قصص سكس عربي جنس محارم بنت خالي موزة محجبة شرموطة هيجانة تمص زبري و أنيكها من الطيز

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏12 يونيو 2018.

قصص سكس عربي جنس محارم بنت خالي موزة محجبة شرموطة هيجانة تمص زبري و أنيكها من الطيز 5 5 1votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 أكتوبر 2015
    المشاركات:
    773
    الإعجابات المتلقاة:
    1,242
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سخنة دايماً
    مكان الإقامة:
    مصر
    7f75d05d6547dcbadb73d10d4364aa88.

    أنا و ليد عندي 22 سنة بعيش في دمياط من عيلة محافظة خلصت اربع سنين آداب قسم مساحة ومكنش ليا جيش لأني وحيد أبويا و أمي و على بنتين اتجوزوا لأنهم أكبر مني و أنا آخر العنقود. طبعاً انتو عارفين وضع مصر عامل ازاي فانا اتخرجت من هنا, و القهاوي والبيت استلموني من هنا . قعدت من غير شغل. كانت هوايتي أني أتفرج على سكس و أضرب عشاري وساعات أخرج مع صحابي ؛ فكنت مقضيها على كدا. كنتا مفكر أني هقضي بقية حياتي على كدة و أني لا هاتجوز ولا هنيك و لا هاتكشف على حريم ولا أنام مع واحدة الحاجة اللي بينتظرها اي شاب لحد أما خليت بنت خالي, موزة محجبة شرموطة هيجانة أوي زي ما اتضح ليا , تمص زبري و أنيكها من الطيز أحلى نياكة لا كانت عالبال و لا عالخاطر. (جنس محارم – قصص سكس محارم 2019 – قصص نيك محارم – قصص سكس محجبات)

    بنت خالي دي واحدة من عيلتي العزيزة المحافظة , أو كنت متخيلها كدا, و اسمها رانيا! أووووف عليها اوووف. فرسة موزة محجبة الحجاب بياكل من وشها المدور الأبيض المنور حتة ويطير! عليها طيز حلوة فشخ وكبيرة وطرية جدًا وهي مليانة شوية بس متربطة متقولش عليها تخينة أبداً. فرسة بجد وصوتها نار يخليك تجيبهم لو سمعته بس في الموبايل . بنت خالتي رانيا كانت فردة لوحدها في عيلتنا , يمكن زي أمها البحراوية البيضة, فكنت تحس أنها فرع لوحدها وخصوصاً بف الشعر اللي بارز من الحجاب ده بف أسود كثيف أوي ويهيج الزبر الميت و يلوع الشيخ الفاني. عينيها واسعة زي عيون الغزلان تحس أنك عايز تنيكهم نيك! أروع ما فيها الطيز المرسومة المدورة باستعراض لورا كدا بحيث أنك لو حضنتها من خلفها زبرك يرشق بين فلقتيها من غير صدرك ما يمس ضهرها! على فكرة هي طويلة زي الممثلة وفاء عامر, في طولها كدا بجوز بزاز نافر من البلوزة اللي تلبسها أو البودي الضيق اللي بيتقطع! مع أنها جميلة طلقة إلا أن رانيا فضلت فترة عايشة مع أمها و اتنين صبيان أخواتها في الثانوية في الشقة بعد اما خالي مات و كانت اتخطبت كتير و خطوبتها اتفلكشت كذا مرة. عارفين كنت بأقول في نفسي آه لو كنت جاهز و كبير زي رانيا كنت انا اولى بالحلاوة دي مالغريب! وفعلاً جه اليوم اللي بنت خالي, بعد اما اكتشفت أنها موزة محجبة شرموطة هيجانة بحجاب عيرة مش اكتر, بقت تمص في زبري و أنيكها من الطيز لانها كانت لسة بنت بنوت مخطوبة!

