قصص محارم امهات امي والشرمطة اللذيذة

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة عاشقة المحارم, بتاريخ ‏19 فبراير 2016.

  1. عاشقة المحارم

    عاشقة المحارم عضو متفاعل

    المشاركات:
    130
    الإعجابات المتلقاة:
    68
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    دبي , الإمارات
    1546339_250855998408301_58200009_n.jpg
    في يوم من الأيام قولتلها انى رايح لصاحبى مراد أذاكر معاه كالعادة وللصدفة العجيبة ذهبت لقيت مراد عيان وبناء عليه رجعت إلى البيت والغريب أنى حين فتحت بالمفتاح ماسمعتش لأمي اى صوت كالمعتاد ووقفت ثواني وسمعت صوت من أوضة نوم امى روحت بهدوء وفتحت الباب بشويش ولقيت المفاجأة الكبرى .. أمى في أحضان صاحبتها نجلاء وذهلت من المنظر ..امى ونجلاء عريانين .. نجلاء صدرها كبير وحلماته لونها وردى وبارزة وكسها كان احمر بدون شعر وكان أملس وطيزها كانت كبيرة وأمي كانت بزازها نافرة للأمام وكان كسها مشعر وطيازها كانت تتهز من كل حركة وكانت نجلاء نايمة على ظهرها على السرير وامى كانت تلعب في كسها بلسانها وكانت بإيدها التانية تعصر بزازها وتضغط على الحلمات وكانت نجلاء تتأوه من شدة الهيجان وتتلوى زى التعبان وامى كانت توصفها بالشرموطة وبتقولها ياهايجة هو الخول جوزك ده مش بينيكك كويس فيه حد يسيب الكس المربرب ده وينام .. امى لفت نفسها وأخدت وضع 69 ولفت كسها لنجلاء تمصه وتلحسه وهى كانت تلحس كس نجلاء وكل واحدة فيهم هايجة على الآخر وأنا من المنظر زبرى كان واقف وكنت بلعب فيه بايدى وبالثانية ماسك الباب أحسن انكشف وكانت نجلاء هايجة على الأخر وامى المحترفة في المص خلت نجلاء تجيبهم ثلاث مرات في اقل من عشر دقائق والشهوة زى النافورة وامى تقول لها يا شرموطة يا متناكة كل ده في كسك هاتى أمصه لك واشربه وشربت امى كل اللبن اللي نزل من نجلاء وبعد ثالث مرة طلبت نجلاء من امى أن تنيكها لأنها تعبت ومش قادرة راحت امى قامت وجابت من جنب السرير خيارة كبيرة وتخينه أنا شفتها وقلت أكيد نجلاء هاتموت لو دخلت في كسها وجابت ازازة زيت وراحت حطت على كس نجلاء وعلى الخيارة وراحت تفرشلها على كسها من برة ونجلاء في أعلى درجات الهيجان وتتحايل على أمى أنها تدخل الخيارة في كسها وامى مابتسمعلهاش كلام وترد عليها اصبري يا متناكة هو انتى عايزاها في كسك بسرعة كده ..أمى كانت محترفة وعارفة أن اللذة في الألم بيكون إحساس جميل وينقلب إلى متعة ومدخلتش امى الخيارة في كس نجلاء وكانت تطلع وتنزل على كس نجلاء وعلى زنبورها وكانت تقربها من فتحة طيزها وتلفها عليها وتطلع مرة تانية على الزنبور ونجلاء تتلوى وإيدها التانية على صدر نجلاء تعصره وتمسك حلماتها وتلعب فيها ونجلاء تقولها يا بنت الخول نيكينى بالخيارة يلا بقى مش قادرة يا بنت الشرموطة وامى ترد عليها أنا بنت شرموطة يا لبوة ماهو صحيح لو جوزك الخول المتناك كان بيكيفك صح كنتى قلتى كده أنا هاكيفك واوريك النيك الصح يا لبووووووووة ونجلاء تتأوه اففففففف اححححححح خلاص مش قادرة نيكينى في كسىىىىىىىىىىى أنا كسىىىىى مولع وهايج وامى مابتسمعلهاش اى كلام وأخيرا امى لمست كس نجلاء بالخيارة ووقفت على باب كسها وحركت الخيارة في حركات دائرية وزاد معاها هيجان نجلاء لدرجة أنها كانت بتزق كسها لقدام علشان تستقبل الخيارة في كسها لكن امى كانت بترجعها لورا وبدأت امى في دفع الخيارة وأنا مستغرب إزاى هاتستحمل نجلاء حجم الخيارة كله في كسها وبدأت امى في زق الخيارة ببطء ونجلاء تتأوه اففففففففف كمان احححححححححححححححح نيكينى في كسى جامد يلا وامى تدخل نص الخيارة ونجلاء ماتقدرش تتحرك من شدة الوجع وبعد ثواني كانت اتعودت على حجم الخيارة وكسها بقى واسع وفى ثواني امى زقت الخيارة مرة واحدة في كس