قصص محارم اخوات انا و اختى الجميلة سلوى

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة العنتيل, بتاريخ ‏19 ابريل 2016.

  1. العنتيل

    العنتيل عضو فضي

    المشاركات:
    481
    الإعجابات المتلقاة:
    323
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    شغلتي أنيك
    مكان الإقامة:
    في الكس موطني
    609fbf95b024e78107bd678df90a0dab.jpg
    انا و اختى الجميلة سلوى

    انا وسلوى اختى الصغيرة نحب بعضنا قوى احكى لها كل حاجة مغامراتى العاطفية وكل ما يحدث لناوكنا فى حن فى سن متقارب فى طفولتنا يعنى انا 15 هية 9 انا 17 هية 11 ولكن سلوى من النوع الذى يقولون عنة فيرا بسرعه يعنى وهى عندها 12 سنة كانت لها صدر وبزاز كبيرة وهى جميلة جدا بيضاء البشرة المزوجة بلون البمبى والشعر الطويل حتى يصل الى وسطها الذى هوتستطيع ان تلف صوابع يديك الاتنين علية انة نحيف تحتة الارداف المدورة الكبيرة الحجم على سنها اردافها اعرض من اكتافها يعنى حسب الكتب والاسس الجمالية فهى امراة انثى يعنى امراة وحتى مكوتها وهى صغيرة تظهر تحت الملابس بارزة وكانها حبة مانجو وهى من النوع الذى لا يتكلم كثيرا تستمع لى دائما وكنا ناكل سوا ونخرج سوا و ننام سوا على سرير واحد وامى لا تشغل بالها اطلاقا بسلوى فانا المسؤل عنها حتى وهى صغيرة كنت اغير لها الهدوم واقلعها والبسها وانا لا ارى شيئا مما احكية الان كانتفى نظرى اختى الامورة
    وفى يوم وكنا فى فسحة طوال اليوم وكانت
    يومها عيد ميلادها 15 وكانت تشع جمالا جديدا واحساس مرهف ونظرات دافئةتمشى تثير الارض ومن عليها ولم اشعر الأ احد اصدقائى قال لى دى سلوى مش معقول دىبقت جميلة مثيرة جدا ولامارلين منرو وضحكت بدات فعلا اجدها كبرت قوى واحلوت قوىوذهبت لحجرتى لانام وكانت سلوى تغط فى نوم عميق وهى نائمة على جنبها متكورة لحد مافى قميصها القصير وشعرها الجميل يغطى جزء من وجهها ونمت جنبها كالعادة ولكن علىجنبى وظهرها امامى ووجدتنى فجاة احب وارغب ان احضنها ومددت يدى وحضنتها كما كنتاحضنها من زمان وهى طفلة ووجدت يدىممتلئة باجمل جسد طرى ممتلىء ساخن وقربت منها اكثر وفجاة قلت لنفسى (اية دة) وبعدت ولكنى احضنها ونمت حتى الصباح ووجدتها ليست جانبى وخفت ان تكون غضبت منى امس وفجات تدخل على وتقول بهى يلانفطر يا حبيبى
    ورغم انها قالت مئات المرات ياحبييبى الا ان هذة المرة هزتنى واسعدتنى ايما سعادة وقمت فورا وفطرنا وهى جانبى ساكنة وهذة عادتها واخذت انظرلها بحب وبشكل جديد مبهور تقريبا لدرجة انها لاحظت
    وقالت (انت مالك بتبصلى قوى كدة انا زعلتك)
    وجوبتها فورا (ابدا ياحببتى انت احلوتى قوى وكبرتى) ابتسمت
    وقالت بكسوفها المعتاد (يعنى احسن)
    قلت (انت دلوقتى زى البرنسستات بتوع اوربا)
    قالت
    طيب (هات 20 جنية عوزاهم) وفورا قمت وجبت الفلوس واديدهم لها وقامت باستنى بوسة حلوة وطويلة كانت بتعمل كدة كتير لكن بوستها المرة دة مختلفة ومشيت رحت المدرسة انااتعينت فى مدرسة مؤقت لحين الاقى شغل احس


