قصص سكس عربي اتنكنت من صاحبي و صاحبته

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة yuyu, بتاريخ ‏3 مايو 2018.

قصص سكس عربي اتنكنت من صاحبي و صاحبته 5 5 1votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. yuyu

    yuyu عضو جديد

    إنضم إلينا:
    ‏26 يونيو 2017
    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    الكلام ده حصل من ست شهور كنت انا بحب اني احس اني بنت مش ولد وكنت لما ابقى لوحدي في البيت اجيب خياره وادخلها في طيزي و كنت بحب اني اتناك اوي بس ما كنتش بقول لحد من صحابي خالص وفي يوم صاحبي وائل قالي ان اهلوا مسافرين اسكندريه يومين عشان الشغل و انوا هيبقى لوحدوا في البيت و. قالي هيجيب واحده صاحبتوا شرموطه اسمها مي و قالي لو عايز تيجي تنيكها تعالى فأنا قولتلوا ماشي وفعلاً اخر الاسبوع روحت عند وائل و هي جت بعد ربع ساعه ودخلت وقعدت على الكنبه وقعدت انا و وائل جنبها وقعدنا نقفشلها ونبوسها و بعد نص ساعه قالت مين هيبتدي فقلت انا ودخلت وراها الاوده و هي مسكاني من زبري اللي كان واقف من ورا البنطلون و بدأت ابوس فيها وقلعتها هدومها و الحس في بزازها و بعدين وقفت وبعدت عنها و قالتلي:في ايه؟؟؟
    قولت: اصل انا سالب واني عايز اتناك من وائل بس ممكن تساعديني.
    قالت:ازاي!!
    قولت:انتي تندهي على وائل وتقوليلوا انك عايزه تتناكي مننا احنا الاتنين
    وفعلاً ندهت على وائل و دخل علينا لقى مي بتلحس في خرم طيزي و بتبعبصني وقال: اي ده!! انا ماكنتش اعرف اني جبت لبوتين عشان انيكهم. فضحكت انا وهي راح وائل وقف قدامي و طلع زبره عشان امصه و زبره كان متوسط الطول بس تخين وقعدت امص فيه زي الخياره و مي لسه بتلحس في خرم طيزي و تبعبصتي وانا مستمتع وبعدين قعدت تمص في زبري وبعين وائل سابني و وقف ورا مي و دخل زبره في خرم طيزها و هي شهقت و قعدت تصوت و تعيط عشان وائل دخله مره واحده و روحت جاي قدمها و حطيت طيزي في وشها وقدت تلحس في خرم طيزي وتلعب في زبري لحد ما نزلت لبني و قعدت تلحسوا و قالتلي: تعالى خد شويه من لبنك.
    وروحت لفيت وبوستها وقعدت تنزل اللبن من بوقها لبقي و وائل نزل لبنه جواها وانا قعدت امص زبر وائل و الحس لبنه كله وبعدين قعدت الحس في خرم طيزها وقالتلي: حلو مش كده؟؟ قولتلها: اوووي بشرمطه وضحكت هي و وائل وبعدين وائل جه من ورايا ودخل زبره براحه عشان خرمي كان ضيق وانا نزلت لبني لوحدي من الشهوه وكنت بتالم بس مستمتع ودخل زبره كله جوايا وانا حاسس بيه في بطني و سابه جوه شويه لحد ما اتعود عليه و بعدين خرجوا لحد الراس ودخلوا مره واحده وانا صوت و مي ضربتني على طيزي وقالتلي استحملي يا شرموطه و وائل قعد يدخل زبره ويخرجوا بسرعه و مي نامت على ضهرها قدامي وقالتلي الحسي كسي يا شرموطه وانا كانت اول مره الحس فيها كس فمكنتش محترف اوي بس هي استمتعت وكانت بتتآوه ونزلت شهوتها اكتر من مره وفضل وائل ينكني لحد ما نزل لبنه جوايا و كان احساس جميل اوي.
     
    أعجب بهذه المشاركة خالد

    هذا الموضوع غير خاضع لنظام مشاركة الأرباح قم الأن بالربح من مواضيعك التي تقوم بكتابتها بالموقع تعرف على المزيد من هنا نظام مشاركة الأرباح
  2. بربوكة

    بربوكة عضو ماسي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,270
    الإعجابات المتلقاة:
    460
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    قصة حلووووووووووووووة
    وممتعة
     
  3. خالد

    خالد عضو فضي

    إنضم إلينا:
    ‏30 نوفمبر 2015
    المشاركات:
    587
    الإعجابات المتلقاة:
    126
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    محل لبيع الملابس
    مكان الإقامة:
    العراق
    حلو عشت خوش قصة
     
  4. مشروك و اشك

    مشروك و اشك عضو ذهبي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ابريل 2018
    المشاركات:
    1,320
    الإعجابات المتلقاة:
    63
    نقاط الجائزة:
    48
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    IRAQ
    حلووووة و ممتعة و مثييييييييرة
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - اتنكنت من صاحبي
  1. مريام المصرية
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    51
  2. مريام المصرية
    الردود:
    2
    مشاهدات:
    515
  3. ramon86
    الردود:
    1
    مشاهدات:
    227
  4. ramon86
    الردود:
    1
    مشاهدات:
    663
  5. ramon86
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    784
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language
جاري تحميل الصفحة...