في استراحة المسافرين

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة سكساوى مجنون, بتاريخ ‏18 مايو 2016.

  1. سكساوى مجنون

    سكساوى مجنون عضو مشارك

    المشاركات:
    74
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر / المنصورة
    هذة القصة حدثت معى يوم السبت الماضى كنت عائد من الغردقة خيث الطريق طويل حوالى 550كم وكنت اقود سيارتى ومعى زوجتى وبعد السير لمسافة 300كم
    وبالتحديد فى منطقة الزعفرانة قلت اعمل رست وارتاح شوية من السفر وعندما نزلنا من السيارة بالصدفة امام احد الشواطئ على البحر الاحمر حيث البحر ممتد طوال المسافة
    فنزلنا وركنت السيارة فى مكان بعيد عن الطريق ووقعت عينى على فتاة جميلة جدا لها قوام ممشوق وجسمها يجنن ومرت من امامى وهى تتدلل بكل منيكة فجلست شوية ودارت براس فكرة انها عايزة تتناك وفكرت فى مشيتها وظيزها وهى تتدلل فى المشى امامى وكانت خارجة من البحر بملابس البحر متجهة الى الحمامات حيث توجد الحمامام فى هذة المنطة مشتركةوليس عليها اى حارس فالحارس مشغول بالكافتريا وواضح انة صاحب هذا الشاطئ والاستراحة طبعا الراجل كان مشغول جدا فتوجهت نحو السيارة وفتحت الكبوت وقمت بعمل شيئ يجعل ايدى تتلوث بالشحم حتى اتحجج بالذهاب لغسيل يدى فى الحمامات وقلت لزوجتى انا هغسل ايدى من الشحم واخذ دش عشان افوق ونكمل السفر خيث ان المسافة الباقية حوالى 200كم
    فقالت طيب انا هطلب مشروب لك وحاجة باردة لى وللاطفال فقلت لها اطلبى لى قهوة لحد ما ارجع من الحمام فجلست زوجتى والاطفال معاها فى الاستراحة واتجهت انا ناحية الحماما ت وكنت قد عرفت الحمام الذى دخلت فية الفتاة وتعمدت دخول الحمام المجاور لها مباشرة وكانت المفاجئة الحمامات مبانى صغيرة حيث وانا واقف بالحمام نظرت فى الحمام المحاور فرايت الفتاة عارية تماما فعملت صوت حتى لا تفاجئ بوجودى بالحمام المجاور لها
    فاصدرت هى صوت دليلل على انها لم تفاجأ وبعد فترة سمعت منها صوت تاوهات سكس وتنهدات ساخنة الهبت كيانى كله من صوتها وجسمها الرائع والعارى امامىوالذى يدعونى لالتهامه فهل افوت الفرصة ام اهجم عليها فقلت اثيرها جنسيا اكثر باصدار صوت سكس فقلت احححححححح اووووووووووووو واستمريت اعمل صوت سكس وقلت اةةةةةةةةة زبى وقف فسمعتها تقول اححححححححح انت مين فقل لها انا باعمل رست هنا وانتى قالت انا بستحم قلت لها عندك مياة قالت اةةةةةةةةةةةةة وسخنة كمان فقالت متيجى هنا وهى عارية كما ولدتها امها ونظرت لها وجدتها تلعب فى كسها وتدعك فية ووجهها احمر قوى فكانت فى قمة الشهوة
