قصص سكس جارتي جارتي الشرموطة والكمبيوتر

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة anassnuxes, بتاريخ ‏16 مايو 2016.

  1. anassnuxes

    anassnuxes عضو جديد

    المشاركات:
    29
    الإعجابات المتلقاة:
    11
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    fes
    كنت ساكن جديد بمنطقه مدينه نصر . وهناك تعرفت علي رجل وزوجته واولادهم . وكنا نتقابل كل ليله مع العلم كان هناك فارق سن بيني وبينهم يقدر بـ 20 عاما وكانت الزوجه معروفه انها تدخل بيوت العماره كلها وترغي وتنقل الاخبار .
    انا كنت مختصر لاكتر درجه .
    بيوم الرجل سألني انت بتفهم بالكمبيوتر ؟
    قلتله عندي فكره معقوله
    قال الكمبيوتر بتاعنا توقف ممكن تشوفه ؟
    . المهم ذهبت لرؤية الكمبيوتر ووجدت ان العطل خفيف وفي 15 دقيقيه كنت صلحته وكان احسن من الاول كمان لان هناك برامج كانت مغلقه وهناك برامج كانت السبب بتعليق برامج الكمبيوتر .
    شكرني الرجل . وزوجته لقت خامه خصبه للحدث مع الجيران . ونشرت خبر بين الجيران وتكلمت كتير مع الجيران عن قدراتي بتصليح الكمبيوتر . علما ان فكرتي بالكمبيوتر مش متل واحد محترف.
    بيوم المساء راجع البيت وكنت بباب شقتي حيث بالدور 4 شقق وافاجئ ان الشقه اللي بجانبي بتفتح بنفس الوقت وبتخرج منها سيده حوالي 32 عاما . وهي تلبس جينز وبلوزه من غير اكمان وهي بيضاء ويفوح منها رائحه العطر وكان لبسها ناعم وشكلها يدل علي انها انثي حقيقيه .
    وفجاه سمعت صوت مساء الخير استاذ احمد . بصيت ناحيتها وقلت مساء النور . قالت اسفه لازعاجك . انا جارتك .
    قلت لها اهلا وسهلا .
    قالت سمعت من الجيران انك بتفهم بالكمبيوتر . والكمبيوتر بتاعي عطلان . ولازم اصلحه لاني بكلم زوجي بامريكا . والليل ميعادنا ومش عارفه اعمل ايه .
    قلتلها تحت امر حضرتك ممكن لو سمحتي اخد دش واغير ملابسي وااجي اشوف المشكلة . قالت خلاص قلتها ربع ساعه وجايلك . المراه فرحت وحسيت ان السعاده تملا وجهها .
    انا بصراحه فرحت لاني كنت أراها كتير وهي بتلبس ملابس جميلة وشيك وكنت معجبب بطريقه لبسها وانوثتها فقد كانت انثي انثي حقيقيه كنت ح اتجنن عليها .
    المهم ذهبت الي الحمام واخدت دش ولبست أحلي تي شرت عندي ووضعت احلي برفان وهيأت نفسي للتعارف واتمنيت ان عطل الكمبيوتر يكون بمقدوري حتي اثبت قدراتي.
    المهم طرقت باب الجيران وفتحت لي وكانت لابسه ملابس تختلف عن اللي شفتها بيه فقد كانت جونيله قصيره ناعمه حرير فيها ورد احمر يجنن وكانت الجونيله تهتز يمينا ويسارا وانا اري فخادها الناعمتين واكاد اري فلقتي صدرها وحاجه ناعمه مرمر تجنن كمان بخلاف طريقه كلامها اللي تجنن اي رجل فكان صوتها ناعم ورقيق .
    بصراحه انا ماكنتش عارف أعمل ايه بس كنت مكسوف ومتحفظ .
    قلتلها لو سمحتي فين الكمبيوتر قالتلي انت حامي حامي كده طيب انت لسه جاي من الشغل . استريح اشرب حاجه وبعدها شوف الكمبيوتر .
    احضرت لي كوب مياه غازيه . اخدت منها رشفه وكنت مش عارف اعمل ايه . طلبت منها مكان الكمبيوتر . وانا بكلمها خرجت شغاله فليبينيه . وقالت لها بالعربي المكسر انا خلاص انا بروح ست جاسمين. طبعا ده اسم السيده . البيبي استحمي واكل ونام بالسرير . تأمري بشئ تاني قالت لا بكره تيجي بدري . ذهبت الخادمه وحسيت بالصمت الرهيب بالشقه .
