قصص سكس محارم مرات خالى الفشيخه

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة نوراليكس, بتاريخ ‏24 مارس 2018.

قصص سكس محارم مرات خالى الفشيخه 5 5 1votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. نوراليكس

    نوراليكس عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 مارس 2018
    المشاركات:
    129
    الإعجابات المتلقاة:
    112
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    دكتور فالنيك
    مكان الإقامة:
    Alexandria, Egypt
    انا شادى عندى 28 سنه بشتغل محاسب فواحد من الشركات اللى في اسكندريه وطول عمرى بعشق ومغرم جدا بقصص نيك المحارم وظبرى بيقف عليها بغباء.....كنت علطول بحب القصص وكنت تملى بحب اوى اضرب عشره واجيبهم وانا بتخيل انى بنيك وبنام مع مرات خالى...مرات خالى عندها 46 سنه بس جسمها مليان نوعا ما وعلطول لبسها متحرر وقصير وتملى بتقعد قدامى فالبيت بالمفتوح من الصدر وقصير لفوق الركبه خالى حاليا ساكن فمنطقه فميامى بس الاول كان ساكن فالعجمى مره كنت عند خالى جالتلى مرات خالى وقالتلى انها محتاجه تاخد حجات من شقتهم القديمه اللى فالعجمى وقالتلى انها محتاجه راجل معاها علشان الحجات اللى حشيلها طبعا قلتلها عنيا وتحت امرك....تانى يوم الصبح اتفقنا ورحنا سوا لغايت العجمى رحنا لقينه الشقه مكركبه ومليانه حجات وريحه الكمكمه كتير فقالتلى مرات خالى هى اسمها حنان بالحق افتح الشبابيك والبلكونه علشان الهوا يدخل قمت رحت فتحت البلكونه والشبابيك قامت قالتلى بص ياشادى انت تغير اللمبات وانا هحاول اروق البيت ده شويه قمت وقعدت اشتغل انا وهى لقيتها قامت قلعت هدومها وطلعتلى وهى لابسه جلابيه قصيره حملات والحملات مفتوحه اوى حتى مبينه بزازها من الجمب وقدام وكل ناحيه قمت قلتلها لا انا اقفل الشبابيك علشان محدش يبص عليكى غيرى ههههههههه قامت ضحكت بشرمطه وقعدت هى تشيل وتحط وانا براقبها واتجسس عليها لغايت لما لقيتها قعدت على الكنبه وممده رجليها وبتقولى تعال ريح ياشادى زمانك ياحبيبى تعبت وانا اسفه بهدلتك معايا قمت قلتلها تعبتك راحه ياحبيبتى ابوس رجلك متقوليش كده تانى قامت ضحكت وقالت ياسلام طب بوس....قامت رافعه رجليها ليا وحطتها على فخدى وبتاعى قمت قلتلها انتى مفكرانى بهزر طب ياستى قمت وطت وبوست رجليها قامت ضحكت بشرمطه وقالت بس ياخول بغير قمت قلتلها استنى ابوسها قالتلى انت تعرف ياشادى ان خالك الخول عمره مباس رجلى زى منت بوستها قمت قلتلها ده فيه بوس ومصمصه صوابع كمان قلتلى احا عمرى مجربت اصل شكلى متجوزه خول هههههه قامت صحكت قمت قلتلها طب استنى قمت وطيت ورفعت رجليها وحطيت صوباعها الكبير فبوقى وقعدت امصمص فيه والحسه وانتقل بلسانى على صوابع رجليها صوبع صوبع وهى ساكته وحاطه ايديها على على بوقها وقالتلى خلاص يواد انا تعبت يخربيتك قامت نزلت رجليها على ظبرى قالتلى ايه ده كله يخربيت امك قامت دعكته بركليها قمت حطيت ايديا على ركبتها لقتها فشخت رجليها قمت دخلت وشى بين رجليها قامت فتحتهم على الاخر قمت بايس كسها من فوق الكلوت اللى كانت لابساه لقيتها مسكت وشى جامد ودعكته فكسها وبتقولى وهى بتشدى على كسها بلاش ياشادى عيب يامتناك قمت شديت كلوتها على جمب ودخلت لسانى فكسها لقيته غرقان عسل وهى عمال تشخر من كتر المتعه والهيجان اللى فيه قمت شديت الكلوت خالص وقلعتهولها وهى لقيتها بتمد ايديها على ظبرى وبتبفتح السوسته والحزام وعماله تقول يالا بقى يالا بقى واول مظرى بان وطلع مسكته بايديها وقعدت تمص فيه جامد وانا عمال العب فبزازها وحلماتها قامت نامت وفتحت رجليها وبتقولى نكنى بقى تعبانه اااااااااااااااااح ااامممممممممممم ااااااااااحححححححححححح نكنى بقى يالا بقى قمت قعدت ادعك فظبرى على كسها من بره لقتها مدت ايديها ودخلته جوه وعماله تتلوى من تحتى وصوتها عالى قوى اوى ااااااه ااااااااااه اههههههههههههههها اهههههههه اممممممممممم نكنى نكنى نيكك حلو اوى نيكك يجنن يا ابنل متناكه وفى الاخر قلتلها خلاص قربت اجيبهم قالتلى هاتهم جوه غرقنى بلنبك جوه ياعرص نكنى جااااامد قمت جبتهم فكسها قمت نمت عليها وفضلت هى مكلبشه عليا برجليها وعماله تمص فلسانى لحد محطت ايدها جوه كسها وجابتهم هى كمان وانا عمال ارضع من بزازاها
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  2. نوراليكس

    نوراليكس عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 مارس 2018
    المشاركات:
    129
    الإعجابات المتلقاة:
    112
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    دكتور فالنيك
    مكان الإقامة:
    Alexandria, Egypt
    اى حد عنده استفهام عن المحارم يبعت على الخاص
     
  3. 1983Mody

    1983Mody عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 فبراير 2018
    المشاركات:
    7
    الإعجابات المتلقاة:
    8
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo egypt
    انا كمان مرات خالي من وانا صغير و هي مهيجاني نيك، و نفسي انيكها من من زمان، من ساعة ما كانت تيجي تبات عندنا و تلبس قمصان نوم شفتفة و قصيرة و مفتوحة، و بزازها باينين كلهم، و طيزها الجامدة نيك، و لما تقعد ادامي تقعد و ترفع القميص و فخادها باينة كلها و كان جسمها ملفوف اوي، و ناعم اوي، مرة هجت عليها اوي و مسكت بزازها كانو حلوين بجد مفيش احلى من كدة، بس خفت كنت لسه صغير، انما لو جتلي دلوقتي، اكيد حتتكيف بزيادة من زبر هايج عليها و حيموت عليها من زمان
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.