قصص محارم امهات الام والابن

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة عنتيل جامد, بتاريخ ‏12 يناير 2016.

قصص محارم امهات الام والابن 5 5 1votes

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. عنتيل جامد

    عنتيل جامد عضو مشارك

    المشاركات:
    55
    الإعجابات المتلقاة:
    52
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    اكساس وطياز النساء
    الأم و الإبن

    فضل يسأل نفسة اية النوم الغريب دا ولو هي حاسة لية ما تصحاش وترحمني من العذاب اللى جوايا دي حكاية عضو ................... ؟
    امة ست عمرها 45 سنة شخصيتها عنيفة جدا جوزها مات من 7 سنوات وعايشة هي وابنها هي بتعمل ممرضة في مستشفى وهو طالب في السنة الأخيرة في الجامعة ....
    دايما بينام معاها ع سرير واحد وكل يوم بيشوفها عروسة ادامة لبسها مثير في البيت انما برا هي ست محترمة جدا في لبسها حجاب وعارفة الأصوول دا عل حد وصفة ليها انما داخل المحيط الأسري بس تقفل باب الشقة مش الغرفة بتاعتها كانها مفيش حد معاها ماشية بقميص النوم وساعات تغير ملابسها اادامة وهي بتغسل بقي عارف كل حاجة فيها لون كلوتها اللى دايما باين من اعدتها في البيت او ادام التلفزيون جسمها بيبان كلة كل يوم يجي ينام متأخر كعادتة بعد الفيلم او بعد المذاكرة يطلع ع السرير لازم يحك فيها عشان يروح لأخر السرير ودي حاجة عادية انة يلمس بزازها ويطول الوقفة شوية وتبقى هي صحيا او نايمة اللي مش عادي ان زبة كل يوم في نص طيزها من ورا واقف عليها ويبقى هايجنن اية نوع انوم اللى هي نيمااااااة دي سعات بتشلح لية طيزها من ورا وهو نايم معاها تمر الأيام على المنوال دا ولما يحس انة هايجبهم يطلع جري ع الحمام يجيبهم ويرجع ينام وكل يوم يصحي ع نفس الصوت اووووووووم وراك كلية وكأن امبارح محستش ان بنها بينيك فيها ولا على بالها المهم فضل شهور يتفرج عليها وينيكها ع الخفيف بالليل شعور غريب جواه وشعور بااااااارد جواها بيسأل نفسة هي لو عاوزة لية ما بتكلمش ولو مش عاوزة ازاى عارفة معاد الهيجان بتاعة وترفع القميص من على طيزها وهي نايمة قررر بعد كلامة مع ناس ع الشات انة يقطع الشك باليقين و ينيكها وياخد العلقة التمام وبعد كدااااا سهلة اليوم اللى هو قرر ينيكها فية قررت كمان انها تكون عروسة لية وكانها حست ان الليلة ليلة دخلتها نامت كالعادة بدرى ومستنياة يجي وهو كالعادة عدى من فوقها وهي نايمة ونزل بجسمة كلة على جسمها وسكن زية في كسها من برا وكانها حست بحاجة جرت الدم فيها او سخنت ونام وراها ومن غير مقدمات رفع قميصها كلة لحد ما بان لباسها اللى ما يناسبش سنها واعد يبعبص فيها ويمشي بأيدة ع رجلها وحس انها صاحية ومتجاوبة معاة اعد يفتح رجليها سنة سنة لحد ما فشخت نفسها واعد يركب فيها من برا ودهن زبة بالكريم وراح ماسح ع خريم طيزها ودخل