قصص سكس عربي مع زوجة خالي الجميلة

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة aboziib, بتاريخ ‏12 أكتوبر 2015.

  1. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    المشاركات:
    1,583
    الإعجابات المتلقاة:
    381
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    España
    ...
    ********

    مع زوجة خالي الجميلة

    ********


    0d9dfd5eba9e690a0e3bdebcfd66f2c8.jpg


    عمرى 17سنة كان لى خال وكان بيسافر للعمل فى الامارات
    وكان عندة اولاد وكانت زوجتة متوفية ففكر انة يتزوج
    فتزوج فتاة اصغر منة بتلاتين سنة وكانت جميلة جدا
    وجسمها ممتلئ وكنت كل مااشوفها جسمى يولع
    عاوز انيكها بس مش عارف ازاى وكنت بعمل العادة السرية
    فى الحمام واتخيل انى بنيكها كانت فى الوئت دة
    عمرها 20سنة المهم فى احدع المرات وكانت هى
    وخالى بيتين عندنا فى اوضة لوحدهم المهم حبيت
    اتصنت علييه سمعتها بتؤلة انت ماهملنى وكسى بيكولنى
    الها انتى مش بتشبعى جريت على سريرى وانا فرحان
    عرفت انها عاوزة تتناك وهو مش قادر عليها لانها شابة
    وهو كبيرفى السن وبعدين اصبحت متلهف علشان
    انيكها المهم لازم خطة وعاوز اعرفها انى عاوز انيكها
    بس ازاى خايف تصدنى وتعملى فضيحة بدئت افكر
    ولائيت الحل ان احنا كنا فى الصيف وكنت بلبس عباية
    نصف كم واولت كل ما ابئ لوحدنا اقعد ادمها واكش نصف
    رجلى فيبان الشورت بتاعى ومن وراة زوبرى وفعلا كانوا
    كلهم امى واخواتى برة وخالى كان فى القاهرة بيخلص
    اجراءات السفر وولاد خالى كانو عند جدتهم طول الاجازة
    علشان مكنوش بيحبو مرات ابوهم انما خالى كان ائعد
    طول الاجازة الصيفية عندناالمهم جات الفرة وعملت زى
    ما خطت وفعلا لئيتها عماله تبص على وتبحلق عرفت
    ان الصنارة غمزت اولت اتجرء يا واد وبينهولها بس بعد
    ما تؤوم تعمل اية حاجة ال يعنى مش واخد بالة وفعلا
    قامت دخلت الحمام وعملت زى ما خطت بصت لائت
    زوبرى وائف زى الحديدة و**** ماشالت عنيها من علية
    ببص لئيتها عملت زى منا عملت بس مفيش كلوت
    لبسهاة كانت هى خلعتة فى الحمام كدة انا فهمت
    انهاى فهم عاوزنى انيكها وهى فهمت انى عاوز انيكها
    ومستنيه انى ابدء وفعلا هجمت عليها لئيتها
    مستسلمه العتها ملط واصبحنا عريانين ملط كنت
    لسة اول مرة اشوف كس كنت بشوفة فى الافلام
    السكس بس نيمتها على الارض وفتحت رجليها
    قالت انت بتعمل اية اولتلها نفسى الحس كسك
    زى بتوع افلام السكس وكان فية شعر وفتحت كسها
    وبدئت ادخل لسانى جوة كسها وبء كسها ينزل
    سائل ابيض وان الحسة وابلعة وهى هايجة وتؤول
    الحسلى كس قطعة امعتشى ادرها كسى مولع
    قولت لها مصاى زوبرى ظلت تمص فى زوبرى لحد
    منزل المنى فى فمها وشربتة طلبت منها انى انيكها
    فى طيزها مرضيتش وبعد الحاح وافقت وبدئت الحس
    خرم طيزها وبدئت ادخل صباعى جوة طيزها علشان
    اوسع فتحت طيزها وبعدين بدئت ادخل زوبرى جوة طيزها
    بدئت تتالم وانا ادخل زوبرى واحدة واحدة لحد مدخل
    كلة وبدئت انيكها وهى تتاوه من اللزة وتؤول انا عمرى
    ما حسيت بلزة دى ابل كدة وبعدين نزلت اللبن بتاعى
    فى طيزها وبعدين اخت راحة علشان انيكها فى كسها
    وبعد نصف ساعة بدء زوبرى يقف تانى وبدئت
    ادخل زوبرى فى كسها وبكل عنف لحد منزلت اللبن
    فى كسها زى الشلال ودى كانت اول مرة انيك فيها


    ...
    م
    .
     
  2. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    المشاركات:
    1,583
    الإعجابات المتلقاة:
    381
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    España
  3. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    المشاركات:
    1,583
    الإعجابات المتلقاة:
    381
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    España
    ..لاول مرة بحبها بطريقة جديدة و بستلطفها
    بهالمقدار..
    لدرجة رجعت لصورها الخاصة و صور كسها و انا بتأمل فيهم شلحت ملابسي و صرت
    العب بزبي و افركه و اتأوه و اتنفس بعمق و بسرعة و عيوني مركزة بشي
    واحد..الابيض المثير الي كله انوثة الي نفاصيل كل مكان فيه اجمل من الاماكن
    الثانية..
    تخيلت اني بشم جسمها..
    سعادتي كبيرة لاني اول مرة اعيش تجربة الاحساس بالعشق و الهوى والحب
    المجنون وانه يكون الي اخيرا فتاة احلام اتخيلها و اظل ارسم احلام اليقظة
    بكل لحظة و كل قبلة حارة و لمسة ناعمة فيها و مع سحر حلمي المجنون الي صرت
    اتمنى يكون حقيقة و بوادر هالشي صارت جزء من الواقع الي احلى من الخيال..
    فكرت كيف ممكن الحلم يكون حقيقة و شو ممكن اعمل..بكل متعة الدنيا و باحساس
    مثل احساس الطفل بفرحة العيد و هداياه..
    باحساس اجمل من اني اقدر اقاومه.
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language