    المهم قلت لها فين الكمبيوتر قالت انت علي طول مستعجل كده . ابتسمت باحراج . المهم قالت اتفضل معايا . الكمبيوتر بغرفه النوم . رحت ورا السيده ياسمين . وهناك فوجئت بغرفة نوم تعقد من جملها ورقتها ونعومه الفرش الحرير اللي على السرير . وكل شئ منظم بالغرفه يعني شئ ناعم ورقيق واحسست بالراحه والانسيابيه بجسمي .يخلي اي رجل زوبره يسرح بالنعومه والجمال والرقه والهيجان والشهوه.
    كان الكمبيوتر بجانب الشباك . المهم اتمنيت يكون العطل بسيط . فتحت الكمبيوتر . ولم يفتح . المهم حاولت بطريقه تانيه . وفتحته بالطريقه الامنه . انفتح معي عملت له اعاده ترجيع برمجه. وهنا اعلن الكمبيوتر عن نفسه واشتغل . حسيت ان المرأه ح تتجن .
    المهم اخدت بالبحث بالكمبيوتر وقلت لها انه ممكن يعلق تاني .
    قالت لي انا مش عارفه اشكرك ازاي استني ح اعمل لك شاي .
    تركتني بالغرفه واخدت ألعب بالملفات وهناك رايت صورها رهيبه وهي بالخارج ووجدت صورها نصف عاريه بالبلاج. وكان زوبري ابتدا يشد وعشت باحلام اتمنيت حتي المسها ولو لمسه عفويه . المهم هي جت وجلست بجانبي .
    واخدت تبحث بالكمبيوتر وقالت يومين الان وانا لا اعرف اشغله . تعرف انا بشكرك عاوز كام ؟
    قلتلها لالالالا يامدام عيب احنا جيران وانا لا اعمل بالتصليح انا اخصائي علاج طبيعي ومساج . وبعمل بمستشفي استثماري .
    قالت لي بجد يظهر اننا ح نشوف بعض كتير . ممكن اسالك سؤال ؟
    قلت لها تحت امرك اسألي براحتك سالتني عن الالام اسفل الحوض .
    وابتدا حديثنا عن الام الظهر قلتلها ممكن تيجي المستشفي وانا تحت امرك . ومن داخلي نفسي المسها .وقالت انت ليه مش متزوج قلتلها لما الائي بنت الحلال.
    المهم استاذنت للذهاب فطلبت مني تليفوني .
    المهم وكنت تعبان من شغل اليوم كله ولبست البيجامه الشورت بتاعتي وذهبت للنوم وروحت بالنوم .
    الساعه حوالي الثانيه صباحاً رن جرس التلفون.انا اسفه احمد بس عندي مشكله الكمبيوتر علق وانا بكلم زوجي .
    قلت لها اغير ملابسي واجي قالت لا تعالى بملابس النوم مافي حد غيري . لبست الشبشب . وذهبت لها ولسه ح ارن الجرس افاجئ بان الباب بيفتح وبتشدني لغرفه النوم كي اشوف الكمبيوتر .
    المهم فوجئت ان المدام بقميص نوم قصير ستان احمر يخلي زوبر اي راجل يشد .
    وقفت امامي واحدي حمالات القميص تسقط علي كتفها والبز الابيض يجنن مش ابيض بس وناعم والحلمه يبرز من القميص . حسيت ان المرأه كانت بتستعرض امام الكاميرا لزوجها الذي يعمل طيار وهو برحله لامريكا .
    حسيت ان هناك امام الكاميرا معركه جنسيه .
    ونظرت علي الارض بجوار رجل الكمبيوتر اجد كيلوت احمرستان يجنن .
    المراه كانت حافيه . احسست ان المراه بتلبس القميص علي اللحم وحسيت ان زوبري خلاص مش قادر .
    ذهبت بسرعه واحضرت مشروب بارد . وجلست بجانبي وانا حاسس برائحتها الجنسيه وحسيت ان السيده مولعه أو إن القميص لما بيطبع علي اللحم يهيج العفريت.
    ابتدات احاول اشغل الكمبيوتر وماكانش فيه شئ . بس انا استعبطت لان ريحتها كانت رهيبه وبصراحه اشتهيت منظرها وريحتها .
    ابتدأت المراه تميل علي يمينا ويسار وجسمي بيرتعش وعرقت وكانت حالتي فظيعه كنت سخن ونار وكان زبي واقف بالشورت وكنت أحاول أن اداريه .
    المهم اشتغل الكمبيوتر وانا تعمدت ان اطفيه ثانيا . كانت المراه تميل علي وانا اشاهد بزازها وبطنها وكنت اتمني ان اري كسها بس صعب اتمنيت اضع يدي علي فخدها او كتفها بعد ذلك حسيت ان المراه جسمها شويه بيرتعش . وحسيت انها بتلامس كتفها بكتفي وانها مشتاقه لملامسة رجل .
