جبروت امرأة

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة سكساوى مجنون, بتاريخ ‏18 مايو 2016.

  1. سكساوى مجنون

    سكساوى مجنون عضو مشارك

    المشاركات:
    73
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر / المنصورة

    تبدأ قصتي في الحي الذي اسكنه.بل في نفس البرج الذي اسكن به...الجيران غير مختلطين زي اي برج عكس المناطق الشعبيه...وبجوار شقتي كان يسكن الاستاذ يحيى وزوجته ياسمين..وكانت صديقه لزوجتي..نوع الجيران العاديين...لا صوت ولا ضيوف مميزين..اما بالنسبه لحياتي فكانت عاديه جدا...لدرجه الملل..زوجه اهتمامتها الاكل والشرب...خروج...واقصى الامنيات انجاب *** يكبر يبقى ولد او بنت ويتجوز وخلاص...الجانب الرومانسي بقى كان بيحتضر وبيموت..رتابه الحياه اماتت كلمات الحب..كنت زي اللي بيغني لوحده..وكان اقصى رد فعل ليها الابتسام او سؤالي هاكل ايه بكره...منكرش اهتمامها ولا طيبتها اللي وصلت لحد السذاجه ..والساذج بتعريفنا هو انسان ع نياته بدرجه كبيره جدا...بدرجه تخليه يشوف الديابه حملان ..مرت الايام..ومعاها كانت الديابه بتحوم حوالين بيتي اكتر....او بمعنى اخص حيه واحده باسم واحد...حيه اسمها ياسمين.كانت ياسمين جارتنا بتيجي كتير عندنا وكنت بخرج اقدملهم واجب الضيافه...ومغبش عني شعرها الاشقر الجميل وبشرتها البيضا ...زي مغبش عني انها جايه بالروب وبحجاب قصير كاشف صدرها وفلقه ابزازها اللي من غير سوتيان...الاول مكنتش بركز وبغير تفكيري انها متحرره شويه...لكن في مره كنت راجع فجاه للبيت ...ودخلت ببوكيه ورد لمراتي كمفاجأه...وع اطراف صوابعي دخلت..بس سمعت تأوهات غريبه....قربت ناحيه الحمام...ولمحت مراتي بتعمل مساج لياسمين...كانت ابزازها البيضا بترقص مع ضغط مراتي ع ذراعين وابطين ياسمين...كانت ياسمين عريانه كلها...وكسها مفهوش ولا شعره..مراتي كانت بتدعكلها ضهرها بزيت لغايه وسطها .ولاحظت ياسمين بتسحب ايد مراتي ناحيه ابزازها شويه وشويه ناحيه كسها....محستش بروحي الا وانا ماسك زبي من الاغراء....وجه الدور ع مراتي ...ولقيت ياسمين بتعملها سويت ...واتوجعت فجاه مراتي..لقيت ياسمين بتضمها...انا اسفه مش قصدي...وبتبوسها ع خدها... خلاص بقى وهوبا لقيتها نزلت تبوسها في كسها وتقولها حقه عليا...لقيت نفسي كحيت راحت قفلت باب الحمام فجأه...رجعت وانا بنادي مراتي...خرجت وفهمتني ان عندنا ضيفه وفالحمام فدخلت الاوضه..وعقلي كله متركز ان ياسمين سحاقيه....وفي يوم تاني لمحت مرات البواب نوسه داخله عند ياسمين....ونوسه دي مانيكان فلاحي ابيض فرس جميل ...بزاز كبيره وشعر طويل لغايه اخر ضهرها...ووسط ولا اجدع رقاصه...صوتهم كان عالي وانا بفتح باب شقتنا....يا ستي وقت تاني ...عيب ..عيب ..وسمعت ياسمين بتقولها...براحتك..مفيش 200 جنيه سلف وكمان انا ضايع مني عقد...فهماني...هلبسك تهمه جرا ايه يا نوسه...وفهمت انهم بيتخانقو....بصراحه اتلكعت ع الباب...لكني فوجئت بياسمين قدام الباب وبتبرق جامد...اوبا اتكشفت....وشكيت انها ممكن تكون لمحتني لما كانت عندنا....نبهت ع مراتي متتعاملش معاها....لكن لاسف تاني يوم لاقيتها عندنا وجيبالنا هديه...ولما قامت مراتي تعمل شاي...لقيتها بتبصلي وبتقولي طلباتك....هه؟ مش فاهم...لقيتها قامت ومسكت زبي من فوق هدومي...انا عاوزه مراتك....طلباتك....قولتلها وانا ببعدها وبغمز بعيني مكفايه عليكي نوسه...قالتلي لا انا كيفي من مراتك....عاوزاك تهوينا شويه ....والا انت عارف جوزي بيغير عليا واخوه عقيد واعملك محضر تعدي ويمكن نطلعك من البرج...سكت وانا مذهول...قالتلي بكره انت بترجع 3 ...رن عليا الاول.....ومشيت وهي بتعمل ايديها زي الكلابشات وبتغمزلي بشرمطه!
