قصص سكس عربي القصة الكملة للبواب الزبير

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏20 أكتوبر 2015.

قصص سكس عربي القصة الكملة للبواب الزبير 5 5 1votes

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 أكتوبر 2015
    المشاركات:
    612
    الإعجابات المتلقاة:
    952
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    القصة الكملة للبواب الزبير-1-قصص سكس عربي متنوعة
    انا رجل ابلغ من العمر 33 عاما مصرى الجنسه اعمل بوابا لاحدى العمارات الفخمه بالمهندسين معى دبلوم تجاره متزوج ولى ثلاث اولادوكان وكنت من اللذين يملكون الاجسام الرياضيه والطول الفارع والعضلات المفتوله فلا ايطيل عليكم ففى ذات الايام وانا جالس امام مدخل العماره اذ بصوت رقيق ينادى عليا فاذا بى اجد امراه لم ترى عينى مثلها من جمال وجه وجمال قوام فقلت لها لبيك ياست هانم فقالت طلع الشنط دى فوق فقلت حاضرالمهم طلعت الشنط وبعد ماطلعتهم قالت لى متشكره اوى واعطتنى خمسين جنيها ومرت الايام واذا بها تنادى عليا مرة اخرى وطلبت منى هذه المره شراء بعض الاغراض من السوق وبعد فتره رجعت اليها وقالت انت لحقت توصل بالسرعه دى قلت لها طبعا طلاباتك اوامر فقالت دخل الحاجه دى المطبخ فوافقت حتى غابت عنى دقائق فافوجئت بها تدخل عليا بقميص نوم اسود يفضح اكثر مايستر فوجدت نفسى مزهول واحمر جهى و تعالت خفافات قلبى واقتربت منى وقالت لى انت بتترعش ليه انت خايف منى انا من زمان وانا عايزاك بس انت مكنتش بتاخد بالك المهم قلتلها مقدرش ياست هانم انا عندى اولاد عايز اربيهم وخصوصا انا اعرف انها متزوجه من راجل ايده طايله المهم هربت هذه المره بعد يوين لقيتها بتنده بشده فرديت عليها فقالت الشقه عندى محتاجه نضافه علشان انا هيجينى ضيوف المهم انا صدقت لكن هى كانت خبيثه المهم انا وبنضف الشقه حسيت ان الصداع هيفرتك دماغى المهم هى عرفت فقالت عندى دواك وبعدين جابت ليا قرص لونه ازرق قالت ده هيضيع الصداع وانا معرفش ده ايه واخدته بعدين جابت ليا عصير وقالت خد اشرب ولما خلصته حسيت ان الدنيا بتلف بيا المهم وقعت على الارض بدون حراك بعد شويه صحيت لقيت نفسى نايم على الارض ومتكتف وعريان خالص ولقيتها واقفه قدامى ومش لابسه ملابسها الداخليه فقلت انا فين قالت انت فى الجنه فقلت فكينى قالت ده بعدك هو دخول الحمام زى خروجه المهم قلتلها ابوس ايدك انا عندى عيال وعايز اربيهم فردت وقالت وعندى شهوه وعايزه اطفيها ولقيتها راحت مقربه منى وراحت محسسه على صدرى وبعدين راحت باستنى وقعدت تمص لسانى وتقطع فى شفايفى وانا مزهول من اللى بيحصل وبعدين قعدت تلحس كل حته فى جسمى لقيت قضيبى انتفض وحسيت انه هيفرقع من الدم اللى فيه ودى اول مره تحصلى وقالت انا اديتك قرص فياجرا يعنى مش هتقدر تقاومنى وعرفت انى خلاص رجلى جات فى الخيه كلمتها واتوسلت ليها المهم ردت وهى بتخلع باقى هدومها وقالت مستحيل اسيبك المره دى المهم اخدت تفرك قضيبى وتلحسه بنهم شديد وتقبل الخصيه وبعدين طلعت على صدرى ورقبتى وبعدينى وشى وبعدين بفمى )ولسانى انا غبت ومبقتش عارف انا فين من شدت الشبق بعد ماكنت عايز اهرب منها فقالت كده يعجبك المهم راحت حطت لعاب من فمها على قضيبى وبعدين راحت جالسه عليه شويه شويه لحد ماغاب عن اخاره جوه كسها وفضلت تقول اه اه اه مش ادره هموتك من النيك كنت فين من زمان وبعين فضلت تقوم وتقعد على قضيبى للدرجه انى سمعت صوت فرقعه اعضائى بطيزها اللى خلانى ازيد واتوؤه من اللزه وبصراحه جسمها كان زى المرمر المهم فضلت تنغج وتتحرك فى حركات دائريه وطلعه من كسها مره واحده وتدخله فجاه وتدوس جامد لدرجه انى حسيت انى هفلقها وبعدين نامت على صدرى واخذت تقبل فمى وتمص لسانى بنهم المهم حسيت انها رعشت رعشه كبيره وانا كمان حسين انى هيغمى عليا من المنى اللى نزل منى المهم مسحت المنى اللى على جسمها واللى خارج من كسها ومسحت اعضائى انا كمان وبعدين غبنا فى تقبيل بعضنا حوالى خمس دقائق ومن ساعتها وانا بروح لها وتمارس معايا بنفس الطريقه وانا متكتف
     
  2. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    إنضم إلينا:
    ‏29 سبتمبر 2015
    المشاركات:
    1,637
    الإعجابات المتلقاة:
    609
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    :* رووووعاتك مريام المصريه :*
     
  3. shin99

    shin99 عضو مشارك

    إنضم إلينا:
    ‏3 مايو 2017
    المشاركات:
    69
    الإعجابات المتلقاة:
    49
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    جميله وروعه وتحمل معني بدور عليها ومش لفيها ولو حد يعرفها يقولها اني مستنيها اي بنت او مدام تحب الرومانسيه تتواصل معي شرط ان اكون انا الوحيد في حياته
     
  4. صبحى نار

    صبحى نار عضو ماسي

    إنضم إلينا:
    ‏6 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    1,558
    الإعجابات المتلقاة:
    1,344
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    فك نفسك واستمتع بيهاااااااااااااااااااااا
     
  5. العربي عاشق الجنس

    إنضم إلينا:
    ‏25 مايو 2017
    المشاركات:
    3
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - القصة الكملة للبواب
  1. العنتيل
    الردود:
    4
    المشاهدات:
    161,214
  2. العنتيل
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    48,234
  3. العنتيل
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    65,638
  4. العنتيل
    الردود:
    0
    المشاهدات:
    86,869
  5. Riddick
    الردود:
    65
    المشاهدات:
    467,830

مشاركة هذه الصفحة

  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language
جاري تحميل الصفحة...