زبة كلة في طيزها واعد ينيك فيها وهي متجاوبة وعاملة نايمة قال ياخساة النيكة دي كانت عاوزة واحدة صاحية وهي سامعة قال لو كنتي في وعيك كنت بقيت اسعد واحد بجسمك وسابها وقام خد دش واعد يتفرج ع التلفزيون وشوية وسمع خطوات رجليها في الشقة ودخلت الحمام وبعد كدا خرجت واعدت معاة ادام التلفزيون وعنيها مش سيباة ولا هو سايب عنيها وشوية بتقولو تشرب شاي معايا قالها اة وقامت وطيزها حشرة اللباس وكان زبة هو اللى محشور بطيزها قامت ندت علية في المطبخ يا.......... قالها نعم ووطت صوتها عشان مايسمعش ويجي المطبخ ووقف ورااااااهاونفس المكان اللى زبة متعود علية قالتلو اد اية سكر قالها اللى يعجبك قالتلو اللى يعجبني انا قالها قالتلو اللى يعجبني انا غالي عليك قالها مايغلاش عليكي وبدأ الكلاااام ياخد طريق تاااااني وساب طيزها وخرج وخرجت وراة ولحظة صمت وكانها دقيقة حداد على العادات والتقاليد دقيقة حداد على القيم دقيقة حداد على اللى فاااااات قالتلووووو اية اللي انتو عملتوا داا...........؟ !!!! والسؤال نزل كالصاعقة لسانة اتلجلج ولا عرف ينطق ولا عرف يكلم وشوية قالتلو مش كدا عيب وبدأت تتكلم عن القيم صاحبت المبادي اللي كانت سايبا طيزها لية ومعرفش يزعلها ويوقولها وانتي عملا نفسك نايمة لية ولو نايمة كل دا نوم وانا زبي كلة في طيزك .
    وبتشرب الشاي وقالتلو ...................
    رد عليها انتي مش نايمة انتي صاحيا
    ردد علية : قالتلو انا زهلت من جرأتك
    رد عليها : قالها لأ انتي حبيتي اني اعمل رد فعل غير اللى قبلة اللى فاجأك اني نفذت
    رددت علية : عملت كدا لية
    رد عليها حبيتك
    ردت علية والناس
    رد عليها قالها : واية دخل الناس
    ردت علية انا مامتك انا ماينفعش ولا يحقلك
    سكتو الإتنين وشوية لقاها بتعيط وصوت علي في العيااط قام قرب منها وقامت ضرباة بالقلم انت ابن كلب وسخ شرموط ملعون ابو اليوم اللي خلفتك فية ياريتني كنت اعدت عليك وفطستك خخخ اتفو عليك وعلى تربيتك .
    سكت على رد فعلها واعدت تنهرة وتشتمة وكانها بتقولو على لسانة تعالي عاوزااااااااك
    شوية وبعد الشتيمة والضرب .... وشعور بالهدوء قبل العاصفة قام قالها انا لو نمت جنبك تاني مش همسك نفسي وانتي كمان مش قادرة تمسكس نفسك لنتي سايباني افتح رجليكي واحطلك كريم وكل دا ونايمة ماما انتي تعبانة ودي يفهمها اللي يشوفك قالتلوا اسكت اوعي تقول كدا تاني نام برا بعد كدا ماتنامش معايا نام زي الكلب الكنبة اياك تدخل عليا جوا تاني اياك تدخل انت فاهم
    وخلص يوم على كدا واليوم اللى وراة عدا من غير كلااااااام معاها وكان البيت فضي منة ومنها لا كلام ولا سلام لو عاوزة حاجة تكتبلة في ورقة ولو عاوز حاجة يكتبلها في ورقة في يوم لقا ورقة مكتوب فيها لو عاوز تنام تعالى نام جتب مامتك تاني بس بأدب كتبلها في الورقة مش عاوزك ومش عاوز اكلم معاكي ..
