كيف نكت نورا بنتخالي

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة نسونجي محترم, بتاريخ ‏4 مارس 2016.

  1. نسونجي محترم

    نسونجي محترم عضو جديد

    المشاركات:
    12
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    الاسكندريع
    انا شب من صعيد مصر بدات قصتي وانا في ال١٧ من عمري حيث بدات اتعلم اول حروف الجنس وكنت اذهب مع عائلتي الي اقاربنا في الاسكندريه وكان لي هناك خال ويدعي مصطفي وكان له ثلاث ابناء ولدان وابنه كانت ابنته تصغرني بحوالي العامين وكنت معتاد علي رؤيتها في البيت بل استرتش والفيزون لاكن في تلك السنه رايتها كما لم ارها من قبل شعر اسود ناعم يصل الي اسفل ظهرها وعينان خضروان واسعتان لم اري في حياتي في جمال هتين العينين شفتان مكتنزتان جميلتان ولها تفحتان في غايه الروعه اسمهما البزاز او الصدر و جسد ممشوق وعندما نظرت بعيني الي اسفل ظهرها صعقت من جمال تلك الطيز واقفه في شموخ مكتنزه ترفض حبسها وراء هذا البنطال الضيق وساقين. منحوتتان وقفت مزبهل من ما رايت ولم افق الا واخي يقول لي سلم علي بنت خالك فمدت يدي لها مبتسما مدت يدها ولمست تلك الكفوف الناعمه الحريريه وانا انظر في عينيها فتبسمت ثما ادارت وجهها من الخجل وبعدها ذهبنا انا واخي الي الغرفه التي سنقضي فيها هذه الاجازه الصيفيه مع هذهي الملاك (نورا) وبعد قليل سمعت صوط خالي وهو يقول هيا الغداء جاهز وجلسنا لناكل وجلست هي في الطرف الذي امامي من الطاوله ولاكني لم ااكل لقمه واحده بل فقط كنت انظر الي معشوقتي وحبيبتي نورا وبعدها زهبنا انا واخي للراحه من الطريق فنحن نسافر منز اكثر من٨سعات وعندما استيقظت كان قد حل المساء ولم اجد اخي بجانبي فخرجت ووجته جالسا امام التلفاز وقلت لها كم لك من الوقت وانت مستيقظ قال لم اسطتع النوم وبعد قليل قال لي انا انتظر ماجد وامين اولاد خالك حتي يعودو من العمل وعندما اتيا جلسنا نتبادل الحديث والاخبار ثما قال اخي انا لم اسطتع النوم فهيا لنخرج ونذهب الي اي مكان لنتمشي فادعيت اني متعب ولا اريد فقال ماجد وامين نحن سا نذهب معك وبعد تن خرجو جاء خالي وزوجته ابنتهم الفاتنه وجلسو معي امام التلفاز وفجئه رن الهاتف ورد خالي الو ،ايوه انا مصطفي ،ايه!!بتقول ايه!! ،ياساتر يا ** طيب تنا جاي انا جاي وبعد ان اغلق الخط سالته ماذا هناك فقال لي ان اب عمه قد اصيب في حادث سياره فامر خالي زوجته لكي تبدل سيابها وتذهب معه فدخلا الغرفه وبعد قليل خرجا وقال خالي خلي بالك انت من البيت ونورا. فقلت له في عينيا. ياااااااه اخيرا انا ونورا وحدنا حلمي يتحقق فجلست امظر لها وهي مندمجه مع التلفزيون ولاكن فجئه ادارت راسها نحوي فلما راتني غي هذهي الحاله دحكت كثيرا وقلت انا هقوم انام بقي فقلت وستتركيني وحيدا فتبسمت وقالت حسناً ساجلس معك فبدائ قلبي بل رقص فرحاً قلت في نفسي هذهي فرصتك وقد لا تتكرر نظرت لعينيها ط يلا ثما قلت لها وانا متردد وارتعش ترفض الكلمات ان تخرج من فمي اااااننننااا ععاوز اقلك حاجه دحكت وقالت ايه مالك بتقطع في الكلام بس قول انا سمعاك قلتلها انا (بحبك) فضحكت وقلت طب مانا عارفه قلتلها عارف ازاي!!!!!؟ قالت يابني من ساعه مجيت مشلتش عينك من عليا بس بصراحه انا كمان بحبك فقفزت من مكاني من الفرحه وابسكت يدها وقبلتها بتبسمت وقالت بس متقلش لحد علشان بابا لو عرف هيزعل قلتلها ماشي وتبادلنا الاحديث الي ان وجدنا انفسنا وبدون سابق انظار ننظر الي عينا بعضنا البعض فقربت فني من فمها وتبادلنا الز قبله لن انساها في حياتي وشعرت بل اثاره تجري في عروقي وزبري ينطصب فمدت يدي وامسكت بهاذا الصدر الجميل فتاوهت من اللذه فقمت وجرتها من ملابسها حتي بقيت امامي كما ولدتها امها و يالا هول ما رايت رايت امامي اميره اجمل بمائات المرات من اميرات القصص وتلك النهود الراعه تشع جمالا وعندما نظرت بين فخزيها المستديران رايت تلك الزهره الجميله براحتها الزيزه والنفاثه والتي يطلق عليه (الكس) نزلت بين فخزيها وصرت التهم وامص والحس تلك الزهرا كسها وهي تتاوه وتتلوي مثل الاسماك