قصص محارم اكتشفت ان عائلتي شماااال

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة العنتيل, بتاريخ ‏7 يناير 2016.

  1. العنتيل

    العنتيل عضو فضي

    المشاركات:
    481
    الإعجابات المتلقاة:
    324
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    شغلتي أنيك
    مكان الإقامة:
    في الكس موطني
    9eeb18ad68b60d1b0e205bf7aaf282b7.jpg
    بدأت قصتي عندما كنت في الرابعة عشر انا ميدو 23 سنة من مصر يتكون بيت خالي من ثلاث بنات
    وولد وكان خالي متردد في العمل في الخارج فكان يأتي في الاعياد والمناسابات بدأت قصتي عندما
    كنت في الرابعة عشر ذهبت الي بيت خالي في الثانيه ظهرا فلم يكن في البيت سوا سمير أبن خالي
    واخته حسناء الكبيره كان سمير 12 سنه وحسناء 21 سنه أرتبكت حسناء عندما دخلت جسم حسناء
    مثل جسم امها بس اصغر شويه كان صدرها مستدير وطيزها مدوره وكانت تملك سوه لم تكن علي
    أي بنت في السن دا لما فتحتلي كانت لبسه عبايه قصيره وحلمتها كانت واقفه دخلت قعدت لقيت
    سمير وشه احمر شويه بقوله مالك ردت حسناء وقالتلي تعبان شويه لاحظت ان زبره واقف
    حسيت ان في حاجه بينهم كنت متردد علي بيت خالي لانه كان عنده فديو ومسرحيات كنت
    احب اتفرج عليها خرجت حسناء وقالت انها رايحه لجارتها شيماء في الدور التاني
    خرجت وسبتني انا وسمير جيت اشغل الفديو مش رادي يشتغل سمير بيقولي الشاشه مطفيه
    جيت اشغل الشاشه اتخضيت من الصوت كان صويت واول مره اشوف سكس في حياتي
    قلتله ايه دا قالي دا فيلم لواحده بتحب اخوها وبيلعبو مع بعض حسناء كانت بتفرجني عليه
    وبنعمل زيه عرفت ان كان بينكها قعدت اتفرجت شويه لحد اما لاقيت بتاعي وقف
    كان جمبي سمير هو كمان بتاعه وقف عمال يقولي متقولش لحسناء اني قولتلك لانها
    قالتلي انه سر هيفضل بينا واني مش لازم حد يعرفو خصوصا ماما وبابا قعدنا نتفرج علي الفيلم
    المهم كان في نيك في الطيز قلت لسمير تعال نعمل زي مكنت بتعمل مع حسناء
    قلع البنطلون وكان بتاعه قصير اوي نمت عليه وبتاعي مش رادي يدخل عمال احاول
    وبرضو مش راضي يخش لحد اما زق طيزو عليه وبتاعي دخل اول مره طلعته
    وجي ادخله تاني نزلت لبني وفي نفس الحظه الي لبني بينزل فيها دخلت علينا حسناء
    سبت سمير وواقف قدامها زبري واقف وعمال بينزل لبنه وهي بتقولي بتعملو
    ايه يخربيتك وكان عينها علي زبري فبتقولي اوعا تعمل مع سمير كدا تاني لاقول لابوك
    وابوك لو عرف هيموتك قولتها مانتي لو قولتيله انا هقوله ان سمير كان بيعمل معاكي كدا
    وهيموتك انتي كمان كل الكلام وعينها مش اتشالت من علي زبري بتبص اوي بتقولي طب
    هنتفق اتفاق بس يبقي كلام رجاله قولتها ماشي قالتلي اعمل معايا زي مابتعمل مع سمير
    بس اوعدني انك مش تقربلو تاني قولتها اوعدك قالتلي نام علي السرير نمت علي ضهري
    وكان سمير واقف وطيزه عليها لبن لما اتخضيت قالتله اطلع اقعد برا عشان لو حد جه
    نمت علي ضهري وهي كانت لابسه العبايه قلعتها مكنش تحتها العبايه القصيره الي كانت
    لابساها قبل ماتمشي مكنتش لابسه حاجه تحتها وصدرها كان محمر اووووي
    قولتلها فين العبايه القصيره الي كنتي لابساها ردت بتقولي انت متبعني العبايه نستها عند
    شيماء عشان كنت بستحمي قولتها كنت بتستحمي عندها ليه ردت عشان مينفعش
    استحم هنا وانتو الاتنين موجودين وتبصو نفضت وكنت نايم علي ضهري جت قعدت علي
