قصص سكس عربي خول و امي السبب

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة Whiteslave50, بتاريخ ‏20 نوفمبر 2017.

  1. Whiteslave50

    Whiteslave50 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏12 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    19
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    انا اسمي ........ كاتب قصص
    طريقتي في كتابه القصص مختلفة ممكن معتمدش علي وصف دقيق للموقف الجنسي بس بوصف البيئة الكاملة للقصة
    و ده في رأيي بيثير القارئ أكتر
    القصه مش حقيقية بس مجمعة من مواقف حقيقية في الحياة و أغلبها من بلاد غربية
    الجزء ده المفروض يتكتب في قسم الشواذ بس القصه باجزائها فيها كل الانواع شواذ و سحاق و اغتصاب و محارم
    مجرد ما احس من الردود ان في عدد عجبه طريقة الرواية هكمل بقية اجزاءه و نتبدي القصة

    النهارده هحكلكم علي قصة من نوع جديد كل كلمة اثارة فيها كانت فيها حكم بالموت علي حياتي و مستقبلي و حكم تاني بالحياة و المتعة و حكم بالاثارة ليكو كقراء
    اسمي ميكي او كمال بس كمال دي عمري ماسمعتها بسبب امي الي خلت حياتي مختلفة بشكل كبير و الحقيقة ان القصة هتبتدي معاها هيا
    امي من اصل لبناني مصري اب مصري و ام لبنانية
    جت مصر و هي عندها 16 سنة كانت بتتعالج نفسيا بسبب ازمة و ده كان اول ورث منها
    ازمتها كانت بسبب اخواتها الكبار الي كانوا مقيدين حريتها برا البيت بسبب الشرف و جوا البيت كانو بيهينوا شرفها و اعتدو عليها و امها عمرها ماصدقتها و حسب ما بتحكيلي كانت بتحبهم و بتفضلهم عليها مع انها الصغيرة ..

    اسف علي الاطاله بس لازم تقرءوها لانها اساس القصة و لما ماما نزلت مصر مع جدي عشان تتعالج و جدي و جدتي انفصلوا راحت لدكتور نفسي اسمه راضي كان سنه 32 سنه و ده ابويا و بعد ما عرف يعلجها وقعت في حبه و اتجوزوا بس امي انتكست ورجعت الازمة تاني بسبب الطفل الاول الي هوا احمد و التاني الي هوا صادق و الكارثه الكبيرة الطفل التالت اللي هوا كمال انا
    تلات اولاد و مفيش بنت و رجعة عقدة الرجالة تاني لامي لدرجة انها كنت بتعترف بكرهها لينا و لزوجها و انفصلوا بعد ما انا جيت الدنيا و ابويا خدنا احنا الثلاثة بس القدر شاء اني اتعب و كان لازم ارجع لامي لاني طفل و محتاج رعايه ام بعدها كانت المفاجاه المفرحه الوحيد لامي من سنين ورث كبير جدي حب يعوضها كتبلها كل الورث بيع و شراء و امي مرضتش ترجعني لابويا و قالت هربيه انا
    و هنا تبتدي قصتي
    كيمو ولد بالنسبه للقدر و بنت بالنسبه لامي الي كانت بتحاول تفك بيا عقدتها
    كبرت بقيت شايف بنات و ولاد رجاله و ستات بس انا ايه معرفش
    انا اخرج ابقي ولد لبس و شكل ولد ارجع البيت البس لبس بنات كامل من اول الملابس الداخليه لحد الهدوم الي بره و فضلت كدا لحد موصلت 15 سنه و انا ولد و بنت كل حاجات البنات كنت بعملها جيت في يوم حاجه ميزتني اني ولد و انا نايم في حضن امي زبي انتصب و جبتهم و ديه كنت اول مره زبي ينتصب و اول احتلام ليا امي صحيت و انا صحيت مش فاهم امي قلعتني قميص النوم و الاندر و لقيت علامه الانزعاج علي وشها قلتلها انا اسف ردت عليا بزعيق