    وجه بكره....وانا مستغرب جدا....ومتوتر ..ورنيت االجرس..لقيتها خارجه بروب من تحته قميص نوم اسود يهبل قصير....وع اوراكها مرسوم تاتو ورد بالاحمر....وفي ايدها صاعق كهربي!....ربطت الروب وهي بتضحكلي بمياصه....وقالتلي انا هسيبك فالشقه....وسيبالك مفاجأه في اوضه نومي...متبهدلهاش..صحيح حلوه مجلات البلاي *** بتاعتك ...ابقى خبيها من مراتك كويس ....قد*** ساعه ومشوفكش هنا....وشدتني من زبري لجوه وطلعت وقفلت الباب
    طبعا هي كده رايحه لمراتي...الساذجه..كده انا بتعاقب عشان مجلاتي الجنسيه ولا عشان عيني زايغه؟؟...لكن زي مقولنا نداء الجنس عند ناس نداء روحي....دخلت اوضه نومها لقيت نوسه...بقميص نوم احمرقصير....كانت نايمه ع بطنها وكلوتها البكيني راسم وسطها وطيظها رسمه وقفت زبي المتعذب... ولقيتها هبت من مكانها وشعرها نازل ع عينيها وبزازها شبه منطورين من القميص....لقيتها بتقولي انا ملكك زي مدام ياسمين مأمرت اتوصى بيك...ولقيتها بتطلعلي بزازها وبتلحسهم قدامي...وايدها التانيه ع كسها بتدعك فيه بمحن وبأهات تجنن...وجات ناحيتي وشدتني من ايدي...قعدتني ع الارض...وشغلت موسيقى شعبي....وانا متاخد...كانت اردافها ووسطها وابزازها بيرقصوا بجنون....وايدي ع زبي المسكين ...قربت مني...ومسحت طيظها في وشي وقعدت ع مناخيري وهي بترقص...لقيت لساني نازل ع كسها وخرم طيظها لحس ومص....راحت بكعبها زقاني ع الارض...وراحت راشقه كعب جزمتها ال7 سم في شفايفي....ومشيته ع صدري....وع زبي...من كتر الهيجان جريت وراها فالاوضه...وهي بتضحك بميوعه...و شنكلتني وركبت ع ضهري...وربطت عينيا بايشارب....قومت زي العميان... بوسه ع شفايفي وانا بحضن الهوا....قولتلها اثبتي في حته يا شرموطه انتي بقى....و لقيتها ضربتني ع زبري جامد..اتنفضت لورا وحسيت بيها مسكته ونزلت فيه مص جامد ...ووقفت قدامي ايد ع زبري والتانيه بتفقعلي خصياني...روحت حاضنها جامد...ومسكت اطياظها بايدي ورشقت صوابعي الاتنين الواسطنين في خرم كسها وطيظها...لقيتها بتقولي مش دلوقتي يا باشا...يا شرموط...وضربتني برجليها في زبري....اترميت من الوجع...وقعدت فوقي وحركت كوسها ع بتاعي ولقيتها قلعت فرده من الجزمه وضربتني بيها ع زبي...تعالا يا ولا ورايا...وطلعت تجري بمياصه...جريت وراها....وانا ما بين اني ابقى رقيق وما بين اني اغتصبها واقطعلها شعرها واعض بزازها من كتر الغيظ والهيجان....هي اتشنكلت روحت نايم ع صدرها ودخلت زبري في بوقها وفضلت تمصه وتلحسه.....وراحت زنقاه ما بين بزازها الكبيره...وبعدين زاحتني لورا....ودخلته في كسها وركبت فوقي....ونزلت ع شفايفي تعض فيها وانا قولها براحه يا شرموطه قالتلي لا....وتضحك...ضربتها ع طيظها وهي عماله تتنطط عليا جامد...ضربتني بالالم وقامت من عليا تجري...ولما خرجت وراها...لقيتها نايمه ع ضهرها وفاتحه كسها...دخلته جواها وايدي ع رقبتها وبدل ما اخنقها مسكتها بس . ....ونزلت باطراف صوابعي ع رقبتها وبزازها احسس عليهم...واتنفس هوا صدري الساخن على حلماتها ...وزبري جواها بحركه بدوران وبهدوء....راحت شداني عليها وبايساني وعضتني وقالتلي نيكني قوي...اهريلي كسي ...عاوزاه يتقطع....ورمهولي...نمت فوقيها وبزازها ع صدري...وكنت بدخله جواها جامد ومش داريان الا بال اااااااااااه اااااااااوه اوي اوي دخله كله كله.....اوووووي ...دا اخرك ههههههه اوي بقى.....