    زبري بكسها بس كان زبري لازق في بطني هي قعدت تحك كسها في زبري وتديني
    صدرها ابوسه وامص فيه ومسكه في شعري فبقولها ادخله قالتلي مينفعش استن
    قامت جابت ازازه زيت ودعكتلي زبري وبتقولي دخله ورا بس براحه
    عشان ميعورنيش نامت علي بطنها ورفعتها شويه كدا في وضع السجود
    لاقيت خرمها كان محمر اوووووي جيت المس خرمها لاقيتها بتشخر ومش قادره
    بتقولي لا مدخلوش مش هقدر مسمعتلهاش دخلته كله مرا وحده صوتت وقامت
    زنقه عليه قمت نزلت جواها قامت من عليا قالتلي انت خلصت تعالي خلصلي انا
    قلتلها الزاي قامت نايمه علي ضهرها وفتحت رجليها وبتقولي تعال الحس
    قمت قعدت الحسلها لحد اما نزلت حليبها في بوقي قمنا احنا الاتنين كان سمير برا
    قالتلي ابقي تعال كل يوم ماما بتخرج زي دلوقتي كل يوم واسماء وحفصه
    بيكونو في الدرس اسماء اختها الوسطه كانت 18 سنه وحفصه كانت 15 سنه
    المهم استمريت مع حسناء سنتين لحد اما اتجوزت كان عندي 16 سنه اتعرفت
    علي صحاب السوء وعرفت الحشيش والترمادول وعرفت ناس شمال وكان
    واحد اسمه عم فكري كان بيبيع حشيش والمنطقه كلها عارفاه وانا كنت ماشي معاه
    عشان الحشيش وكدا في يوم خدني معاه شقته خدت نص حبايه ترمادول وشربنا
    خابور دخلت واحده واحنا في شقته مشفتهاش غير من ضهرها خدها المعلم فكري
    وطلعه قوضه النوم كانت ضهرها جامد وطيزها كبيره وجامده اووي خلص المعلم
    فكري ونزل قالي اطلع قولتله لا المهم قالي جرب ومتجربش مرضتش فنده عليها تخرج
    من الاوضه تقعد معانا خرجت ولما خرجت كنت ماسك سجاره حشيش في ايدي
    فجاءه وحده حسيت اني خربت ومش مصدق الي انا شايفو وهي كانت خرجه
    بكاس خمره اترمي من ايدها كانت مرات خالي عم فكري بيقول هو فيه ايه
    قولتلها يلا نمشي خشي البسي ونمشي عم فكري قام اداني بالقلم وقعدني
    وقالي انت عبيط انت تعرفها قولتله مرات خالي قام صالحني وقالي معلش
    وفهمني انه بيحبها وهي معاه بقالها 10 سنين وان محدش بيلمسها غيره حتي
    خالك مش بيلمسها بس انت عشان بحبك كنت هخليك تلمسها وكان اسمها رحاب
    قالها تعالي يارحاب اقعدي في النص كانت خايفه قالها تعالي اقعدي متخافيش
    ميدو جدع وابني الي مخلفتهوش وعمره ماهيفضح ابوه ولا مرات خاله
    وبيبصلي ويبرق ويقولي مش صح يا ميدو ولا ايه قلتله صح المهم
    جت قعدت في النص وخايفه برضو قعدت اشرب حشيش واخد تامول
    وهما بيشربو خمرا لحد اما مرات خالي سكرت وبتقولي تخيل ان خالك من
    ساعه اما خلف سمير منكنيش وكدا كدا حتي لو بينكني زبره صغير وبيخلص
    في ثانيه ومش بيهمه غير متعته وخلاني امارس مع حسناء سحاق هي
    وشيماء جارتنا عرفت ساعتها حسناء كان خرمها محمر ليه اول مره نكتها
    فيها المهم عم فكري طلع زبره وهي نزلت مص فيه انا سخنت زبري وقف
    المهم عم فكري قالي اقعد علي الكنبه قعدت في اخر الكنبه ومرات خالي عمله
    وضع الكلب وشها نحيتي وهو بينكها قدامي وانا مش قادر اتكلم لاقيته
    بيقولها مصوله قالتلوه ايه قالها مصيلو وقام ضربها علي طيزها قامت
    طلعت زبري من البنطلون ومصه فيه المهم انا كنت واخد بتاع حبيتين
    ومش عارف انزل قالتلي تعال نيكني انت زبرك كبير اوي كان عم فكري
    نزل علي طيزها جت ركبت عليا ونزلت علي زبري قعدت انيكها في ساعه
    وهي نزله بوس في شفيفي وتلعب في شعري لحد اما كانت هتموت وكل دا منزلتش
    حسيت اني هنزل قولتله قومي قالتي لا نزل جوا كسي نزلت جوا كسها قمت