    بالليل رجعت متاخر ولقتها قاعدة جنب الباب وعنيها بقية دمع وقالت كدة اتاخرت علي ومسكتها و حضنتها وطبطبت عليها وبستها وجابت العشاء وقالت ماما وحنان راحوا شرم فرح بنت طنط نوسة وانا قعدى لوحدى طول النهار قلت لها معلش حقك علية واتفرجنا على التلفزيون فيلم من النت وكان فية سكس البطل نايم مع البطلة وهى تصرخ تغنق وسلوى قالت لية بيعمل كدة معاها
    ضحكت وقلت لها دة ودة اسمة هى مبسوطة غنق لما تكبرى تعرفى بصت لى بسخرية وقالت انا عرفة كل حاجه الحب والجنس واحنا والبنات اصحابى كل حاجه بنقول لبعض وعملت كعادتها مكسوفة وقامت شالت باقى الاكل ورحت الحمام ولما رجعت لقيت علي الاودة سلوى نائمة فى احلى شكل قميص خفيف قوى ونايمة مكورة طيزها ناحية ما انا بنام ونمت جنبها ودون ان افكر لقيت انى بحضنها وهى راحت متجاوبة معى وقربت طيزها منى قوى ورفعت الباقى من قميصها وجدت اجمل فخاد مدورين وبذاذ نافرة
    وحضنتها اكتر وهىقربت منى اكترولزقت طيزها فية وهى مقرفصة وطيزها طرية لكن جامدة زى لحم الفخد عند الرياضى متين ولكن هية بقى يزيد علية انة ناعم حريرايدى تلمسة احس برعشة فيها لذة نمت احلم اعمل اية البنت كبرت احلوت قوى موديلات السيما مش حلوين كدة شعرها سايحعلى خدها والورد لون خدها فخدها مدور مليان من ورا ومن الجنب ومن الخلف مديت ايدى بشويش وبراحة احسن تصحى رغم انى حاسس انها صاحية لكن ومالة خليها نايمة وصلت ايدىعلى كسها من فوق الكلوت حاجة ترعش كس قابب طالع برة الفخدين 5 او 7 سم قبة مكوة وتجرات ومديت صبعى تحت الكلوت وكانت المفاجاة شعر كسها خفيف يعنى بتنعم كسها يعنى بتنتف كسها على خفيف وانتصب زبى على هذا بنت الكلب شرموطة بنت 14 سنة وقلت لنفسى هوانا عايز اعمل اية البنت حلوة وبحبها قوى لكن ممكن انيكها طبعا مش هتوافق وممكن تقول لامها واية يعنى امى بتشرمط مع حنان اختى وعمو عادل مش مهم دلوقتى حكايتهم انا اهم واحدة عندى من ايام طفولتى وهى اختي وحبيبتى وصحبتى وفرحتى وهمى وكل حاجه كده اتحركت عندىوانا افكر سلوى علي ظهرها ونامت انا قمت مرتبك ورحت الحمام وطلعت زبى واقف كما الحطب الناشف ولعبت فية ولعبت باسرع ولقيت خرطوم انفتح واللبن مقزوف انا ارتحت لكن زعلت ان لبنى نزل علي الارض وعمرى محبش كده علي السرير ورحت واديت ظهرىلسلوى ونمت هيه قربت منى كما عايزة قطة تتمسح فى صاحبها وحضنتنى لكن ان رحت فى النوم تاني يوم حصل نفس الكلام ماما مش جاية النهاردة ولا لأ بكرة دة كلام سلوى واحنا نتعشى ثم قالت انها ورغم انى قلتلكم لأ تتكلم قليلة الكلام خالص لكن اهو اتضح انهاعارفة كل حاجه وجسمها اجدع راجل الفظيع يدوخ لازم كمان انها مشحونة جنس وهرمونات الانوثة عندها تموت عاليه فى الجنس غصب عنها تركيبتها كده المهم خرجت من حمام بعدما عملت شاور جامد علشان اهدى وبصيت لقيت سلوى فتحة النت وفيلم جنسي برنو وكتمة ضكةوبتقول تعالى شوف وشفت زب كبير قوى الواد والبنت نحيفة جدا ويمكن عندها 11 سنة وهوتحمل نازل شحط بزبة طالع نازل والبنت تصرخ وسلوى بتقولى شوف البنات تستحمل ازاى وهى مدارية وشها جوة شعرها وفخدها باين من تحت القميص القصير وعينى حتكلها لقيتهاخدت بالها من عنية وقالت الدنيا حر خالص لكن تحب البس حاجة تانية ومسكتها من ايدهابحنية وقلت لها اذا خلاص اتفرجتى انا عايز انام ودخلت وجت ورايا وقلعت القميص ولبست واحد تانى قصير خالص ومن غير متلبس ستيان وانا عامل نفسى مش شايف ونامت جنبى على جنبها واردافها مرتفعة عن وسطها وباقى جسمها وكانها مرتفعات الجبال وسكنت وانا قمتارح الحمام قالت ريح فين قلت لها جاى ورحت الحمام ملت توالت مية وشفت زبىة وكان شبةمنتصب وشربت ازازة ببسى واكلت حتة بسبوسة ورجعت وبصيت لقيت سلوى نايمة عملة وبسابعنومة لكن رغم انها بزازها واقفة نايمة علي جنبها ومديت ايدى وانا بقول وحضنتها خلاصيسلوى مش بعرف انام وانا حاضنك الأ لم ترد أعد ماقلتة انا عارف انك سمعانى صاحيةقالت همسا وانا كمان وكانها تحلم كلمة لأ تسمع هسة وازادت عليها (انا نايمة) وحضنتها بشدة وهى قربت لى طزها كما المرة السابقة ومددت يدى الى بزها ياخرابى ايةالطراوة دة ايةالاستدارة دى اية الملبن دة اية الحجم دة وعصرتة برفق الا واسمع اةاة طالعة من اجمل شفايف من اجملرغبة من احلى لذة قلت لا بقة امد ايدى للكس الرهيبواجرب انزل الكلوت ة لوعايزة مش عايزة حيبان ومديت ايدى ورفعت الكلوت انزلة وكانلازم ترفع نفسها لانزلة وفعلا اتدورت واصبحت مواجة لى وانزلت الكلوت ورحت اخرجتة منرجلها وهى نايمة وعريت بزازها اية دة اجمل بزاز تشفها عينى ومصيت البزاز الكبيرةالمنتصبة البكر والقميص بتاعها رفعتة واختفى وسمعت اة اتية بكل اللذة من بعيد اة اةوفجاة اتدورت ونامت على ظهرها يعنى نيك نيكنى بقة وشفت كس محصلش كبير فى بروزة طالعبة فخدها وكانة حبة منجو وركبت وفرشت وهى بدات تتحك تحتىتحرك فوقوتحت
    وتقول بصوت خافت اة اة اح احة تتحرك


