قصص محارم ليلة جنس محارم مع زوجة أبي و بناتها

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة العنتيل, بتاريخ ‏19 ابريل 2016.

  1. العنتيل

    العنتيل عضو فضي

    المشاركات:
    481
    الإعجابات المتلقاة:
    324
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    شغلتي أنيك
    مكان الإقامة:
    في الكس موطني
    adaee041e6b01757b1e8b6c1834ccbbe.jpg
    ليلة جنس محارم مع زوجة أبي و بناتها

    اسمي خالد كن عمري سنتين عندما توزوج ابي ست بعد وفاة امي وكانت ارملة عنها 48 سنة وثلاث بنات اكبر مني منى 26 سنة وهدى 23 سنة واخيرا سعاد 20 سنة عندها تشوه خلقي نتيجة شلل اطفال كانت زوجة ابي فيفي هذا اسمها قد ورتني الويل فمنذ صغير كنت اخدمها هيا وبنتها لضعف شخصية والدي وكبر سنة حيث عمره تجاوز 56 سنة
    حدثت القصى حين بلغت 16سنة من العمر وبلغة مبلغ الرجال حين كنتقادم من المدرسة في الباص
    الباص كان زحمة لحظة منى وهي متزوجة من ابن خالتها قد وقفة في الباص وكن زحمة وهيا ست قصيرة القامة 160 سنتم وثخينة شويا ولها بزاز كبير بحجم البطيخة وطيز يعني عاوز الي يشيل معاها هذهي الكتل الهائلة من اللحم المربرب
    وكن في عيال بيعكسوها ويلمسو فيا ويقفو وراها
    بصراحة انا اتضايقة من شفتها كدة جيت ودفعة الي وراها ودفعت العيال ووقفت وراها لما شفتني ارتاحة
    قالت انتا كنت فين انا تبهدلت
    قلت لاسلمتك وبصراحة لزحام الباص [كنت احس اني ادخل بين فلقتي طيزها الملبن ونا اسحب نفسي وهي
    تقول انا ضايقتك
    قلت معلش
    قالت طيب بس مع ابتسامة خبيثة
    الى ان وصلنا للبيت وكنت سكنه بشقى جنب شقتنا
    قالت لي متتغدا معايا اليوم
    قلت لا معلش خذي رحتك
    مسكت بايدي وسحبتني على شقتها
    جلست في الصالون غيرة ملابسها ورجعت جلست جنبي
    وقالت اول مره احس ان جنبي راجل
    قلت ومالو زوجك شحاتة
    قالت ينيلوا دهو والحيط سوا
    تعجبت قلت ازاي
    قالت انتا لسى صغير على الحجاة دي
    قلت طيب فهميني
    قالت يحسرتي علية وعلى شبابي (بصراحة انا ضحكة بسري هو فين الشباب دى دنتي مكعبرة هههههههههههههههههههه
    عملت نفسي مش فاهم
    قلت دني ست ولا كل الستات حلوى وكويسى (بيني وبنكم كنت اضحك عليها )
    قالت طب لي شحاتة مش واخذ بالو مني
    قلت ازاي يعني
    قالت يوه كل دى ومفهمتش
    قلت وفهم منين
    قالت طيب شوف انا شحاتا منام معايا من كدى كم شهر
    قلت امال ينام فين (ههههههههههههههههه)
    قالت لاهو ينام في البيت بس ميلمسنيش
    /size][/coقلت يعني اي
    قالت ايوه انتا لسى مفهمتش ( طبعا انا فاهم بس مطنش)
    لا لسى
    وبحركت شرمطة سدة ايدها الشمال شويا ودخلت صبعها ليدها اليمنى في ايدها الشمال ( بصراحة الحركة هيجتني
    قلت يعني اي
    قالت انت مش فاهم يوكستي وبصوت عالي قالت مش بينيكني ( بصراحة انا هجت على الاخر)
    قلت لي هو معندوش نظر في حد يشوف الحلاة دي ويسبها دنا كنت اكلك اكل (يعني كلام صياعة)
    قالت لا بس هو راجل ضعيف
    قلت بعد ان وضعت يدي على كتفها انتي فعلا مظلومة ونا بخدمتك في ايحاجة انتي عوزاها
    قالت يبختي يهنايا بس مينفع
    قلت لي مش احسن من الغريب والفضايح
    صمتت قليلا وكان كلامي اقنعها
    قالت لالالا مينفع
    قلت طيب برحتك انا حمشي قالت لا نتغدى سوى
    وفعلا بعد شويا طرق الباب ودخل سي شحاتة جوزها سلم علية وغسل وتغدينا سوا
    بعدها رحت للبيت وكل معتاد كل شويا انزل هات خضار هات صبون هات سكاير مراة ابي تدخن
    اليوم التالي رحت للمدرسة ورجعت
    لما رجعت كنت عاوز اخبط على باب بيتنا واذا بمنى تندهلي وبصوت واطي خذ يا خالد انا عوزاك
    دخلت شقت منى خذتني للحمام مباشرتا
