قصص سكس عربي قصة سكس محارم عربية نيكة بنكهة الإنتقام

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏7 أكتوبر 2018.

  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 أكتوبر 2015
    المشاركات:
    810
    الإعجابات المتلقاة:
    1,308
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سخنة دايماً
    مكان الإقامة:
    مصر
    9b22551a1e7bae61c8c2308206e727d4.

    اسمي حسام اعيش في بيت عيله فيلا بجنينه بس من جوه مقسومة 4 شقق ابويا وامي ماتو وانا في اعدادية واختي اكبر مني بسنه ومعانا في نفس البيت عمامي الاتنين.
    بعد وفاه ابويا وامي تغيرت معامله عمي الصغير الي مكنش لسه اتجوز وقتها ولولا ان عمي التاني وقف له كان ممكن يشفط ميراثنا .
    عمي الكبير سامي كان متجوز اسماء ودي بردو كانت عايزه تشفط من ميراثنا ودي وتكة بمعني الكلمه ومخلف بنت اسمها ايمان وعمي الصغير سليم اتجوز بعد وفاه ابويا سنه تقريبا من نجلاء ودي بردو وتكة .فاتت السنين واتخرجت واشتغلت معاهم في التجارة الي هي اصلا بتاعت جدي وليا فيها زييهم وكانت الفكرة الي مسيطرة عليا هي الانتقام من اسماء مرات عمي وسليم عمي لحد ماجت لي الفرصة شفت ايمان بنت عمي مع واحد بيفرشها في عربية قريب من البيت صورتها ورحت رايح فاتح باب العربية شدتها هي اتصطدمت وقلت لها اركبي عربيتي بدل ما افضحك في الشارع .
    خدتها وروحت طول الطريق بتحلف لي انها لسه بنت وان دي اول مرة وان ده زميلها بيحبها وهيجي يخطبها.
    قولت لها تخشي بيتكم تغيري هدومك وتطلعي لي نتكلم فعلا جت طلعت وكررت الي قالته في العربية رديت عليها قولت لها انا صورتك قدامك حل من اتنين اقول لابوكي وامك ووريهم الصور او هنيكك ومش هفتحك قعدت تعيط وتقول لي ده انا بنت عمك والمفروض تحافظ عليا قلت لها ما انا هحافظ عليكي يا كس امك ومش هفتحك ورحت ماسك بزازها مقفش فيهم من فوق الهدوم قاومت فقلت لها يالا انزلي دلوقتي مش عايز حاجة ردت وقالت لي هتقول لهم قلت لها معاكي لبكرة انيكك او اقول لهم وتطلعي جاهزة منضفه نفسك لو جسمك فيه شعر نسيت اقول لكم انها اصغر مني بخمس سنين وقتها كنت انا 24 سنه تقريبا .
    نزلت يومها اشتريت كاميرات وزعتها في كل الشقه وجربتها واختمرت وقتها في دماغي اني هنيكها حتي لو عافية المهم صحيت وببص من البلكونه لقيت امها خرجت راحت شغلها هي موظفه كبيرة في بنك كلمت ايمان قلت لها فكرتي قعدت تستعطفني قلت لها قصري اطلعي نتكلم قالت لي انا نازلة الجامعة قلت لها لا مفيش جامعه اطلعي احسن لك وقفلت طلعت لي لابسه لبس خروج قلت لها اقلعي عيطت رحت قربت منها بوستها بالعافية وحسست علي طيزها قلت لها اقلعي بدل ما اقطع الهدوم وبردو هنيكك قلعت وفضلت بالبرا والاندر قلت لها يخرب بيتك ده جسمك كرباك يالبوه خدتها فيحضني وايد بتلعب في بزازها ايد وبتلعب في كسها وابتدت تتجاوب معايا في البوس رحت مقلعها الابرا ورضعت من بزازها وايدي شغاله في كسها لحد ماجابتهم رحت مقلعها الاندر ونزلت الحس كسها وانيكها بلساني فضلت تتنهد وتقولي هفضل بنت يا حسام قلت لها اتمتعي ومتخافيش يا لبوه وقمت ضربت زبري علي وشها قلت لها يالا مصي قالت لي ازاي علمتها انه زي الايس كريم تلحس وتفتح بقها دخلته وقتها عرفت انها مش اول مرة تمص كانت بتمص راسه باحتراف دخلته وقعدت احشرة جو بقها ومسكت راسها وفضلت ادخله واخرجه بسره كاني بنيكه لحد ما خلاص جبتهم علي بزازها وقعدت جمبي قالت لي خلاص كده قلت لها هو ايه الي خلاص انا هفضل انيكك طول ما انا عايز ده بس البدايه لسه طيزك وعموما انا صورت الي حصل ده يعني انتي من دلوقتي بقيتي بتاعتي فاهمه يا لبوه انتي مش اول مرة تمصي شكلك خبرة ومش بعيد تطلعي مفتوحة .
    ردت قالت لي لا انا مصيت لحبيبي اه لكن عمره مامارس معايا الا مص ولحس قلت لها خلاص انا الي هفتح طيزك يا شرموطة .قومي حضري لي فطار
     

    هذا الموضوع غير خاضع لنظام مشاركة الأرباح قم الأن بالربح من مواضيعك التي تقوم بكتابتها بالموقع تعرف على المزيد من هنا نظام مشاركة الأرباح
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - قصة سكس محارم
  1. مريام المصرية
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    13,774
  2. مريام المصرية
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    9,068
  3. مريام المصرية
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    11,660
  4. مريام المصرية
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    7,919
  5. مريام المصرية
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    6,096
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language