قصص محارم امهات تبادل امهات الجزء الاول

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة الزبر القاتل, بتاريخ ‏29 ابريل 2016.

قصص محارم امهات تبادل امهات الجزء الاول 5 5 1votes

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. الزبر القاتل

    الزبر القاتل عضو جديد

    المشاركات:
    44
    الإعجابات المتلقاة:
    5
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    القاهرة
    هذه قصه حقيقيه علي لسان صديقي واي كلام هيكون علي لسانه
    انا احمد 17 سنه وعندي اتنين اصحاب حسين 17سنه و عمرو 16سنه وكانت امهاتنا اصحاب مامتي اسماء كان عمرها 36 وكان حسين اسم امه نهله 38 سنه وكان عمرو اسم امه امل 37 وكانو هما التلاته كانو جسمهم يوقف ايه زب كانو صدرهم كبير وطيازهم كبيره.
    بدأت القصه عند بيت عمرو لما كانت مامتي بتروح كل يوم مع العلم ان ابوه مسافر وبيفضل عمرو و امه واخته لوحدهم كنت بلعب في تليفون مامتي لقيت رساله صوتيه علي الواتس من رقم {امل} الي هي ام عمرو وسمعته بيقول {زبري تعبان مستنيكي تبردهولي }اول مسمعت في الاول اتصدمت بعدها قولت في نفسي لازم انيك امه ذي مهو بينيك امي
    دورت في مفاتيح مامتي لقيت فيه مفتاح غريب روحت عملت عليه نسخه واول ما مامتي راحتلهم قولت اطلع و اتاكد روحت جربت المفتاح راح فتح اول مفتحت الباب سامع صوت اهات قويه وسامع صوت عمرو بيقول مصي كويس يا شرموطه اتبعت الصوت لقيته في احد الغرف قفلين الباب بصيت من خرم الباب لقيته راكب مامتي وضع الكلب و بتمص كس امل في الاول اتصدمت حتي سمعت صوت باب الشقه بيتفتح لقيت استخبيت بسرعه واتصدمت لما لقيتها نهله الي هي ام حسين وفتحت عليهم الاوضه وقالت بداتم من غيري يا شراميط
    راح رد عليها عمرو وقال مكانك محجوز ودخلت الغرفه وبصيت من خرم الباب من تاني اتفجات لسببين ان عمرو بينيك التلاته لوحده
    وثانيا ان عمرو بينيكهم بقالو فتره وانا عمري مشكيت فيهم
    اتشل تفكيري وقالت في نفسي انزل دلوقتي وافكر لهم فكره اذاي اشارك معاهم وانا نازل قبلت حسين وقالي مشوفتش عمرو
    قولتله تعالي هوريك مفجأه بس اوعي تتعصب قالي ماشي قولتله تعالي ورايا فتحت الباب وخليته يبص من خرم الباب شاف عمرو بيفشخ امه اتصدم هو كمان و اتعصب وكان عاوز يدخل عليهم بس انا حطيط ايدي علي بوقوه وسحبته لبره الشقه ونزلنا الشارع
    هوقالي و هو متعصب انت عارف من امتي قولتله النهاردة راح قالي لازم ننتقم قولتله ديه عليا روحت قولتله لازم نشاركهم قالي انت بتقول ايه احنا لازم نفضحهم انا قولتله ياغبي عمرو ناك امك و امي يبقي لازم ننيك امه
    قالي طب ليه مدخلناش عليهم الاوضه واحنا فوق قولتله عمرو بينيك فيهم اكتر من ساعتين دلوقتي زمانهم تعبو واحنا عاوزنهم من الاول جيه اليوم الي بعده وانظرت انا و حسين ان امهاتنا تروح ل عمرو روحنا دخلنا الاوضه في الاول اتصدمو وكان عمرو بينيك نهله راح جري عمرو ورا امهاتنا راح حسين قالهم لازم نفضحكم ادخلت امل وقالت بدل متفضحونا شاركونا في الاول اسماء و نهله رفضوا بس امل اكنعتهم بس كل واحد في غرفه ومفيش حد ينيك امه قولتلها طب اذاي هنختار قالت لي هنعمل قرعه و القرعه طلعتني انا مع امل و عمرو و نهله و حسين و اسماء مع العلم ان انا اول مره انيك اول مدخلنا الغرفه حدفتها علي السرير ونطيت عليها ابوس فيها قالتلي هو اول مره تنيك ولا ايه قولتلها ايوه قالتلي الاول اقلع هدومك قلعت او مشافت زبري راحت قالت لي كنت مخبي ده كله فين بدات تمص زبري وانا مقدرتش امسك نفسي واعد اشتم فيها وبقلها مصي كويس يا شرموطه قالتلي بس وقتك تلحس كسي وكانت اول مره الحس كس كان طعم كسها رهيب فضلت الحس 20دقيقه روحت غرست زوبري في كسها وهي تصوت و تقول دخله كله يا ابن الشرموطه فضلت انيك فيها 8دقائق حتي لقيت بتقول يلا نغير الوضع قالت لي نام علي ضهرك وراحت ركبت عليه وضع الفرسه وكان وزنها تقيل فضلنا علي وضع الفرسه 15دقيقه حتي دخل علينا حسين ومامتي كانو خلصوا وجم علشان يتفرجوا قالت ليه امل عاوزه زبر تاني كنت انا تحتيها وحسين راكب طيزها 15دقيقه وفي الوقت ده كنت شايف مامتي بتبص عليا وانا فوقيا واحده وزنها 98كيلو وشايفه قوت زبري وانا بفشخها غايه ما انا وحسين نطرنا علي طيزها روحنا دخلنا الاوضه علي عمرو لقيناه هو كمان خلص روحنا قعدنا بعدها وكلنا عريانين وحكولنا اذاي عمرو ناكهم راحت نهله قامت رقصت عريانه وقامت ورها اسماء و امل قالت نهله ايه رايكم في جوله تانيه قالت امل ايه رايكم نبقي كلنا في نفس الغرفه بس نهله و اسماء رفضوا برده روحت خدت نهله وحسين خد امل وعمرو خد اسماء (امي )كانت نهله ليها متعه تانيه خالص علشان خرم طيزها كبير و كان صوت الترزيع جامد مقدرش اوصف احساسي لما كنت بدخل زبري كله واخرجه بسرعه صوت الااهات وصوت الترزيع وطول النيكه بشتم فيها وقولها مصي كويس يا شرموطه واضربها قلم بزبري وهي تقولي دخله كله يا ابن البوه وقالتلي هي القالت لامي تتناك من عمرو احسن متتناك من اي حد من الشارع وفي الاخر لما قربت انزل قالت لي نزل علي صدري راحت لحست لبني من علي صدرها ولحست البن من علي زبري راحت حضنتي وقالت ايه عاوز تنيك امك قولتلها ايوه قالتلي علي فكره اختك نور وبنتي هاله احمد بينيكهم في طيزهم قالت ايه رايك نعمل حفله ننيك بعض كلنا في مكان واحد قولتلها يا ريت قالت لي سبلي انا الطلعه ديه وبستها ولبسنا هدومنا واتعاهدنا انه هيفضل سر مبينا وكل واحد خد امه وروح
    لو عجبتكم القصه هنزل الجزء التاني الي هيبقي فيه اخوات كمان
     