    المهم كل شويه احس بتلامس اجسامنا لبعض اكتر لدرجه ان فخدي العريان لامس فخدها وهي كل شويه تتكلم بيدها وتضع يدها علي يدي .
    أحسست ان الفرصه مواتيه لكي اضع يدي بس كنت حذر لافقد ملامستها لي المهم وجدت كوعي اليمين يتلامس مع بزها الشمال . نزلت ايدي عند فخدي وعملت نفسي اني بهرش فخدي وحسيت بفخدها بجانب كفي .
    انا حسيت ان الجاره مشتاقه كتير ومولعه نار بس لو غلطت غلطه ممكن اخسر بسببها كتير.
    كنت حذر معها المهم الست حطت يدها علي ايدي وقالت بص . انا عندي السي دي بتاع الاكس بي ممكن اجيبه لك . انا فرحت وقلت لها احضريه غابت دقائق وجت معها شرائط كتير. وجلست ولصقت في وانا شفت كده روحت مايل عليها وضغط بكوعي بجنبها . حسيت ان المراه مستلزه من كوعي وقالت انت ليه ماتزوجتش ؟؟ انت عمرك ماحبيت ؟؟
    قلتلها طبعا حبيت . قالت وليه ماتزوجتهاش ؟؟؟ قلتلها القسمه والنصيب .
    المراه حطت رجل علي رجل وحسيت ان فخدي اليمين تحت فخدها الشمال وحسيت ان زوبري خلاص .
    تعمدت اعمل نفسي منهمك مع الشرائط ورجلي شغاله بالتغويط تحت فخدها لدرجه اني حسيت ان فخدي وصل لكسها وفلقه طيظها .
    حسيت ان المراه بترفع فخدها اكتر . المهم انا بصراحه استعبطت ووضعت كف يدي اليمين اسفل فخدها وغوطت بايدي بوسط طيظها لم تقل شئ.
    المهم قلتلها الساعه الان الرابعه بستاذن قالت لي والكمبيوتر ؟؟ قلتلها مره تانيه قالت لي ارجوك كمله . المهم حسيت ان المراه عاوزه شئ.
    ابتدات اطلع ايدي علي فخدي واتلامس بجانب كفي مع فخدها وهي لم تقل شئ .
    المعهم لقيت يدي بوسط رجلها وهي لم تقل شئ . حسيت انها بتزنق كسها بكفي . كنت خايف اتمادي . ولكني سخنت وولعت وزوبري كان واقف بالشورت وتعمدت اقف حتي تري حجم زوبري بالشورت.
    هي اتجننت اكتر . المهم قلتلها قميص النوم بتاعك ده يجنن
    قالت انت ماشفتش حاجه ؟؟؟ المهم فتحت دولاب ملابسها وكانت مجموعه تجنن . شفت قميص لونه غريب وعجيب ومفتوح من كل جهه اعجبت بيه جدا .
    المرأه هاجت من كلامي استأذنت وطلبت منها اروح الشقه بتاعتي حتي انام لاني باكر عندي شغل .
    قالت طيب انت بكره الساعه كام تكون تقدر تيجي . قلتلها يمكن الرابعه مساء بعد الشغل .
    رجعت لغرفتي وزوبري شدادد وحاولت انام ماعرفتش الا لما مارست العاده السريه وقزف لبني بالكيلوت ولم ادري الا بجرس المنبه .صحيت وذهبت للشغل .
    تاخرت بالشغل إلى الثامنه مساءا . المهم دخلت البيت واذا بجرس التلفون وكانت هي . وقالت انا منتظراك من الرابعه . قلتلها اتناول طعامي واجي لحضرتك . قالت لالالا انا طبخت لك تعالي انا عزماك خد دش وتعالي.
    اخدت دش ولبست بسرعه وروحت وفتحت لي المدام وكانت لابسه جينز وبلوزه . وجلسنا وتناولنا العشاء . وكان البيبي صاحي .
    المهم جلست امام الكمبيوتر بعد العشاء ومعي السوفت وير وجلست اعمل اعاده برمجه للكمبيوتر وكانت بمنتهي السعاده . من الحين للاخر تسالني لماذا لم اتزوج وايه شروطك . وانا استمع وكنت منبهر بانوثتها ورقتها وكنت اتمني تلبس لي قميص النوم بتاع الامس .
    المهم استاذنت كي تنيم البيبي . وانا جلست وبعد شويه دخلت ومها كوب شاي وشئ من الحلوي .
    انهيت برمجه الكمبيوتر . ورجعت للبيت تاني ونمت .حوالي الواحده رن جرس التلفون تاني وكانت هي عرفت انها مجنونه وحسيت انها بتبحث عن حد تتكلم معه فقط وان الكمبيوتر ده حجه .روحت تاني بالبيجامه الشورت وفوجئت انها لابسه قميص النوم اللي كنت معجب بيه امس .