    قوم هات لبس من الدولاب و استناتي في الحمام لحد مانضف القرف ده قمت استنتها و اعد افكر في الحمام ايه ده الي نزل مني ده مش بول و مش لبن بس شبه و ليه محستش بيه لقيت امي دخلت قلتلي مملتش البنيو ليه اعتذرت و انا خايف لقتها ضحكت و قلتلي انا اسفه اني زعقت و خدتني في حضنه و قلتلي املي البنيو عشان هنستحمي مع بعض عشان انتا غرقتني انا كمان و حصل و نمنا في البانيو و خدتني في حضنها و قلتلي سؤال مكنتش متوقعه
    تحب تبقي بنت ولا ولد؟؟
    سكت شويه و قلتلها انتي قلتيلي ان الرجاله وحشين هوا ينفع مبقاش راجل
    قلتلي انا لما ورثت قررت اني اربيك بالفلوس ديه تربيه صح و مخليش حد يديقك خليت صحابي الستات بس الي يتعملو معاك و بنتهم عشان الرجاله كانو هيشتموك ويقولو عليك خول و كنت بجبلك مدرسين في البيت عشان محدش يضيقك لاكن انتا دلوقتي ممكن تختار تبقي بنت و تعيش في بلد تختار فيها حياتك
    قلتلها انا عايز اقعد هنا جمبك و ابقي بنت زيك انتي و صحابك بنتهم و بره البيت ابقي راجل
    قلتلي طيب بكره هنحتفل بيك
    لقتها جابت صحبها و بنتهم و مش هقول غير وحده بس من صحبتها لانها ليها دور في القصه اسمها حنان
    و احتفلو ببلوغي قلعوني ملط و عملولي حلاوه في كل جسمي و حطولي ميك اب و خلوني احلي بنت و لبسوني فستان سواريه حسيت ان طيزي طلعه منه ولا اجدع شرموطه بتتناك من طزها بس و حنان قلتلي انتا لو كنت بنت فعلا كنت جوزتك لابني و ضحكنا
    نزلنا سهرنا في كافيه في ستي ستارز و محدش عرف اني ولد غير الي انا قاعد معاهم و اتعكست كتير و حصلت مشكله ان من كتر المعكسه من الشباب زبي وقف رجعت سبت بنات صحاب امي و رجعت الكفيه عشان اقول لماما اني هنزل تاني من زبي اللبن ده قلتلي اقعد متخفش لحد مينام تاني و فضلت كده ربع ساعه مخبيه تحت الترابيزه و منمش حنان قلتلي تعالي انا عندي حل خد الشنطه حطها ادامك عشان ميبنش و انا هحل المشكله و فعلا امنا رحنا الحمام انا و حنان دخلت معايا رفعت الفستان و نزلت الاندر و قلتلي زبك حلو بس مليش فيه للاسف مفهمتش قصدها الا بعدين قلتلي و طلعت فوطه صحيه من الشنطه و رفعت زبي لفوق لزقته في سوتي و حطت عليه الفوطه و رفعت الاندر و خرجت معاها و روحنا
    ماما ندهتلي اول ما دخلنا قلتلي يلله عشان ننام ورحت نمت في حضنها و اتكلمنا سقلتها هو انا هيطلعلي بزاز زيك قلتلي لا قلتلها ليه قلتلي نفسك يطلعلك بزاز
    قلتلها اه شكلهم حلو انهردا نهي بنت حنان في شباب كتير كانوا بيقلوها بزازك حلوه و هما بيعكسوها و اني كانو بكلموني علي طيزي بس قلتلي هبقي اجبلك سنتيان حديد
    سالتها هوا لما اتجوز هتجوز ولد ولا بنت قلتلي الي انتا عيزه قلتلها ازاي انتي ينفع تتجوزي ست قلتلي لا مش اوي قلتلها ازاي قلتلي انا و حنان شبه متجوزين قلتلها ازاي قلتلي انهم سحاقيات و فهمتني ازاي و ديه كنت اول معلومه عن الجنس قلتلها طيب ينفع نعمل كدا مع بعض قلتلي لا انتا بنتي مينفعش و نامت قعد انا افتكرت لما كنت بشفهم بحضنو بعض هيا و طنط حنان ولما ادخل عليهم كانوا يتخضوا و يسبوا بعض