    لبست وقولت لعم فكري همشي انا قالي ماشي بس لو حد عرف الموضوع انت
    مش ابني زي مانا معتبرك وهتزعلي مني بجد سبتهم ومشيت قلت اروح علي بيت
    خالي استنا مرات خالي روحت لاقيت اسماء الوسطه كان عندها 20 سنه ساعتها
    كانت قعده بابن حسناء الصغير سالتها هي حسناء هنا قالتلي اه عند شيماء عرفت
    هم بيعملو ايه قلتله ماشي طب انا هروح واجي كمان شويه تكون نزلت عشان
    شيماء متخودش بالها خرجت وقفلت الباب طلعت علي الدور التاني خبطت علي شقه
    شيماء محدش فتح قعد اخبطت بتاع دقيقتين خرجت شيماء فتحتلي وكانت مخضوضه
    قلتلها حسناء عندك قالتلي لا قلتلها بس شيماء قالتلي انها هنا قالتلي لا نزلت
    قولتلها طب معلشي اتصلي بيها عشان ابنها سخن وشيماء قعده بيه تحت ومش عارفه
    تعمل ايه خرجت حسناء من الاوضه كانت وقفه ورا الباب خرجت عريانه بتقول
    ابني فمسكتها كدا من كتفها بقولها ابنك نايم مفهوش حاجه انا كنت عارف ومتاكد
    انكو بتنيكو بعض خش الشقه متقفوش كدا انا تحت ياهانم جيت نازل لاقيت شيماء
    بتشدني جوا الشقه شيماء كانت 30 سنه مطلقه وقاعد لوحدها بس تهبل كانت طويله
    كانت شبه ساره جي في كل حاجه وكانت شبها بالظبط وفي الجسم والطيز وفي كل
    حاجه دخلتني جوا وحسناء كانت نست الي كان بينا فقعدت جمبي قالتلي ياميدو
    انت عارف الي بعملو دا عشان متنكش من حد غريب وافضحكو انا
    وائل جوزي مش بيعرف ينيك ومبيكملش 5 دقايق انا لولا شيماء كان زماني
    اتفضحت مع اي حد المهم قولتلها طب خشو كملو وانا هتفرج عليكو شيماء
    بصت وضحكت وقالت انت عايز ايه قلتلها لا انا هتفرج عشان بحب اسخن
    دخلت شيماء وحسناء الاوضه وكانو اجمد حاجه ممكن اشوفها كنت حاسس
    اني بتفرج علي فيلم سكس مكنتش قادر ركبو علي بعض وبعبصه وممحنه
    المهم شيماء نزلت وحسناء لسه قامت حسناء وشيماء نايمه علي ضهرها
    قالتلي ميدو وريني زبرك قلتلها ليه قالتلي وحشني نفسه اشوفه اخر مره
    شوفته كان كبير دلوقتي اكيد بقي قد زلومه الفيل قلتله لا مش بطلعو انا
    قامت قعدت علي حجري وفتحت القميص بتاعي وبتحط ايدها علي صدري وبتقولي
    عشان خاطري وبتبوس فيا وانا عامل دماغ حشيش وواخد ترمادول ومش قادر
    زبري وقف وهي قعده علي حجري حست ان في عصايه تحتها قلتلي ايه الي وقف
    دا قامت قعدت بين رجلي طلعته قامت شهقه مره واحد وقالتلي انت ايه دا جيبو منين
    ايه دا كلو يخربيتك المهم نزلت فيه مص وقعدت تلحس في بيضاني وتقولي انا مش
    قادره عشان خاطري نيكني قمت سخنت شلتها ورمتها علي السرير وكل دا وشيماء بصه
    مسكتها فتحت رجليها وبليت زبري ودخلت راسه لقيتها صوتت صويته صحت البيت هزت
    البيت قامت شيماء تبوسها وتلعب في صدرها وانا بدخله لحد اما دخل كله قعدت انيك فيها
    شيماء مدياني طيزها وانا ايدي عليها وعمال احسس عليها وادخل صباعي في الخرم لقتها
    واسعه شلت زبري من كس حسناء وهحطو في طيز شيماء قالتلي استنا قعدت تمص فيه
    بتاع عشر دقايق وكانت خايفه ووشها محمر قامت مدياني ضهرها ورفعه طيزها في
    اتجاه وشي قمت دخلت راسه وهي بتصوت لحد اما دخل وحسناء نايمه تحت كسها
    بتلحس فيه المهم قعدت انيك في افشخها بتاع ربع ساعه وهي مش قدره تصوت
    جت حسناء وهي تحتها قامت مسكت بضاني وقالت دوري انا بقي وقامت وقفت سندت
    علي الحيطه وادتني طيزها وانا واقف وراها زنقها قمت دخلته وقعدت انيك فيها علي الواقف