    وهو نايم في الصالة قالتلو خش نام جوا الجو برد عليك برا قالها لا بجد مش محتاج انام جوا خلاص اعدت جنبو ومسحت ع شعرة وقالتلو انا خايفة عليك انا مش عاوزاك تندم ع حاجة مش بإيدك مش عاوزة انزل من نظرك قالها ولو حد خايف ع حد يضربة ويشتمة انتي خايفة مني ولا من الناس قالتلو الإتنين قالها انا سرك وعمري مفكر اجرح امي مهما كان والناس انا مليش حد غيرك والناس متعرفنيش ..... وكان الرد مقنع لدرجة انها ميلت ع راسة وخدتها في صدرها وقالتو حبيبي لو عاوز تنام تعالى نام جوا وباست خدودة
    ودخلت تنام وهو اعد يفكر وبعد اللي هايحصل جوا وعقلو يجيب ويودي مش دا اللى انت عاوزة يالا خش ..... وعقلو يقولو لا متخشش فكك منها
    bacbc1c8b3eba9d4b18dc4fcfb96441d.jpg
    وشوية مفيش دقيقة كان داخل وراها وهي صاحية قالها خش جوا قالتلو لية قالها خش جو انا انام من برا السرير قالتلو حاضر ياسيدي نام جنبها وسكت وسكتت وصوت اي حاجة لاتذكر بيسمع ونفسها عالي ونفسة مضطرب ودقات قلبهم بتسمع قالها بحبك
    قالتلو مش ابني لازم تحبني وعاوز يغير السيرة عشان يعرف يكمل معاها قالها لو كنت مش ابنك كنتي هاتحبيني قالتلو كنت هفكر وضحكت
    قالتلو مش هاتقدر ع مهري قالها مهرك زمان كان 50 قرش قالتلو فشر ابوك دفع فيا 3 جنية اعدو يضحكو
    قام بايس شفايفها واعد يمص فيهم وهي بتقولو من يرا الشفايف بشويش بس مش لما تخطبني الأول قالها من مين قالتلو من ابني قالها هو موافق
    وانتي قالتلو انا ماليش كلام بعد كلام حبيبي ابني واعد يبوس فيها وهي اعدت تمص في شفايفة وشعرة المجعد بدا يطير لوحدة ع كتفها واعدت تتعدل وتعدل قميصها من تحت وصدرها رافض يتلم وشعراها رافض يتلم وكان اليوم دا ويم ماينفعش فية حد يتلم اعدت تبوس فية وتحضن وتضم فية واعد يركب عليها ونركب علية وشوية سخنت وقالتلو ارحمني مش قادرة قالها ازاي قالتلو دخلو فيا دخلو دخلو بسرعة قالها لأ قالتلو يابن الوسخ دخلو قالها هش ما تشتميش جوزك اسكتي فاهمة وكانه بيقولها انا عاوزك خدامة لسيدك
    اسكتي فاهمة قالتلو فاهمة قالها يالبوة والشتيمة سخنتها قالها ياشرموطة وهاجت علية وهاج
    وفتح رجايها واعد ينيك فيها وصوتها عاااالي اة اااااااااااة ارحم امك قالهاااااااااا هش هش اخرسي
    قالتلو مش قادرة هاتهم هاتهم بسرعة جسمي عرق
    قالها اسكتي ياللبوة قالتلو انا لبووة قالهاااااااااااا اة
    قالتلو طب نيك نيك يابن البوة
    واعد يركب فيها لحد ماجبهم ورماهم ع بطنها واترمى ع بزازها وكان بحر وغرق فية قالها انا ............
    قالتلو انت ابن كلب حيوان واعدت تبوس في شعرة
    قالها قومي خدي دش وقامت وطيزها ورااها تترمي شمال ويمين ويمين وشمال والقميص مشلوح لحد فوق ومبين طيزها وبعبصها هي نازلة ادامة ع السرير
    وقام ياخد دش معاها قالتلو رايح فين قالها هاستحمى معاكي

