباتها وهمه بيذاكروا..وبدات تحسس على كل حته في جسمها وخلتها تقلع الكيلوت علشان تنتفي كسها وبعد ما نتفته بدأت تبعبصها ونزلت فيها بوس ولحس وتقفيش وفضلوا يمارسوا الشذوذ ساعتين ونزلوا على بعض كذا مرهّ.
    ولاقيت مراتي على غير عادتها بتحكي لي عن حلاوة جسم رانيا الملفوف وبزازها الكبيرة وطيازها المليانه بفلقسه تهبل وكسها اللي بارز بين فلقتين طيزها..ولما لاقتني سخنت قوي وفشخت كسها علشان ادقه بزبري الهايج سألتني انت نفسك تنيك رانيا قلت لها قوي قالت هتعمل لها ايه قلت هاحضن طيازها والحس كسها الأسمر الجميل قالت لي خلاص المليك تنيكها علشان ما ميبقاش نفسك في حاجة في الجنس...بس انا كمان عايزه حاجة قلت اامريني قالت رانيا النهارده قالت لي أن عادل جوزها دايما يتغزل لها في حلاوة جسمي وأنه نفسه يدوق اللحم الأبيض والكس الوردي قلت لها وانتي عايزه تتناكي لاقيتها هاجت قوي وقامت قعدت على زبري الواقف وهي بنصره وتقول نفسي إتناك من كذا راجل باهيج قوي على ازبار الرجاله زي مانت عارف عايزاك انت وعادل تنيكوني في وقت واحد.كلامها خلاني اقوم أدق كسها بعنف خصوصا وانا شامم فيها ريحة عرق رانيا وبقيت أفكر في طيز رانيا الثقافيه وكسها القالب وانا بالحذاء وبانيكها.
    البقية في الجزء الثاني.
     
    أعجب بهذه المشاركة Baron
  2. العاشق المتيم

    العاشق المتيم عضو برونزي

    المشاركات:
    329
    الإعجابات المتلقاة:
    59
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    قصه حلوه انتظار جديدك..
     
  3. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    516
    الإعجابات المتلقاة:
    117
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    فى انتظار الجزء الثانى
     
جاري تحميل الصفحة...
الكلمات الدليلية للبحث:

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language