    قالت ان الكمبيوتر معلق. حسيت ان الليله دي مش ح تعدي علي خير .شفت الكمبيوتر وماكنش فيه حاجه . طفيت الكمبيوتر ووشغلته تاني جائت هي وجلست ولصقت بجانبي . وكان القميص مفتوح من الجنب وحست ان المدام خلاص علي الاخر هايجه . قطعه فاكهه مستويه وطالبه حد ياكلها . المهم زوبري شد. وقررت انيكها وجلست بجانبي ولصقت بي المره ده دخلت بيها عليها طول . حطيت يدي علي فخدها ماقالت شئ. حسيت انها خلاص ملكي انا والليله دوخلتها معي .
    المهم وقفت بجانبي لفيت يدي وانا خايف خلف خصرها . ماقالت شئ . كانت فتحه القميص تفوت جمل . حطيت يدي من الفتحه الجانبيه وحسيت بفخادها الناعمه وكنت مش مصدق عيني الجمال ده ملكي الان .
    حطيت ايدي علي كسها من فوق الكيلوت لقيتها غرقانه . نزلت الكيلوت شويه شويه لحد ماوصل لنصف فخدها ووضعت صباعي على فتحه كسها لقيت خيوط بيضاء غريبه بتشر بين فخادها .
    نزلت الشورت وكان زوبري شادد وفظيع . لصقت زوبري بطيظها شهقت وقالت ااه اه اف اف .ولفت نفسها تقبلني قبله سخنه.
    المهم مسكتها زوبري بصت ليه وقالت جميل ئوي ياحمد يخرب بيت عقلك المهم اخدتها بحضني وجلست علي الكرسي وبوستها بوسه جامده راحت دايبه بايدي .هي كانت مستسلمه وكنت حاسس بحرمانها واشتياقها.
    المهم روحت منزل قميص النوم وكانت بززها شاده والحلمات شاده للامام منظر رهيب . حسيت ان انها مشتاقه كتير . مشيت بيها ناحيه السرير اللي كنت مشتاق فقط اقعد عليه . ونمت فوقها وزوبري لاصق فيها وشفايفي بشفايفها وهي بتتاوه وبتتمسح بجسمي كانثي الاسد وهي بتتمرمغ بالارض.
    المهم خلعت كل ملابسها وانا كمان واخدنا نحضن بعض واخدت ابوس والحس كل اجزاء جسمها وامشي زوبري من علي جسمها وهي خلاص علي الاخر .وكان شعور غريب جسمها يلامس نعومه غريبه.
    رفعت رجلها علي كتفي وحطيت راس زوبري على فتحه كسها ودفعته للامام بالداخل صرخت كانها عمرها مادخل فيها زوبر . زوبري اخد بالتحرك رايح جاي بكسها والراس تخبط بجدار كسها من الداخل وعند كل خبطه كانت تشهق . نزلت رجلها من علي كتفي ولفتهما حول وسطي ومسكتني وضمتني . واخدت بالتحرك بزوبري رايح جاي واحسست انها معلمه نيك.
    اخدنا انا وهي بالتحركك حركات مكوكيه داخل بعض واحسس بيها وبطاقتها واحسست بانفسها . وهنا اعلنا كل مننا عن نفسها وانطلقت عواطفنا وشهواتنا انا نطرت وهي نطرت بنفس الوقت . وضمتني ليها بقوه وهي تقبلني قبلات شهوانيه غريبه بصيت لوجهها لقيت الدم هربان منه وتحت عيونها كان سواد غريب من الشهوه والطاقه اللي فقدت