    المهم جسم شيماء مش مفارق بالي ونفسي انيكها من كسها بس هي مرضيتش قالت
    عشان محملش المهم بعد شويه زعقت وقلت انا لازم انيكها من كسها والها هضربهم
    وافضحهم واخليهم عبره للشارع كله رضيت ووعدتها اني مش هنزل حاجه جواها
    المهم اول اما نامت علي السرير وفتحت رجليها اتجننت جسم ابيض زي القشطه
    قمر وجامده ونص الشارع بيفتح لسانه عليها نايمه فاتحالي رجلها المهم
    جيت ادخله كان ديق اوووووووووووي وقعدت ادخله راسه واطلعه خليتها تمصه
    شويه عشان يخش كله مصته وبعد كدا دخل كله احححححححح شعور ابن
    وسخه لما تنيك وحده انت حيحان عليها المهم قعدت انيك فيها وهي تصوت
    وتقولي انت مجبتش حاجه من ساعه اما ابتديت تنيك فينا الامره ايه حكيتك
    وانا بنيكها قولتها اني عامل دماغ برشام وحشيش قالتلي انها نفسها تشرب حشيش
    قلتله اما نخلص قعدت انيك فيها ربع ساعه جيت انزل طلعته من كسها ولزقته
    في خرم طيزها نزلت جواها وهي تصوت قالتلي يلا لفه سجاره وشربهلنا
    المهم لفيت سجاره حلوه وكترت فيها الحشيش سجاره رزله ولعتها وشربت
    نصها اديتها لشيماء بتشرب سجاير جت تاخد سجاره الحشيش علي صدرها
    كحت وعنيها احمرت بس عجبها شربت ربعها وحسناء الربع التاني قعدو
    يضحكو ومش قادرين يقفو وطلبت مع شيماء تتناك في طيزها قالتلي يلا نيكني
    بصوت عالي بقلها وطي صوتي قامت قالتلي دخله وصوتت باستعباط
    قمت اديتها بالقلم قامت مسكاني من صدري وبيساني ونزلت لحس في لساني
    ومسكت زبري بايدها وحسناء مش قادره عماله تلعب في كسها قامت مسكت زبري
    مصته وتعض فيه بغل قعدت تمص كتير وبعد كدا قامت عملت وضع الكلب وصدرت
    طيزها في وشي دخلت زبري لاقيت اعصبها كلها سابت ونامت وزبري في طيزها علي
    السرير بعد اما كانت عامل وضع الكلابي حسيت اني زبري وجعني قعدت انيك فيها وهي
    كدا مش حسه بحاجه وسايحه خالص وبتتمحنن وانا بنيكها نزلت علي طيزها قمت استحميت
    لاقيت حسناء دخله عليا الحمام بتقولي هستحمي معاك عشان ننزل سوا قلتلها مش هينفع
    ننزل مع بعض قالتلي خلاص استحم معاك وهبقي انزل بعديك دخلت الحمام تحت الدوش
    عماله تحك طيزها في زبري لحد اما وقف لزقته بين فلقت طيزها وهي عماله تدخله بالعافيه
    لحد اما دخل قامت مسكها بايدها الاتنين راسي ومسكت شفتي لحس ومص ومش قادره تفتح عينها
    وكانت هتقع وانا مسكها من وسطها ولازق زبري فيها وهي مش قادره قعدت انيك فيها لحد اما نزلت جواها
    استحميت وخليتها تمسحلي زبري من البن ببوقها ودعكتلي ضهري خدت منها مفاتيح الشقه عشان
    كنت نازل علي تحت قولت اخش زمان مرات خالي جت واسماء نامت عشان اعمل معاها واحد واروح
    استنوو الجزء التاني
     
  2. اموت فى الجنس

    المشاركات:
    517
    الإعجابات المتلقاة:
    119
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    روعة فى انتظار الجزء الثاني
     
  3. aboziib

    aboziib عضو ماسي

    المشاركات:
    1,591
    الإعجابات المتلقاة:
    386
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    España
    حلؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤه
     
  4. ذياد دا انا

    ذياد دا انا عضو مشارك

    المشاركات:
    86
    الإعجابات المتلقاة:
    24
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    رووووووووووووعه
    مشكور علي القصة الرائعه
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language