  2. ابمى

    ابمى عضو جديد

    المشاركات:
    21
    الإعجابات المتلقاة:
    22
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    القاهره
    مفيش فيها اثاره ليه
     
    أعجب بهذه المشاركة الزبر القاتل
  3. funny_man

    funny_man عضو فضي

    المشاركات:
    505
    الإعجابات المتلقاة:
    264
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    ما ارتاح حتى ترتاحي انتي و تغرقي في عسلك
    مكان الإقامة:
    بين احضانك يا ساحرتي
    حلوة بس ناقصتها الاثارة الي تهيج
     
    أعجب بهذه المشاركة الزبر القاتل
  4. Yori

    Yori عضو جديد

    المشاركات:
    49
    الإعجابات المتلقاة:
    4
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Canada
    NICE
     
    أعجب بهذه المشاركة الزبر القاتل
  5. saramoro

    saramoro عضو مشارك

    المشاركات:
    86
    الإعجابات المتلقاة:
    171
    نقاط الجائزة:
    33
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    مصر
    كويسه بس زود في الشتم والمسبات عاوزة الجزء التاني
     
    أعجب بهذه المشاركة الزبر القاتل
  6. kader

    kader عضو متفاعل

    المشاركات:
    132
    الإعجابات المتلقاة:
    49
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    اعمال حرة
    مكان الإقامة:
    الكس والطيز
    زيد شوية نار جيد
     
  7. mrla1000

    mrla1000 عضو جديد

    المشاركات:
    8
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    iraq
    روعه نتظر تكمله والجزء الثاني منها
     
  8. Hoooda

    Hoooda عضو جديد

    المشاركات:
    24
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Tanta, طنطا (قسم 2), طنطا, الغربية, مصر
    ناقصة شوية اثارة
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - تبادل امهات الجزء
  1. طيزي هايجة للنيك يا بنات
    الردود:
    2
    المشاهدات:
    11,909
  2. سيد المتعه
    الردود:
    0
    المشاهدات:
    52
  3. ramon86
    الردود:
    0
    المشاهدات:
    399
  4. kokibitnak
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    339
  5. سكسي محترف
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    525

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language