    فخرجت من الحمام وقلت لها افتحة ادخل معاكى قالت اةةةةةة مش لما نتعرف ولا انت عايز تنيك على طول قلت لها نتعرف وحنا مع بعض قالت اوكية فدخلت عليها وقفلنا الحمام وبدات امص شفايفها وصدرها وهى تتاوة وتتلذذ بالمص ومسكت زبى واخدت تضغط علية وتقول اووووووو اححححححححح نيكنى نيكنى ارجوك وانا مصر على اثارتها وايدى تدلك ظيزها وكسها ومع الشامبو بدات ادخل صباعى فى ظيرها وهى تنتفض وتقشعر وحسيت انها خلاص عايزانى ادخل زبى فى كسها فقلت لها تحبى تتناكى فين قالت دخلة بكسى ارجوك ابوس ايدك قلت لها انتى بنت ولا متزوجة قالت بنت بس عادى فبدات ادخل زبى فى كسها وهى تقول كمان مش قادرة ارجوك دخلة كلة اضرب قوى كان هات معايا هات كمان ارجوك هات معى نيكنى بعنف كمان اوووووووووو اةةةةةةةةةةةةةةةةةةة وحسيت انها فى قمة الشهوة وهى بتنزل فقلت امار معاها من ظيزها فضميتها قوى على زبى وهى بتنزل
    فقالت زبك كبيير قوى قلت لها اية رايك لو دخلتة فى ظيزك قالت ممكن تعورنى قلت لها هلعب بزبى فى طيظك فقلت اوكية دخلة بالراحة وقعدت تحك طيظا بزبى ونانا اضع الكريم على فتحة طيظها وادعك زبى فيها حتى حسيت انها مستعدة لدخول زبى فقالت سيبة معايا انا هدخلة لانى خايفة منة اصلة كبير قوى وانا بجد خايفة منة بس نفسى يدخل فى طيظى قلت لها خدية ودخلية على الرغم انى ادخلة لك باختراف ولن تسحى بالم قالت سيبنى انا استمتع بية قلت لها ماشى الحال فاخذت زبى وقعدت تحكة فى طيظها وترجع للجلف وانا واقف وراها وزبى زى الحديدة معاها واخذ تضغط علية وترجع بطيظها للخلف حتى دخلت نصة تقريبا وقعدت تتحرك ونا احركة فى طظها حركات مثيرة وهة فى قمة المتعة وقالت دخلة كلة فضغطت على طيظها قوى فدخل زبة فيها فقالت كفاية كدة سيبة اتعود علية بس حركة ببطئ فكنت احرك ببطئ واثارة لها وانا ضاغط علىصدرها وضاممها لى كلها وهى تقول انت فين من زمااااااااااان انا نفسى فى الزب دا من زمااااااان قوى مش هسيبك طول عمرى وحسيت ان شهوتى تحركت فاخدت انيكها بسرعة كبيرة جدا وهى تقول كممااااااااااااااااان اةةةةةةةة ارحمنى طيظى بتوجعنى طيظى ولعت منة ارجوك شيلة شوية هموت فى ايدك ارحمنى ابوس رجلك ابوس ايدك وانا مفيش فايدة لانى عارف انها متلذذة بالنيك فى طيظها اكتر واكتر فقالت لى انا مش قادرة اقف ارحمنى ونزل اللبن بقى ابوس ايدك فقلت لها انزل فى كسك ولا فى طيظك قالت نفسى اللبن ينزل فى طيظى بس مش قادرة استحمل دخلة فى كسى شوية فقلت لها ماشى وشيلتة من طيظها ودخلتة بالررااحة فى كسها فقالت زبك ممتع قوى واخذت اضرب فى جنبات واعماق كسها وقلت لها انا هنزل قالت دخلة فى طيظى فتدخلتة فى طيظها وضميتها لى قوى خسيت ان ضلوعها هتتكسر فى ايدى ونزلت كمية لبن كبيرة قوى فى ظيطها وقلت لها اية رايك قالت نيكة كنت طول عمرى احلم بيها بس مكنتش متصورة انك الشكل دا انا عمرى ما هسيبك فقلت لها وانا بس زوجتى معايا قالت يا بختها بيك وقمت استحم واخدت دش وقلت لها رقم تليفونى معاكى انتى ساكنة فين قالت بالقاهرة قلت لها هاتى رقم تليفونك واتفقنا على اللقاء بالقاهرة وبعد يومين اتصلت بى لتحديد موعد للنيكة القادمة
     
  2. Rainooo3

    Rainooo3 عضو برونزي

    المشاركات:
    398
    الإعجابات المتلقاة:
    194
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Egypt
    رووووووووووعة
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language