    تاني يوم حنان جتلنا و ماما قلتلها علي اسالتي و هما بيضحكوا قلتلي عايزه تتجوزي يا كوكي انا هشفلك عريس و ضحكت و بعدها دخلو الاوضه و نامو مع بعض و بعدها بساعه خرجت و هيا لبسه قميص نوم و ماما زيها اتغدينا و حنان قلتلي تيجي معايا تقعد مع نهي و صافي
    صافي ده ابنها التاني عنده 17 سنه كان بيضيقني و انا صغير و مكنتش بحبه قلتلها لا لقيت ماما بتقولي روح معاها طنط عملالك مفجاه لقيت حنان ضحكت و قلت هجبلك عريس دخلت حطيت مكياج و لبست بنطلون و بلوزه و الفوطه تحت الاندر و رفعت زبي علي بطني و مزلت معاها و اول مدخلنا بتها لقيت صافي اعد بالبوكسر بس قام بصرعه ووقال لممته مش تقولي ان معاكي ناس قلتله ده كوكي
    قلها الخول ابن صحبتك مش تقولي
    انا زعلت و قلتله انتا قليل الادب راح الي و انتا بقيت جامد فشخ اتكسفت و وشي احمر راحت حنان ضحكه و قلتلي بعد كده خول ديه هتفرحك و راحت وشوشت صافي و قالت هسبكو مع بعض انا كنت عايز امش لقيت صافي بيقرب مني و راح ماسك ايدي قلي انا اسف كنت بهزرت و باس ايدي اتكسفت اوي قلي لسا زعلان قلتله لا بس بطل ترخم عليا قلي من. انهردا مفيش رخامه في حجات تانيه اجمل قلتله يعني قالي تعالي معايا الاوضه رحت معاه اعد و اتكلمنا و اعد يسقلني ايه الاحسن ولد ولا بنت و بتمشي ازاي بالهدوم ديه قلتله محدش بيعرف اني ولد و بيعكسوني قالي فعلا انا اول مشفتك افتكرتك بنت و طيزها حلوه كمان و ضحك و انا ابتسمت قالي اتكسف مردتش قالي طيب جربت تنام مع بنت قبل كدا قلتله لا قلي ولا مع ولد قلتله ازاي قلي عادي في ناس كتير بتحب كدا و كان زبه وقف من تحت البكسر و انا غصب عني كنت ببص عليه و لما خد باله قلي ايه رايك في البكسر بتاعي قلتله حلو قلي عندي تاني احسن من ده تحب تاخد واحد ليك قلتله انا مبلبسش بكسر قلي امال بتلبس ايه قلتله اندر عادي قلي حريمي قلتله اه قالي ممكن اشوفك بيه سكت شويه قلي متتكسفش احنا ولاد زي بعض مش يمكن يعجبني و البس زييك اتردد شويه بس حسيت اني عايز اوريه نفسي رحت فاكك زرار البنطلون و انا متوتر و راح منزلي هوا النطلون و صفر و قلي انتا احلي من نهي اختي قلتله بس يبختها عنده ببزاز كبيره قلي و انتي معندكش ليه قلتله عشان انا اصلا ولد قلي بس احلي من كل البنات و راح قرب و بسني من خدي و حط ايده علي وسطي كدا و مشاها علب بطني و قلي انتا لابس الفوطه الصحيه ليه قلتله عشان سعات بيقف قلي هوا واقف دلوقتي بس عادي انتا اعد في البيت قلتله بس ممكن ينزل لبن قلي عادي قلتله احسن يوسخ الدنيا قلي متخفش انا كمان هنزل لبن قلتله هوا بمزاجك قالي اه قلتله ازاي راح خدني في حضنه و همسلي في ودني بالحب
    و راح بسني من وداني و من خدي و وشي كله و نتش الفوطه من تحت الكلوت بتاعي و دخل ايده تحت الاندر و انا مشلول بدل ما ابعده جسمي كله اتخدر و ميلت عليه عشان مقعش قعد يدعك في طيزي من تحت الاندر و انا في دنيا تانيه راح خدني علي السرير نيمني و قلي انا معجبك بيك من زمان و كان نفسي فيك قلتله انا خايف قلي متخفش انا هخليك اسعد خول في الدنيا بعدها نام عليا و نزل في بوس و انا ساكت عن كل الكلام الا كلمه اه بصوت نفسي و في اقل من دقيقه كان قلعني البلوزه و السنتين و فضلت بالاندر و زبي طالع منه راسه و بعدها ركزت لقيت نفسي