    في آخر خطوبة لبنت خالي رانيا دي أمي عزمت مرات اخوها المتوفي و بنتها رانيا و فعلاً جم في البيت و مرات خالي وافقت انههم يباتوا وفضلت أهزر نقرمش مقرمشات و الجو عائلي حلو و الأحلى أني مكنتش أتخيل رانيا بالحلاوة دي! هي موزة محجبة بس الحجاب بياكل منها حتة! وبيني و بينكم حجاب كدا و كدا! حجاب أيه ده اللي تحته جيبة ضيقة بتتفرتك على الطيز المقلوظة السخنة دي ولا الفخاد المخدة المصبوبة دي!! بصراحة كانت عينيا هتاكلهات أكل و انا بأهزر مع رانيا بنت خالي فكنت بأهيج عليها بس مش لدرجة أني أخليها تمص زبري و أنيكها من الطيز أحلى نياكة و انزل جواها! في الليلة دي و بعد العشا, كل العيلة دخلت نامت حتى رانيا ومرات خالي وفضلت لوحدي سهران علي تليفزيون في الصالة عادي. و انا قاعد بقلب في قنوات مش لاقي حاجة اعملها لحد ما بصيت جنبي فلقيت الموبايل بتاعها نسيت تاخده معاها وهي رايحة تنام. أخدته و انا بلعب فيه لقيته مش بباسورد ففتحت مدير الملفات و قلت أتفرج عليه شوية من باب الفضول والتسلية. كنت أول مرة أطلع موبايل واحدة موزة محجبة هيجانة زي رانيا من أفراد عيلتي. أخدني الفضول أني أقلب في الصور ففوجئت بأن بنت خالي مصورة نفسها عادي زي اي بنت بهدوم البيت وكده بس اللي مكنش مش عادي انها كانت مصورة طيزها كتير كتير أوي! مرة وهي وهي لابسة بيجامة مرة وهي لابسة عباية مرة تانية وهي بنطلون جينز! كنت بأحس أنها حاسة بحجم الطيز اللي عندها و تأثيرها عالشباب! شكل الصور هيجني أوي و بقا قلبي يدق بسرعة و الفضول وداني للشات بتاعها. كنت حاسس أن بنت خالتي موزة محجبة شرموطة هيجانة و حكايتها مش خلصانة! صادفتني رسايلها مع خطيبها اللي كانت كلها حب وغراميات وبحبك ومش عارف أيه والكلام ده اللي هو عادي أوي وسط الخطبان. بس رسالة كانت من خطيبها هيجتني أوي ومشفتهاش بشكل عادي! رسالة كان بيقولها: انا بحبك اووي يارانيا بعشقك… نفسي اخدك في حضني جامد وأبوس فيكي كاننا مجوزين…عرفة يا بت..دا انا هأطعك…هأطعك حتت… جسمي سخن و زبري قام وبقيت زي المحموم بقلب بسرعة فلقيت رسالة من بنت خالي, محجبة قال! دي محجبة هيجانة أوي عايزة تتناك! المهم لقيتها بترد عليه: آآآآه يا نادر…. بحبك أوي …. عارف بتخيل نفسي وانا في حضنك ….آآآه مش قادرة علي بعدك… يتبع…

    كلام بنت خالي رانيا هيجني نيك و قلت في بالي هي شمال ولا أيه ؟ا دي باين عليها مجبة شرموطة هيجانة اوي! المهم قعدت اقلب لقيت عندنها افلام بورنو ؟!! يانهار أسود!! بنت خالي بتتفرج على بورنو! أيه الشرمطة دي كلها. امال ازاي هي بنت محجبة و بتلبس جيبات!! فضلت أقلب في شات خطيبها تاني لقيته بقي مصيبة!!.. بنت خالي طلعت موزة محجبة شرموطة هيجانة أوي من الكلام السكسي و الرسايل الصوتية بينها و بين خطيبها وهي بتقوله بمحن: آه أي براحة بقي!! دي كانت بتنام معاه في الموبايل! و كان صور الطيز المولعة بتاعتها اللي مصوراها عريانة ملط ..وصور طيزها الليو بعتتهاله. المناظر دي و الكلام هيجني أوي و زبري شدّ و نسيت نفسي و خرجت زبري و أنا بأضرب عشرة على صورها وصوت آهات بنت خالي الشرموطة وانا ف عالم تاني! و أنا بأفرك زبري كانت الكارثة الاتنية اللي خلت بنت خالي تمص زبري و أنيكها من الطيز أحلى نياكة!!

    كانت حوالي الساعة اتنين الصبح لما بنت خالي خرجت عليا و لقيت بالمنظر ده! باضرب عشرة وزبري في ايدي! أول ما بنت خالي شفتني شهقت و اتمسمسرت مكانها و كفها على بقها!! خبيت زبري بسرعة والموبايل في أيدي! و شها جاب ميت لون وهمست بغيظ وخجل: أيه اللي بتهببه دي يا وليد! ومين أداك موبايلي!! كنت متغاظ أوي فقمتو قلت: وأنتي أيه اللي بتهببيه ده …انا شفت كل حاجة!! أتحرجت أوي وقالت: أرجوك وطي صوتك…متفضحناش… بلعت ريقي بالعافية وقلبي بيدق وزبري جاب لبنه في بنطلوني وقلت: يبقى تعملي اللي عاوزه… قالت: عاوز أيه! قلت: انت عارفة وبصيت على فخادها… فلقيتها وشها احمر و ابتسمت وقالت: أنت حيوان…. مش ممكن… أنا مخطوبة …ضربتها بالقم على خفيف وقلتلها بغيظ: أنت شرموطة هيجانة…أنا هافضحك…. فلقيتها جابت ورا و مسكت ايدي تتحنن فيا و تعيط: وليد.. ارجوك متفضحنيش انا زي اختك ارجوك ابوس ايديك يا وليد… شدتها من أيديها على أوضتي بسرعة وقفلت الباب وقلعت البنطلون والسليب و هي مش مصدقة!!وقلتلها: لو عيزاني اداري عليكي…..مصي زبري وادعكيه بين بزازك لحد مجيب واستريح, راحت بصتلي وعنيها مرغرغة قالت ليا : لا يا وليد… أرجوك متعملش فيا كده انا زي أختك……..أرجوك سبني..ابوس أيديك…كنت خلاص مسكت عليها زلة فقلتلها: أنا مش عايزك تبوسي ايدي… انا عايزك تمص زبري… وإلا هافضحك يا شرموطة هيجانة… مش أنا أولى مالغريب بردة…!! قالت رانيا وعينيها الواسعة بتتوسل ليا: لا يا وليد…دا خطيبي مش غريب… فشخرت ليها: أحا أحا يا بنت خالي…دا غريب….. لسة مبقاش جوزك ولا حتى كتبتوا الكتاب… كنت مفكرك موزة محجبة ملتزمة….ياما تحت السواهي دواهي…يلا مص زبري… وزبري كان نام من المفاجأة وبعد ما نزلتهم..

