الممرضة 2

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة Mostafa afrecano, بتاريخ ‏11 يونيو 2016.

الممرضة 2 3 5 1votes

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. Mostafa afrecano

    Mostafa afrecano عضو مشارك

    المشاركات:
    55
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    مدرس زراعة ثانوى عام
    مكان الإقامة:
    الاسكندارية
    نكتها في المستشفي


    دخلت المستشفي ع شان اعمل عمليه اتعرفت بممرضه اكبر مني ب 5 سنين انا عمري 28 سنه تعتبر هي اجدد واصغر واحده في الطقم اللي موجود كله عرفت ان فيه ممرضات كتير مش بتحبها بدات اتقرب منها اول ما عرفتها قدمت لها هديه لاهتمامها بي بدات تهتم بي اكتر واكتر ولغايه ما مره جت تعطيني العلاج لقتني نايم وزبي واقف اوووي صحيت من النوم علي نظرتها وهي بتبص لزبي اووووي وكان عاجبها منظره ابتسمتلي ع شان تداري الموضوع وهي بتعطيني العلاج سالتها وراكي حاجة ولا فاضيه قالتلي فاضيه ليه قولتلها عادي ندردش مع بعض شويه قالت ماشي علي الساعه 11 هجيلك قولتلها اوك
    جت الساعه 11 لقيتها دخلت عليا الاوضه قعدنا نتكلم شوية عن حياتها وعن نفسي سالتها عن جوزها قلتلي مسافر قولتلها حرام يسيب الملاك ده ويسافر انتي لو مراتي مش هسيبك ثانيه ولا شغل ولا قرف كفايه اكون جنبك شكرتني علي المجامله
    قولتلها انتي متجوزة من امتي وجوزها مسافر امتي لقيتها ياعيني متجوزة مكملتش سنه وجوزها فتحها متعها شهر ونص و سافر
    قولتلها ع شان كده انتي محرومه من الحب والحنان وكنتي بتبصي عليا حطت وشها في الارض واتكسفت
    قولتلها مفيش كسوف مني انتي متعرفيش غلاوتك عندي قد ايه ابتسمت ابتسامه خفيفه راحت قالتلي شكرا
    قولتلها هو الجواز حلو
    قالت اه قولتلها ازاي حلو وانتي محرومه كده بدات المس ايدها واضغط عليها لغايه لما حسيت انها بتدوب بدات اقرب منها ابوسها في خدها وانفخ في ودنها هوايا السخن لغايه لما ملكتها بدات قلعها البالطو اللي لابساه وبوسها اكتر واكتر وهي بتطلع اهااااااااات مزيكا لغايه لما نزلت لصدرها الحسه وامص حلماتها بوست جسمها حته حته مسبتش ول حتي الا لما بستها لغايه لما شفت كسها اتهبلت بيض ناعم شفتين وردي قعدت الحسه واشرب عسله وهي تقولي حرام عليك انت عملت فيا انت كده بتقطعني ابوس يدك نيكني دخل بتاعك مش قادره خليتها تمسك زبي تمصه جبت في بوقها بلعت اللبن كله نزلت تاني لكسها الحسه وهي بتطلع اهات لحنها احسن وارق من المزيكا قعدت انيك فيها اكتر من ساعه الاربع ولما جبتي لبني نزلته علي جسمها لقيتها هدت نامت جنبي علي السريرقولتلها نتي طيزك جميله نفسي انيكها قالتلي صعب عمري ما عملتها قبل كده قولتلها علي اساس نك اتناكتي من حد غير جوزك قبل كده راحت معيطه بسرعه حضنتها صالحتها قولتلها انا لو مش بحبك مش هنيكك ع شان اريحك وانا عارف قد ايه انتي محرومه المهم في الاخر واقفت انيكها في طيزها وكل ما اجي افضي لبني افضيه جوا طيزها ولو خرجته هي بقت تحب تشربه لغايه لما كلمت المس بتاعتها طلبت منها انها تسهر كل يوم لانها بتكون فاضيه مش بتعمل حاجة وبقيت انيكها كل يوم بس اللي عجبني بجد انها بدات تغير عليا وبتشتاق لزبي ولما خرجت من لمستشفي بقيت انيكها كل يوم صوت وصوره ولو جت فرصه روحلها المستشفي انيكها واشبع منها
    دي كانت حكايتي
    cf5fc7f0778f8c7913a1c0d96eee4ffc.png
     
    أعجب بهذه المشاركة عاشق بنات
  2. مجرب كتير

    مجرب كتير عضو متفاعل

    المشاركات:
    188
    الإعجابات المتلقاة:
    25
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    egypt
  3. راسبوتين العرب

    المشاركات:
    1,780
    الإعجابات المتلقاة:
    424
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    دمشق / جده
    روعه
    مشكور على المجهود
     
  4. وردة البنفسج

    وردة البنفسج عضو مشارك

    المشاركات:
    58
    الإعجابات المتلقاة:
    44
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سكسيه
    مكان الإقامة:
    Baghdad, بغداد, العراق
    رووووووووووووووووووووووووعة
     
    أعجب بهذه المشاركة راسبوتين العرب
  5. Mostafa afrecano

    Mostafa afrecano عضو مشارك

    المشاركات:
    55
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    مدرس زراعة ثانوى عام
    مكان الإقامة:
    الاسكندارية
    انتى اللي راوعة
     
  6. sanofa

    sanofa عضو جديد
    عضوية مخالفة

    المشاركات:
    12
    الإعجابات المتلقاة:
    72
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    شرموطة
    مكان الإقامة:
    Egypt
    تجنن انا كسى ولع
     
  7. Mostafa afrecano

    Mostafa afrecano عضو مشارك

    المشاركات:
    55
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    مدرس زراعة ثانوى عام
    مكان الإقامة:
    الاسكندارية
    ماتيجى اريحك عندى مكان
     
    sanofa و وردة البنفسج معجبون بهذا.
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - الممرضة
  1. ramon86
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    313
  2. العنتيل
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    29,538

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language