نجلاء وسمعت معاها صرخة من نجلاء ممزوجة بكلمات الوجع والسعادة اه اه اه اه اف اف كمان يلا نيكى كسى جامد كمان اكتر وامى زودت سرعة الدخول والخروج للخيارة ووقفت أتفرج على منظر امى ونجلاء أنا هايج جدا وامى ونجلاء بدلوا المواقع وقامت نجلاء بعد ماجابتهم أربع مرات وكانت فرحانة لان أخر مرة كانت زى النافورة .. وبدأت نجلاء تلحس كس امى بس امى طلبت منها لحس خرم طيزها الأول وتنيكها فيه وبدأت نجلاء بلحس خرم طيزها وجابت خيارة حجمها اكبر من الأولى وكانت فرحانة وهى تقول لامي تعالى يا شرموطة ورينى بقى هاتهربى منى ازاى ده أنا هافشخ طيزك وافتح لك كسك على الأخر وقامت ودهنت طيزها بالزيت وأنا واقف مندهش من أحجام الخيار الكبيرة وإزاى كل واحدة بتستقبلها في كسها وفى طيزها وبدأت نجلاء باللعب بالخيارة على فتحه خرم طيز امى فوق وتحت ويمين وشمال وفى ثواني وبحركة سريعة زقت الخيارة جوه طيز امى وسمعت امى تتأوه من الوجع ونجلاء فرحانة بكده وتقول لها هو انتى لسه شفتى حاجة دة أنا هافشخ طيزك يا بنت المتناكة وكانت تخرج وتدخل الخيارة بسرعة وامى فرحانة بكده وتقولها كمان يا بنت الشرموطة هو انتى أيدك تعبتك ولا أية ماتشدى حيلك يابت اه اه اه اف ا ف اح على دى خيارة وبعدها زقت نجلاء الخيارة في كس امى بطريقة سريعة وباين أن نجلاء عارفة أن امى بتهيج وتفرح بالطريقة دى وكانت إيدها التانية تضرب على طياز امى لغاية ما إحمرت زى الدم ونجلاء تقولها يا شرموطة هو هانفضل لحد امتى تنيكينى وانيكيك بخيارة مافيش زبر كده يدق في كس كل واحدة فينا نحس معاه بالمتعة فردت امى طب نعمل أيه ماهو مانقدرش نجيب راجل. طيب انتى على الأقل يا لبوة عندك خول كل فترة زبرة بيجيب لغاية عندك ينيكك لكن أنا ياحسرة مافيش حتى عرص ينيكنى فردت نجلاء انتى فاكره جوزي ده راجل ده زبره ولا زبر عيل في الإعدادية ده بيجيبهم قبل ما يحطه ولما يدخله ولا بحس باى حاجة كأنه بيبعبصنى بصباعه الصغير ومافيش ثواني والاقيه نزل لبنه واتقلب نام زى الجحش وأنا جسمي كله بيكون قايد نار هو أنا باطفى نارى غير هنا سكتت نجلاء شوية وقالت انتى عارفة الواد أحمد إبنك عنده زبر طويل أنا أصلى براقبه وهو بيستحمه كل مرة .. أنا سمعت الكلام ده ولقيت زبرى وقف كانه عنتر زمانه وحسيت انه عايز ينط من البنطلون وينيك كل واحد فيهم المهم رجعت أركز مع كلام امى تانى لقيتها بتقولها هو لو نقدر نمسك عليه زله ونخليه ينيكك وينيكنى ده اللي مش هايطلع سرنا أبدا بره أنا سمعت كده قلت بس دى فرصتي بقى روحت مضبط هدومى وروحت فاتح الباب عليهم وهما بيتكلموا وعملت نفسي اتفاجأت بالمنظر طبعا امى من الصدمة ماتحركتش من مكانها لكن أمى قامت وغطت جسمها بملاية قلتلهم بتعملوا أيه وطبعا علشان استغل الموقف هددتهم بكل اللى شفته لجوز نجلاء واخواته لكن نجلاء قالتلي بلاش تفضحنا أنا وأمك واللي أنت عايزة هانعمله ولو عايز فلوس هاديلك اللي أنت عايزة وامى مابتتكلمش عملت نفسي أفكر في العرض وقلتلها أنا موافق بس بشرط وردت نجلاء اشرط زى ما أنت عايز فقلتلها أشاركم النيك وابتسمت امى ونجلاء وقالتلى يا خول ماتقول كده من الأول واتفقنا على أنى أكون أنا الراجل الوحيد ليهم واعمل لهم كل حاجة في النيك وهما كمان يعملوا لي كل اللي آمرهم بيه وقامت نجلاء ودخلت مع امى يستحموا وخرجوا في نشاط وحيوية وباستنى على خدى وقالت لي استعد بقى للمرة للى جاية هاتنيك اثنين ونزلت وخرجت امى من الحمام عريانة ووقفت قدامى وغمزلتلى وقالتلى مش عايز تنيك كسى يا خول فقلتلها أكيد طبعا فقالت تعالى معايا على السرير
     
    #1 عاشقة المحارم, ‏19 فبراير 2016
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏19 فبراير 2016
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language