    وفعلا وطت بنت خالي على الأرض و مسكت الارض وبدأت تمسك زبري بايديها اللي زي الملبن دوول وتدعك في زبري! كانت ببترعش كأنها ماسك قرموط! همست ليها: اعتبريني خطيبك وادعكيه جامد ومصيه حلو.. رفعت وشها المثير ليا تتوسل: بلاش المص أرجوك …فمسكت دماغها و الحجاب اتشال عن شعر اسود حرير فزبي وقف أكتر ودفست زبري في فمها جامد وهي بتتفرفط بايديها كانها بتتخانق وطلعته من بقها وبقت فضلت تشرق وتكح … هددتها: قلتها: يا أما تمصيه زي أفلام البورنو اللي عالوموبايل ..فاكرة…يا أما أنيكك الليلة.. و أفضحك…و طت على زبري من غير ما تكلم و أخدته في بقها و فضلت تدعك وتمص زبري وكان واضح أنها خبرة بتمص زبر خطيبها طلعت …و كمان وحطيته بين بزازها و بقت تضرب بيه علي بزازها وانا في عالم تاني أصلا…. مش قادر من كتر المتعة لحد ما مرة واحدة وهي بتمصه جبتهم في بقها وعلي وشها وعلي صدرها وبلعتهم! بصتلي كأنها بتعاتبني بعيونها الواسعة وراحتى تقوم وهي بتقلي: خلاص بقا.. هديت…. قالتها بشرمطة وسحبت الكلمة سحب الشرموطة…بس أنا كنت عايز انيكها من الطيز و أستمتع بيها فقلت: لأ…لسة كمان… لقيتها بتعترض:يعني ايه يا وليد.؟!! فقلتلهاو أنا بأهجم عليها: يعني كده….و حضنتها و زنقتها في الحيط وفضلت أبوس فيها واقفش في بزازها وهي عمالة تتحرك وتطلع آهات ممحونة: آآآه..آي… آي… سبني ارجوك مش قادرة …مش هعمل كده تاني ..فقلعتها البنطلون والكليوت .. وهي: لأ..لأ لأ ارجوك لا يا وليد آآآآآآآآآآه بلاش ومرة واحدة روحت بعبصتها جامد سمعتها قالت :آآه ايييييييييييي بلاش اااااي مش قادرة ارجوك سبني وانا عمال ابعبصها واقولها : انت موزة محجبة شرموطة هيجانة يا رانيا… انا ولا خطيبك….أنا أولى…وه8ي: طيب بالراحة… آى آى آى مش كدة…أنا هديك اللي عاوزة…. سبتها…وهي بتنهج فلقيتها الشرموطة ركعت عالارض وقالت: أنا عارفة عينك على طيزي من اول ما جيت….… كلهم بيحبوا طيزي…. مكنتش مصدق و انا بأشوف رانيا شرموطة مفلقسة بتاخده م ورا…. ودخلته في و جيتها من ورا و دخلت زبري ف الطيز الحلوة المبرومة العريضة… أول ما دخلته سمعت صرختها …: بالراااااااحة….أييييي… همووت همووووت اااه هموووت مش قادرة اخد نفسي و انا شغال أنيكها من الطيز جامد واضربها علي طيزها واشدها من شعرها وهي زي اللبوة الشرموطة بقيت تروح و تيجي وتنيك نفسها!! كانت بتاخده رانيا قبلي من ورا!! وفجأة الشرموطة قمطت بطيزها على زبري كانها بتعاقبني فلقيت ضهري اترمى فوقهاو نزلته جواها في احلى نياكة مع موزة محجبة شرموطة هيجانة هي بنت خالتي رانيا… وفضلت على كدة مع بنت خالي لحد اما اجوزت فسبتها لجوزها …
     

    هذا الموضوع غير خاضع لنظام مشاركة الأرباح قم الأن بالربح من مواضيعك التي تقوم بكتابتها بالموقع تعرف على المزيد من هنا نظام مشاركة الأرباح
  2. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    654
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    قصة حلوووووووة وتنّاج براحتها
     
  3. مشروك و اشك

    مشروك و اشك عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ابريل 2018
    المشاركات:
    1,700
    الإعجابات المتلقاة:
    119
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    IRAQ
    شكرا على التعب يا مبدعة دوما
     
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language
  1. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
    إستبعاد الملاحظة
جاري تحميل الصفحة...