قصص محارم احمد واختة ياسمين ودرس الاحياء

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة Mohaned re, بتاريخ ‏25 مايو 2016.

  1. Mohaned re

    Mohaned re عضو جديد

    المشاركات:
    7
    الإعجابات المتلقاة:
    5
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo
    في الاول انا اسمي احمد وعند 22 سنه ولي جسم رياضي ولي اخت وحيده اسمها ياسمين واختي اصغر مني بسنه ونعيش في شقه لوحدنا في القاهره عشان الكليه وابويه وامي في بلدهم عشان ارياف
    لاول اوصفلكم جسمها طولها 160 سم ووزنها 70 كيلو وبزازها مدوارين وفي حجم التفاحه يهبله وطيزها كبيره ومدوره وبارزه تجنن اي زب يشوفها عشان مطولش عليكوا بدئت حكايتي معاها من سنه لما كانت في الامتحانات وبتخليني اذاكرلها مكنتش باحس باي حاجه ناحيتها وكنا اكتر من الصحاب ونعرف عن بعض كل حاجه لحد مافي يوم كانت جايبه كتب الاحياء وجيالي اذاكرلها الاعضاء التناسلية بحكم اني طالب في كلية الطب وهي مكثوفه مني كانت لبسه بنطلون اسود ماسك في جسمها وتشيرت خفيف ومفيش تحته سنتيان وقعدت اذاكرلها عادي ومكنتش حاطط في دماغي حاجه وهي باصه في الكتاب وانا بشرحلها المهبل وقاعد قدامها وبصتلها لقيت التيشرت بتاعها مايل لقدام وهي موطيه فاشوفت بزازها اللي بحجم التفاح وفضلت باص عليهم وزبي وقف زي الحديده حاولت اطنش بس مقدرتش محدش يقدر يصرف نظره عن بزاز بالجمال والبياض ده فنزلت ايدي تحت البنطلون العب في زبي من غير ماتشوفني عشان قاعدين علي صفرة اكل وفضلت اشرحلها وانا مش مركز وعمال ابص علي بزازها والعب في زبي وفجأة نطرت المني بتاعي وتاوهت بلذه بصوت عالي والمني جيه عليها ونزلت تحت الصفره تشوف ايه ده لقت زبي بحاول اداريه ومعرفتش بصتلي بقرف وسابتني ومشيت ودخلت اوضتها وقفلت الباب انا خوفت تتصل تقول لابويه وروحت وراها فضلت اتحايل عليها تفتحلي ولما فتحتلي قالتلي مشوفكش في اوضتي تاني ومتكلمنيش نهائي ومش هقول لحد
    فضلت اتحايل عليه تنسي اللي حصل بس دماغها نشفه روحت زاققها جوه علي السرير وكتمت بقها وفضلت ابوس فيها من ركبتها ووشها وهي عماله تزقني بس مفيش اي جدوي وزبي كان واقف روحت حاطه علي كسها من فوق الهدوم وفضلت احكه في كسها من فوق وقطعتلها التيشرت وفضلت اكل في بزازها اكل وهي بدئت تتأوه بس بصوت مكتوم وبتقاوم برده واول ماكسها بدء ينزل ميه شيلت ايدي من علي بقها وحطيت بقي بسرعه وفضلت ابوسه وامص في لسانها واقطع في شفايفها وايديع الاتنين بيلعبو في بزازها وجسمي فوقها وزبي بيحك في كسها جامد فضلت عشر دقايق علي كده لحد ماجيت انزل ونزلت علي كسها من فوق البنطلون وهي كانت هديت علي الاخر بس حبيت استغل الفرصه وروحت مقلعها البنطلون لقيت كلوت لونه بنبي وعليه ورده وغرقان ميه منها ومني اتجننت اكتر ورحت مقلعهولها بس حاولت تمسكه بس انا شديته جامد وشوفت كسها كان صغير ووردي ونضيف مقدرتش استحمل نزلت بلساني عليه فضلت امصلها فيه وهي تتأوه لحد ماجابت ميتها وروحت حاطط زبي اللي كان نام خالص وفضلت امشيه علي كسها الجميل ده وهي رجعت ااااااااااااه اوووووووووه ارحمني ياخويه ارحمني بحبك اوووووووي اااااااااااه ارجوك ارحمني ودخله ومستسلمه خالص وزبي وقف من كلامها الحلو اللي يهيج جمل ده وروحت مدخله في كسها دخل بصعوبه جدا واو مادخل راحت صارخه بصوت هادي ااااااااااااااه احوووووووووه اه اه اه اه وكسها نزل دم ايوه فتحت اختي الجميله اللي مفيش اجمل منها في الكون ده كله وفضلت انيك فيها لمده 7 دقايق وهي جابت اكتر من خمس مرات وعماله ااااااااااااه الاللللللللل اااااااه احوه اح اح اه وخلصنا وشيلتها ودخلتها الحمام ونضفتها عشان مكانتش قادره تقف ودخلتها اوضتها تاني وقولتلها نامي دلوقتي ياحبيتي ولما تصحص نتكلم راحت باستني ومسكت زبي قالتلي خليك جانبي شويه فضلت جنبها وزبي وقف تاني راحت خدته في بقها وفضلت تمص فيه انا استغربت انها بتعرف تمص كده وفضلت اتأوه من احترافيتها اااااااااااه ايوه كده ياختي ياحبيبتي بحبك وبحب كسم الصغير ده ونزلت في بقها وبلعتهم بس اشمئزت وسالتها انتي عملتي كده ازاي قالتلي مني صاحبتي كانت بتجيبلي افلام بورن
    نامت علي طول ولما صحيت جاتلي الاوضه قالتلي ايه اللي انت عملته ده انا كده مبقتش بنت قولتلها متخافيش انتي ناسيه اني في كلية طب ولو حصل حاجه هعملهولك انا راحت مرميه في حضني وفضلت تبوس فيه ومتكلمتش في اي حاجه خالص
    وقالتلي انا عاوزه نعمل كده تاني قولتلها من عينيا ياحبيبتي وبعد كده متطلبيش انتي لما تعوزي تروحي مقلعاني وتعملي اللي انتي عاوزاه ورحت قالع ومقلعها ودخلت زبي علي طول في كسها وفضلت أاااااااااااااه براحه ياحبيبي ااالااااااااااه بحبك انا متناكتك وشرموطتك ومراتك واختك نيك كسي نيك كي اختك ياحبيبي افشخ كسها وروحت مزود جامد وفضلت ماسكها وعمال اطعن في اعماق كسها الوردي لحد مانزلت جواها وهي ااااااااه ايوه افشخها ونزل فيها مترحمنيش وخلصنا وراحت قامتي وعملنا وضع 69 وفضلنا نلحس لبعض لحد ملجابتي في بقي وشربتها تكريمن لها ولجسمها ونمنل مع بعض ومن يومها واختي كل جسمها ملك ليه وانا جسمي كله ملكها لدرجة ان لو حد فينا نايم والتاني عاوز يمارس معا التاني بقلعه ويفضل يلعب فيه ويمارس العاده السريه عليه
     

    الملفات المرفقة:

    أعجب بهذه المشاركة امير المتعة
  2. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    517
    الإعجابات المتلقاة:
    119
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    روووعة جدا هيجتنى قوى
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language