    دخل مع امة الحمام وكانت ادامة مفيش 10 دقائق فتح وكان عريان ودخل وقف وراها واعد يبعبص في طيزها وكانت بتقولو الحمام فية شياطين خلينا ع السرسر احسن استني بس يا.......... ومفيش الا وهي سخنت وهاجت واعدت تبوس فية واعد يبوس وايدة من تحت اعد يمسك فية واعدت تشد في شعرة وهو يشد في شعرة من تحت وفضلوا على كدا لحد ماجبتهم على ايدة . وخرج قبلها ولبس وفضل اعد ع الكرسي في الصالة وخرجت وكانها عروسة وشعرها مفرود ومليان مية والبرلس بتاعها مش زي كل مرة حشم بل بالعكس الحلمة باينة منة وهي خارجة من الحمام واعد يبوصلها وهي ماشية ادامة وكان اللحمة اللى هايموت عليها شبع خلاص . الساعة قربت على 2 بعد نص الليل يعني الفجر قرب وهي وراها شغل بكرة وهو الكلية بس فكر انة يضرب بكرة اجازة وينام طول الليل دخل ينام معها بس بأدب المرة دي لاقها اعدة وبتحط كريم في رجلها وكان شعرها متسرح والخوف في عنيها منة لحسن ينيكها تاني اعد جنبها بعد ما خلصت الكريم وقالتلو ............. احنا لية عملنا كدا قالها كان لازم يحصل كدا كل يوم بنام جنبك وزبي في طيزك وانتي حاسة وعاملة نفسك نايمة واعدت تضحك وقالتلو انا كنت بجنن منك وانت ورايا وكنت عاوزة افضل ع كدا العمر كلة قالها ماكنش ينفع ........ صعب اشوف جسمك ومتحركش قالتلو مش عارفة انت طالع لمين قالها طالع ليكي هههههههههه ... قالتلو لية شايف امك بتاعة رجالة ياوسخ قالها لأ مش قصدي طالع بجنن زي جسمك بيجنن خدت ابنها في حضنها واعدت تقولو اوعي حد يعرف باللى حصل دا الناس برا ما بترحمش واحدة تعبانة ومابتسبش حد في حالو لا تحكي مع صحبك ولا مع حد ع النت خالص انت فاهم عندة كلاااااااااام كتير بس النوم كبس عليهم وراحو في النوم .... وصحي لقى الشقة فاصية الساعة 12.5 الظهر والفطار في التلاجة جاهز وتليفونة في اكتر من 50 ميزدكووول ورسالتين بص لاقى امة بترن علية من تليفون المستشفى ومن موبايلها ورسالة بتقولو فيها صباح الخير ..... مرحتش الجامعة والا اية ورسالة تانية بتقولو لما تفتح ابقى كلمني رن عليها من اول رنة فتحت الو ماما الو ..... حبيبي مالك نمت كتير قالها سهرت امبارح مع حد بحبة ههه مممم سهرت مع مين سهرت معاها مين هي واحدة حورية من الجنة لافي واحدة فب شكلها ولا حتي في جسمها هههههههههههههه والحورية دي اسمها ايى قالها اسمها قريب اوي من اسمك ممممم شكل هاتتعب الحورية دي ههههههههه المهم ماما هاتيجي امتي قالتلو كمان ساعة حبيب ماما ....هاتعوز حاجة لما اجي لا بس بسرعة هههههه ممممم شكلك هاتتعب الحورية ههههههههه يالا مع السلامة حبيبي وفضل في الشقة لوحدو ومخة شااارد لاهو عارف اية اللى حصل ولا اية اللي بيحصل اعد يفطر وبعد كدا شغل قناة ناشينوال جيوغرافيك ونعس ادام التلفزيون صحي ع جرس الباب قام فتح قالتو لسا نايم ولافطرت ولا استحميت ولا رحت الجامعة دا اللى محبوش انا متخلنيش اكرة اليوم بتاع امبارح ماينفعش انت فاهم قالها حاضر حطت الحاجات ع الطرابيزة ودخلت الغرفة تغير هدومها ودخل وراها قالتلو انا مبحبش كدا انت زعلتني انا قلت هجي الاقيك صاحي اجي الاقيك نايم وهي بتخلع العباية والقميص اترفع معاها قرب منها وحضنها وقالتو اوعى كدا بلا كلااااام فااارغ اعد يبوسها وقالها خلاص مش هاتكرر تاني كمان انا في شهر عسل هههههههههه قالتلو في شهر محن شهر عسل ال.... ههههه اطلع برا خليني اغير هدومي وروح سخن الأكل وانا جيا وخرج دخل المطبخ طلع الحلة من التلاجة وحطها ع البوتجاز وطي عليها النار وخرج وخرجت هي تدخل الحمام قالتلو وطي ع الحلة لحد ما اطلع من الحمام قالها وطيت ............................. خرجت ونشفت ايديها ودخلت المطبخ ودخل المطبخ ورااااها وفضل واقف ورا طيزها قالها تعبان منك قالتلو انا اللى تعباك والا هو اللى تعبك هههه قالها يعني هو كمان مش تعبك ولا انا بس خرجو واعدو يتغدو وباصص في الكل وهي عنيها بتبص علية بتقولول كل كمل