قصص محارم انا وبنت اختي

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة ماندو ابوزب كبير و ضخم, بتاريخ ‏30 يناير 2016.

  1. ماندو ابوزب كبير و ضخم

    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    3
    مكان الإقامة:
    مصر
    اذيكم يا شباب القصه دي باسامي مزيفه
    انا اسمي تامر عندي 16 بحب اقعد مع صحابي
    ونهزر لحد الصبح
    ونخرج من الساعه9 بليل مانرجعش غير 4الصبح
    انا اسف اني طولت عليكوا انا اسمي تامر
    زي ما قلتلكو وليا بنت اخت اسمها اريج جسمها ايه نار
    اةلا انا زبي كبير يجي21سم وجسمي رياضي
    وكل البنات بتحبني كنت بقعد مع البنات ونهزر مع بعض
    وانا امسك بزازهم وطيازهم واحك اكساسهم وهما
    يمسكوا زبي هما مكنوش يعرفوا حاجه بس انا كنت
    عارف ازاي كده بيحصل واريج كانت مزه الجسم الامريكاني والبزاز الحلوه الصغيره وهي كان عندها 13 وطيزها تجنن قبا لورا كان كل لبسها عباره عن
    بناطيل جينز مقفزه وفيزون واستريتش وطنوره
    وبديهات محذقه علي الاخر
    كنت اخبتها علي طيزها كتير وكان عندي جهاز وفيه نت
    كانت بتيجي تقعد عندي علي الجهاز وكنت انا قاعد تقوم رنه الجرس بتاع البيت وتقوم داخله تلاقيني قاعد تقوم جايه واقفه جنبي واخر اما تزهأ تقوم قاعده علي حجري وتقوم شايله ايدي من علي الماوس والكي بورد
    وتقوم لاعبه هي وانا عادي بنت اختي بقا كل شويا الاقيها تحك طيزها علي زبيلحد قما وقف تحتيها زي الحديد وانا مش هنا خالص وهي تسالني وتقولي ايه
    الخشبه دي ياخالي قولتلها خشبة ايه قالتلي اللي تحتي دي قولتلها اصل فيه عصايه عندي هنا لقتها كل شويا تفرك طيزهاعلي زبي لحد اما روحت في عالم تاني خالص لقتني بامسك بزازها العب فيهم وهي مش بتتكلم قمت حاطط ايدي علي كسها ماأتكلمتش
    قمت مقومها ومطلع زبي من البنطلون وكان واقف بغير عادته قام خابط في طيزها وهي كانت لابسه التنورا ودخل جوا التنورا وهي قامت مديره
    وشافت زبي وهو واقف قامت قيلالي ايه ده ياخالوا
    قلتله ده العصاياقمت ماسك ايديها ومخليها تدعكه
    وتمصه وقمت مقلعه التنوره والبدي والبكيني
    بتاعها وقمت حاطط زبي في طيزها لقيت خرم طيزها
    كبير اوي اتاري اخوها كان بينيكها ده سهل عليا موضوع تدخيل زبي فيها قمت مخلي وشها ليه ودانتني انيك
    فيها امص بزازها لحداما نزلتهم فيها
     

    الملفات المرفقة:

    • images.jpg
      images.jpg
      حجم الملف:
      4.1 ك. ب
      المشاهدات:
      282
    أعجب بهذه المشاركة مازن
  2. مازن

    مازن عضو جديد

    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    القاهره
    طيب ما تحاول مع اختك اكيد هى لبوه اوى
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language