الذهبيه وتان حتي دمعت عيناها من كثره اللذه والمتعه حتي احسست بجسدها كله يرتعش وخرجت منها صرخه عاليه كادت ان تصيبني بل صمم عرفت انها قزفت فشربت كل هذا العسل الذي يخرج من زهرتها الصغيره الورديه كم ودت ان احتفظ بهذا الكس الناعم الجميل الي الابد ولكنها تحركت من تحت فمي الذي يلتهم كسها ودحكت دحه نعسانه وقالت انت عملت فيا ايه قلتلها بصطك قلتلي طب انا عاوزه ابصطك قلتها اعملي الي اقلك عليه قلتلي ماشي رحت بستها علي خدها وقلتلها طب امسكي زبري وحطيه في بقك مصيه راحت قالت وهي تتبسم انا هكلهولك اكل وحططه في بقها وانا رحت في عالم تاني حتي قزفت في فمها راحت تفت وقالت ايه ده قلتلها ده اسمه المني هتلقيه مالح شويه بس هيعجبك المره الجايه وقمنا بسرعه رتبنا نفسنا ولبسنا هدومنا وقلتلها ادخلي نامي علشان محدش ياخد باله وبعدها بشويه جه خالي ومرات خالي ومراته وانا قمت بس كنت هطير من الفرحه ومعرفتش انام اليل كله وانا بفكر في نورا وجمالها وكسها والي حصل بينا والصبح قعدنا نفتر واحنا عنينا مفرقتش بعضها وكاننا عرسان جداد ولا كان فارق معانه كل الي قعدين بس مع الاسف قعدنا حوالي اسبوع مش عرفين نتكلم ولا نلمس بعض لحد ما جه يوم وبابا كلم اخويه وقله ارجع عاوزك في شغل فا مشي اخويا وبقيت لوحدي في الاوضه رحت كتبت جواب وكتبت فيه ((حبيبتي نورا يا من احبها قلبي حزنت جدا لعدم قدرتي الي التحدث معكي اريد منكي ان تاتي الي غرفتي ليلا بعد ان يكون الكل قد نامو احبك جدا))
    وفعلا بعد منام الكل جتلي الاوضه رحت مسكتها وحضنتها وقلتله وحشتيني جدا قلتلي وانت كمان وحشتني بستها علي جبهتها وقلتلها الليله دي دخلتنا حطت ايدها علي بقي وقلتلي بس انا لسه بنت مينفعش نعمل كده قلتلها متخفيش مش هفتحك هنلف من ورا قلتلي ازاي قلتلها من نصين القمر الي عندك طيزك قلتل اخاف تعورني حضنتها وهي حطت راسها علي صدري وقلتلها متخفيش مش هوجعك بصطلي وقالت طب بس براحه رحت حاطت شفايفي علي شفيفها ورحنا في بوسه وانا بشرب من رحيقها وحطيت ايدي علي شعرها وهي حضناني من نصي جامد رحت بعد كده قلعتها كل هدومه وجبت الجل بتاعي الي بسرح بيه شعري ونيمتها علي ظهرها وحطيت تحتيها خدديه ودهنت خرم طيزها بل جل وحطيت علي صباعي كمان ووحده وحده حطيت صباعي جوي طيزها والجل سهل العمليا جدا جدا وصباعي فيها ولساني عمال يلحس في اجمل زهره كسها وبعديد هي عمال تتاوه وتان بصوط مكتوم رحت مدخل كمان صباع تاني وقعت ادخل واطلع صباعي وهي بتئن وبعدين بصطلها وقلتلها هدخله دلوقتي قلتلي وانا جاهزه يا حبي حطيت جل علي زبري وابتديت ادخله وهي حطت ايدها علي بقها وبتئن من الالم واللزه لحد مدخلت راسه ووحده وحده دخل النص وهي بتبصىي. اؤدها علي بقها وعنيها بتقلي بحبك وانافضلت ساكت لحد ما طيزها خدت علي حجم زبري وبعدين كملت لحد ما دخل كله ورحت شايل ايدها من علي بقها وبستها وانا مبحركش زبري وبعد شويه ابتديت اتحرك براحه وبعدها زوت وهي عماله تتلوي تحتي لحد ما جبتهم وانا كمان جبتهم من يومها وانا كل ما برحلهم بتجيني الاوضه وانا قربت اخلص دراسه وهتقدملها قريب اصلي حبيتها بجد .... قصه من خيالي
     
  2. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    516
    الإعجابات المتلقاة:
    117
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    رووووعة
     
    أعجب بهذه المشاركة نسونجي محترم
  3. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    المشاركات:
    1,579
    الإعجابات المتلقاة:
    375
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    España
    حلؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤه
     
  4. راسبوتين العرب

    المشاركات:
    1,780
    الإعجابات المتلقاة:
    424
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    دمشق / جده
    جميلهههههههههههههههه
    شكرا على الانتقاء الجميل
     
جاري تحميل الصفحة...
الكلمات الدليلية للبحث:

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language