    وانامخلى زبي برة وفجاةلقيت سلوى رفعت وسطهاوبالتالى كسها آلي آلي زبي فوق قوىوكاد ان يدخل كله وهى نائمة وبعدت وتاوهت وتاففتمتزمرة وهى تتحرك فوق علي وتحت تريد ان تدخلة واصبحت كاللبوة واخرجت زبي قليل من كسها فتنهدت وتاوهت وكادت تصرخ وتابى خروج زبي من بين فخذيها تريدة ان يدخل آلي عمق كسها هى فى حالة لاشعور ولا مسؤلية ولا منطق ولا شىء غير اللذةوالشبق تريد النيكبكل جسدها بكل الرغبة
    وهى نائمة مغمضة العينين قالت بصوتها الخافتكالعادة (ارجوك ي بهى (دخلة دخلة) انا حتجنن) خلص خلص وقالتها لاول مرة وشكل فريدحاسم خلص لا اعرف من اين جاءت بهذة الكلمة لم اسمعها سابقا ولكنها اثارتنى وانتصبزبى فى هوس وقالت تانية (خلص خلص) يعنى قوم نيك كويس وخلص قالت فىحسم وركبت عليها ولااعرف كيف دخل زبى كلة واخذتانيك انيك هذة المراة البكر وانيك حتى انزلت وهى تصرخ وفتحت عينها لتكمل (اوعى تطلعةدلوقتى) واخذت انيكها وجابت 5 مرات ونامت ماسكة زبى وقمت نكتها تانى مرة فاتحت كسها، واللبن والدم ممتزجان وبقها فى بقىتلحس لسانى وفضلت انيكها بعدما فتحتها هذا وفضل زبى واقف انيك حتىالصباح لسبب واحد كل ما اسمعها تقول كلمة نيكنى نيكنى زبى يقف ونتصب وانيكها وانااسالها انا بعمل اية ترد بتنيكنى واقول لها وانت عايزة اية ترد (اتناك اتناك) اقوللها تانى وانا بنكها باعمل اية ترد 0 بتنكنى وانتى عايزة اية (اتناك اتناك) على كدة لحدماانزل اللبن وهى تجيب رعشتها عدة مرات 6 او 7 او 8 مرات وللان انا وسلوى لا نفترق هى كل حاجةاليومواصبحت مراتى للان وكل مرة اسالها عايزة اية تقولى اتناك (ات ن ا ك - نكنى) زبى يقف وانيكها تانى وتالت ورابع يهيجنى قوى كلمتها اتناك كده كل يوم وعلى وكل يوم تحلو اكتر وفخدها يملو وانا احب اكتر ويدوروا انيكها اكتر امااختى حنان عرفت انى انيك سلوى واجبرتنى علي ان ا نكها وفضلت انيك حنان من غير متعرف سلوى لحد مااتجوزت
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  2. fares gamal

    fares gamal عضو جديد

    المشاركات:
    27
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    استاذ فى النيك
    مكان الإقامة:
    الغردقة
    حيـــــن أشتـــــاق إليـــــك
    ألتقط قلمي وأفتح دفتر ذكرياتي
    أكررها وأملأ بها كل صفحاتي بكلـــمه
    أحــــبـــــــــــــك
    أحــــبـــــــــــــــــك
    أحـــبـــــــــــــــــــــــــك
    أحبك يا همساً داعب إحساسي
    أحبك يا عشقاً تغلغل داخل أعماقي
    أحبك ياحباً نشر كل ألون الطيف في أفاقي
    كل هذا وأكثر يحدث حين يصرخ قلبي بصرخة
    يمزق بها ضلوعي ويصرخ بها إحساسي قائلاً :
    أشتـــــــــــقـــــت إلــــــيـــــك يا حــــبــــــيـــــــبـــــي
     
  3. راسبوتين العرب

    المشاركات:
    1,815
    الإعجابات المتلقاة:
    430
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    دمشق / جده
    واوووووووو مثيره ورائعه
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language