    قالت عوزاك تستحمى قلت منا حستحمى ببتنا قالت وهو دى مش بيتك
    قلت هو بيتي بس طيب برحتك دخلت الحمام استحميت وكانت مخلية كلبية بيضاء جديد نشفت نفسي ولبست الكلبية
    خرجة واذا بمنى
    قالت حمام الهنا يعريس
    قلت تسلمي يعروسى وكانت مضبطة نفسها على الاخر
    قالت خلينا نتغدى وفعلا كانت عملة اكل اشي محمر واشي محاشي وصواني
    وقت اكل اصل مرات ابويا كانت بخيلة معايا في الاكل
    قالت يخراشي هي امي الشرموطة مجوعاك اوي
    قلت منتي عرفة الي يجرالي من امك وبنتها المشلولة
    قالت ولا يهمك من اليوم غداك وفطارك عندي
    قلت احنا مش نستنا شحاتة جوزك
    قالت لا هو في الشغل بعد بكرة ياتي دهيى تخذو مطرح مهو ا
    تغدية وشبعة وشربنا شاي
    قالت مش تطلع تريح باوضت النوم
    قلت بلاش مش عاوز اضيقك
    قالت دنتى تفرحني لما تنام عندي
    نمت على الفراش وجت نامت جنبي بصراحة تفاجئة
    قلت اخاف اضيقك
    قالت لا
    عرفة هية نويا على اي
    قلت انتي عوزا اي بصراحة
    دمعة عيونها وقالت انا فكرة بكلامك ونا مش عاوزا فضايح lor]
    حضنتها وبستها بخدها راحة حظنا ني لما نفسي انقطع وراحت بيساني
    اخذة اداعب بزازها الملبن بايدي راحت سيحة
    انا تهيجت ووقف ايري كانه نبوت ثخين وهو يخبط ببطني
    رحت وبدون سابق انذار مخلع الكسون ورفت كلبيتها لحد رقبتها
    ويا لهو علي شفتوا من كس كانه كس حمارة لا اكبر كس فيل لااكبر كس حوت بس انا مش شيفوا هههههههههههه
    رحت غرسوا فيها كلو مرة وحدة راحت مصوتا سديت بقها بايدي وارجلها حول ظهر
    كاني قط ينيك حماره يعني انا كنت اخاف ادخل بكسها هذا الكس الاسمر وفتحة ورديو واشفار كانهن شراب ابويا المعفن
    رحت شغال زرع فيها وهيا اهههههههههههههه اوووووووووووووه وتشخر
    غير الاصوات التي تخرج من كسها قققققققققققققققققق قيييييييييييق هههههههههههههههههههه
    يعني حالى غريبه بس حلو وسخن ونا عاضض طرف كلبيتي بسناني و هات يحفر لغاية محسيت باني حقذف اخرجته وقذفت على الارض
    هذا وهيا على وضهعهى نيمة شويا وفتحت عيونها و
    قالت هات السكاير من درك السرير دخنت سكارة انا رحت للحمام غسلت ايري ووجهي ورجعت لقيتها
    حطة اديها تحت دمغها ومبتسمى
    قالت انا بقالي زمان متمتعت كدة
    قلت انا حبسطك على الاخر
    قالت يسلمك لية يخويا مع ضحكة شرمطة
    رحت نايم جنبها
    شويا راحت نظفة نفسها ورجعت مع ازازتين بيرة باردة قالت اشرب
    قلت انا مشربت من قبل
    قالت اشرب شويا فعلا شربت شويا كن طعموا يقرف لان اول مرة بعدها شربت شويا اشويا حسيت باني مرتاح على الاخر راحت حطة دمغها على بطني وتمسح ببززها على عيري شويا وهو نهض كانه كوبرة مستعدة للدغ
    راحت وخذة وضع السجود
    قالت قوم يبطل وقفت وراها راحت مسكة ايري وشويا تحس بي على كسها الوحش رحت دافع نفسي بس هيا
    تقول شويا اشويا
    رحت مسرع وهيا تتمتم بكلام غريب ريحني قطعني انا مش قدرة
    واهااااااااااااااااااااااااااااااااااااا واييييييييييييييييييييييييييييييي
    ونا احفر وطرف الكلبيه بسناني وهات يحفر الى ان بداء يخرج منها ماء كانو بول رحت عاوز اخرج ايري قالت لاتخاف دى شهوت النسوان رحت ضحكة وكملت زرع الى ان حسيت اني اقذف اخرجته وقذفت على خرمها الاسود
    نمنة شويا راحت لابسه هدومها
    قلت ريحة فين
    قالت خمسى ورجعالك حبيبي راحت وفعلن بعد شويا رجعت وهيا فرحانا
    قلت رحت فين
    قالت رحت لبوك قلت له انك حتنام عندي لاان شحاته حيبات كم يوم في الشغل وافق ابي ورجعت
    وبقينا للصبح نيك واكل وشرب ونما وجه الفجر
    ارجو ان تعجبكم القصة والى اجزاء اخرى
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language