    كانت هذه المره حوالي 20 دقيقيه كلها حمم جلسنا بالسرير نتكلم وهي نايمه علي صدري تسمع صوت دقات قلبي بعد فتره ابتدات اداعب بزازها والمس طيزها وحسيت ان جسمها ابتدا يسخن تاني . بس اللي قلقني الهاله السوداء اللي تحت عينيها . ابتدانا بالبوس ثانيا وابتدانا بمص اللسان وانا امسكها من صدرها والمس فخدها المهم نيمتها علي وجهها ووضعت مخده عند وسطها وكنت اري خرم طيزها وكسها من الخلف وكان كسها لايزال يفرز الخطوط البيضاء . وضعت زوبري من الخلف بكسها ولفيت ايدي حول صدها ومسكت حلمات صدرها بصوابعي وابتدات بالتحرك والاندفاع بكسها بحركات سريعه وكانت تحب الحركات القويه وهي تقولي كمان كمان احمد انا حبيتك انت طلعتلي من فين اخ اخ ياخرب بيتك . متعني متعني اموت فيك اف اف اخ اخ اديني اكتر . اخ اخ اففففففففففففففففففففففففففف المهم انا كنت بهيج اكتر . واحسست ان زوبري بينطلق وان كسها بينطلق وجبت بداخلها ونمت فوقها .
    حوالي ربع ساعه كل ما اجي اقوم تولي لالالا ارجوك خليك . المهم رايت من الشباك خيوط ضؤ الفجر .قمت من فوقها واستاذنت وهنا فوجئت تقول لي ان زوجها ح يجي الليله من امريكا اخدت تكلمني اليوم كلو بالتلفونات وهي تقول انها اتمتعت معي وانها مشتاقه لمره ثانيه.
    تعددت مقابلاتنا بعد سفر زوجها وفي كل رحله لزوجها .
    سافرت ياسمين الي احد البلاد الخليجيه حيث ان زوجها عمل باحدي شركات طيران الخليج وكنا بنتقابل لما بتنزل مصر .
    حتي انا كمان سافرت الي اوربا وتركت الشقه وتركت زكريات احلي نيك بحياتي . وعرفت ان الكمبيوتر الاختراع العظيم كان سبب بمتعتي صلحت الكمبيوتر وصلحت كسها
     
    أعجب بهذه المشاركة امير المتعة
  2. Rainooo3

    Rainooo3 عضو برونزي

    المشاركات:
    398
    الإعجابات المتلقاة:
    194
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Egypt
    برااااااااااافو
     
    أعجب بهذه المشاركة anassnuxes
  3. Number one

    Number one عضو برونزي

    المشاركات:
    259
    الإعجابات المتلقاة:
    105
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    بحاول الاقيها لسه
    مكان الإقامة:
    في عالمي الخاص وممنوع دخول اي شخص فيه
    بافووو عليك حظك هو اللي كان عظيم مش الاختراع الكمبيوتر اللي كان عظيم
     
    أعجب بهذه المشاركة anassnuxes
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - جارتي الشرموطة والكمبيوتر
  1. King Dhoom of Sex
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    2,957
  2. مريام المصرية
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    24,120
  3. محمود سامي
    الردود:
    0
    المشاهدات:
    3,933
  4. العنتيل
    الردود:
    2
    المشاهدات:
    28,558
  5. مريام المصرية
    الردود:
    4
    المشاهدات:
    68,828

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language