    كنت مقرب اجيبهم....لقيتها سحبت روحها من تحتيا....وحططلي زيت غريب كده ع زبري.......دخلته فيها بجنون وايديا ع ابزازها....عمال ادعك فيهم بجنون وفي نعومتهم وادعكهم في بعض واشد حلماتها بشويش وجامد...ولساني ع رقبتها ولا اجدع رسام....وهي ماسكاني من اردافي عشان ادخل فيها قوي....لغايه ملقيت روحي بجيبهم جواها....قامت وحطت ايديها ع طيظها ....وطلعت شويه ع ايديها ومسحتهم فبزازها...وشدتني امص كسها....كنت بلحسه بجنون....وهي بتضم افخادها ع رقبتي جامد....وبتشدني عليها....وفجأه رمتني لورا...الساعه عدت....وقامت تلطم لمت ع روحها العبايه وطارت بره...وانا مسكت الاندر اللي نسيته وقعدت اشمه واشم ريحه انوثتها فيه...لما رجعت لشقتي لقيت مراتي ماسكه سكينه لياسمين ...وبتطردها بره...وياسمين برقت ناحيتي.....اربطهالي يلا....مراتي كانت مذهوله وانا بعمل كده فعلا....لقيت ياسمين بتقولي ابلع دي....وبعدت مبلبعت اللي ادتهوني....قالتلي تعالا هنا...نيكني قدام مراتك...انا يتقالي لا....ماشي.....ولما جيت ناحيتها بعدتني....لما البرشامه تشتغل يا وسخ...اعملي ماساج الاول.....وطوال ساعه كنت بمسج جسمها ما بين نظرات كره مراتي وخوفي من ابتزاز ياسمين ليا...لقيتها سحبتني ع بوقها من ودني....صحيح فيه كاميرا صورت كل حاجه..هههههه....عاوزاك تنيك بضمير بقى...وقبل متحرك ....لقيتها بتضربني ع زبي...وبترميني ع السرير وقعدت بكسها على بقي....نفسي كان مكتوم منه...كان بقى بينفتح بالعافيه عشان النفس لقيتها دخلت كسها كله جواه....وكانت عماله تدعكه ع لساني وشفايفي...مصه جامد..جامد احسنلك....ااااااااح الحسه اوي.
    وبعدين قعدت ع صدري وفضلت تدعك كسها ع صدري......وانا ماسك اوراكها جامد....وبزازها الكبار بيتنططو قدامي من تحت قميص نومها...وقلعت قميصها كله وقعدت ع زبري.....وكل مقرب من بزازها ابوسهم تضربني بالروسيه .....افترا بقى....ولقيتها هي الي نزلت ع حلمات صدري عضعضه.....ومسكت ايدي وضربتها ع طياظها...فهمت انها عاوزه كدا..وكل مضربها كانت بتطلع وتنزل فوقي جامد لدرجه كنت سامع صوت خبطها فيا......قعدت ع طرف السرير وفتحت رجليها...ولما دخلته جواها رفعت رجل ع كتفي والتانيه حوالين وسطي...وانا نزلت ع صدريها مص ولحس....وهي شداني عليها اوي.....فضلنا كده نص ساعه كل ما اجي اقوم تشدني....و....قومتني...وراحت ناحيه مراتي المتكتفه....ونزلت فبزازها بوس....وراحت منيماها ع بطنها ...وطلعت جل غريب ودهنت بيه فتحه طيزها...وقالتلي يلا نيكها....بس انا عمري معملت كده....اخرس انت... بقى هي بتقولي انا لا.....يلا دخله فيها.....وفعلا بسبب الانتصاب القوي دخل بمنتهى القوه والعذاب والسهوله مع بعض....ووجدت ياسمين تقف ع راسي وتضع فمي في كسها بينما انا منبطح ع مراتي ونازل فيها نيك........ولما قربت انزل شدتني ياسمين بعيد....ودخلته جواها هي.....وهي بتبص لمراتي اللي بتعيط بشماته......مقدرتش استحمل مسكتها جامد من رقبتها وقفشت بزازها جامد وعصرتها وانا بدخله فيها جامد...وصوت الخبط والنيك عالي وهي مبسوطه اكتر ....لغايه مجبتهم جواها......وكانت الايام الجايه اسوأ...لي انا ع الاقل..لكن دي قصه تانيه....وجنس جديد...ومتعه غير.
     
  2. Rainooo3

    Rainooo3 عضو برونزي

    المشاركات:
    398
    الإعجابات المتلقاة:
    194
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Egypt
    I like it very much
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - جبروت امرأة
  1. ramon86
    الردود:
    2
    المشاهدات:
    4,834
  2. مريام المصرية
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    28,596

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language