طبقك كلة وبعد كدا روح لخالتك هات منها طلبات ..... لبس خرج ورجع جاب الحاجات اللى طلبتها وكانت نايمة من امبارح ومن الشغل وهو حس انها تعبانة واعدت تشخر ههههههه فضل وقف يتفرج عليها خرج والمغرب ع وشك وتليفونة رن ونزل وساب البيت وحطلها الطلبات ع الطرابيزة اعد مع صحابة ع القهوة ومش زي كل مرة وكان ماتش الريال و سارقسطة ولا كلمة ولا نفس مع صحابة بس حاسس بدوشة في ودنة وضحكتها في ودنة رنت علية ورد عليها قالها برا مع صحابي قالتلو طب ما تتاخرش .......... حاضر رجع من القهوة لقاها عرووووسة ...... قالها حورية هههههههههههه قالتلو حورة فشر دانا امك هههههههههههههه قالتلو حبيبي متخلنيش ازعل منك انت كدا ها تتعب من نفسك قالها مين يقدر يتعبني وانتي موجودة يابكاش بطل ابوك مكنش كدا صايع زيك هههه ابوك كان ..... قالها ابن الوز عوام تحبي اتشاقي من ورا عشان اوريكي الدلع وراح رافعها من ورا وايدة ع بزازها وهي يتقولو لأ لأ لأ قالها طيزك مجنناني بنت المتناااكة دي قالتو انت وسخ انا طيزي متناكة يابو زب خول ياخوول قالها بجنن من ابحتك دي انا قلت انك ما بتشتميش هههه طلعتل ابيحة قالتلو ابحة مع حبيبي بس وجوزي الصغير قالها بحبك بحبك بحبك واعد يبوس فيها ويحط ايدة في كسها من تحت نامت ع السرير سنها مايستحملش تقف على رجليها وهو يفرش فيها نامت وفتحت رجليها ونزلت الكلوت واعدت يبوس في بزازها وكل ما يحط بتاعة في بوقها تقولو لأ لأ لو قرب على بقى لقطعو ههههه بقولك لأ ما تجننيش هههههه طيب خلاص احط بقى في كسك حط تعرف كسي دا الى نزلت منة ههه وقلبت بعكننة النيكة قالها نزلت من هنا طب وانا هحط زبي هنا قالتلو حط واعد يبوس في كسها وعض فية بالراحة وهي بتتلوي ع السرير وعاملاة تدعك في شعرة وتشد فية قالها اة شعري وهي بتصرخ كسي يابن اللبوة بس بس بس واعدت تهيج هاحيبهم في بوقك قالها هاتيهم احلى حورية هههههههه ورفع رجليها ونامت ع ظهرها خالص واعد يدخل في كسها ويدخل ويدخل وهي تصرخ ووقولو فضحتني بس صوتي صوتي طلع برا الجيران تسمع يابن اللبوة اة منك اة منك مش قادرة جيبهم خلااااص خلااااااااااااص وهو اعد يدخل في كسها قالها كسك حلوووووووو اوي يابت قالتلو بت طب نيك نيك البت يابن اللبوة نيك واعد يركب ويدخل خرج ويدخل لحد ماجبهم ع بطنها ونام في حضنها واااااااااااااااااااااة وااااااااااااااااااااااة قالتلو لو اعرف ان ابني هاينيكني ويبهدلني كدا كنت فطستو تحت طيزي وهو صغير قالها فطسيني يا احلا ام واحلى حورية قالتلوووو بحبك بحبك قالها بحبك
    011f8c5464.jpg
     
    #1 عنتيل جامد, ‏12 يناير 2016
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏13 يناير 2016
  2. midosomam1

    midosomam1 عضو جديد

    المشاركات:
    11
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    نقاط الجائزة:
    3
    مكان الإقامة:
    القاهرة
    بجد انا نزلت اللبن وانا بقراء
     
  3. مجرب كتير

    مجرب كتير عضو متفاعل

    المشاركات:
    188
    الإعجابات المتلقاة:
    25
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    egypt
  4. راسبوتين العرب

    المشاركات:
    1,801
    الإعجابات المتلقاة:
    428
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    دمشق / جده
    جنان سخنتني قصة اللبوه
    شكرا عنتيل
     
  5. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    517
    الإعجابات المتلقاة:
    119
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    مشكووووور ونتمنى المزيد منك
     
  6. مرهف الاحساس

    مرهف الاحساس عضو ذهبي

    المشاركات:
    814
    الإعجابات المتلقاة:
    337
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    أمريكا
    من افضل القصص شكرااااا
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language