    حضنه بايدي و برجلي و بوبسه من شفيفه و هوا هريها مص و فجأه قا و سبني سالته رايح فين قلي جيلك حالا و راح جاب ازازه كده فيها سائل زي الجل و تحت رجلي فتحم و جاب مخده حطها تحت طيزي و رفع ركبتي و حط ايده تحت المخده و حط لسانه علي خرم طيزي حسيت اني همووت من الرعشه الي جتلي و فجأه زبي كله اتنفض و غرقت بطني و وشي و صدري بلبني راح قايم و قلع البكسر و طلع زبه كان رفيع و طويل اقل من 25 سنتي بشويه و جه اعد يلحس اللبن من علي بطني و صدري لحد ما طلع لوشي و دخلنه في بوسه طويله راح ضممني عليه نيمي عل جنبي و رفع رجلي عليه و فتح طيزي و جاب المرهم اعد يدهن طيزي و دخل صبع المرهم كان صاقع جدا و عملي احساس غريب بعد كدا قام وسند دهره علي السرير و جبني تحت رجليه و قلي مصلي زبي ابتديت امصه و علمني امصه ازاي شويه كان زبه اشد من الحديد راح شيلني و نيمني علي صدره بضهري و مسك رجلي رفعها لفوق و ابتدي يدخل زبه في طيزي حسيت بوجع جامد و صرخت و عيط و اترجيته يسبني راح منزل رجلي و حضني من ضهري و اعد يدعك في صدري و حلماتي و قلي معلش دلوقتي الوجع هيروح و فعلن ابتدي يروح و لما حس بكده راح مدخل بقيته وجعني تاني بس اخف اعدنا كدا حوالي دقيقتين و قلتله انا حاسس اني عايز ادخل الحمام قلي انتا مش مزنوق ده زبي محسسك بكده و نيمني علي جنبي و شال زبه حسيت كاني بعمل حمام بس بدل الحمام بطلع زب من طيزي و راح منيمني علي مخده و فتح رجل ر وفع طيزي و هوا قاعد ادامي و نزلني علي زبه و عد ينططني عليه لحد ما انا اتعلمت و بدقت احرك نفسي فوق و تحت علي زبه حوالي ربع ساعه علي كدا لحد و لقيته حضني و نيمني علي ضهري و اتحرك هوا بسرعه يدخله و يخرجه و يصرخ انا هجت جامد من الحركه ديه ولقتني بجبهم تاني و حسيت بزبه سخن و بقي بيزحلق في طيزي و خرجه و نام عليه بينهج و انا حاسس اني بخرج حاجه من خرم طيزي حضيت ايدي اشوف ايه ده لقيته لبنه نزله في طيزي حطيت صبعي فبقي ادوقه لقيته مملح و رحته قويه بس حلو رحت زقيت صافي من عليا و نيمته علي ضهره كان زبه نام بس عليه لبن لحسته كله لحد منضفته راح شدني في حضنه و نمنا احنا الاتنين في حضن بعض صحيت علي صوت ماما بتقولي تعالي يا شرموطتي الصغيره و حست اني مش قادر اقوم راحت جيه ملبساني و خدتني روحتني و دخلنا الحمام حمتني. و نضفت طيزي من اللبن بتاع صافي و دهنتلي مرهم عشان كان خرم طيزي ملتهب و قلتلي اشحال اني نقتلك صافي عشان زبه رفيع يام خرم ابره فطيزك انتي
    قلتلها انتي كنتي عرفه انه هيعمل معايا كدا قلتلي اسمها ينكني انتي اتنكتي يا شرموطه قلتلها بس النيك ده حلو اوي الي بينيك احسن ولا الي بيتناك قلتلي الي بتناك احسن طبعا انتي خلاص مدام اتنكتي مش هتعرفي تنيكي بقيتي بنت مش ولد زي مطلبتي قلتلها طيب افرضي صافي زهق مني و قرر انه ينيك بنات قلتلي كسم صافي انا هعلمك ازاي تخليه يتحايل عليك و الرجاله هتبقي وقفه عليك امم
    ديه امي و ديه قصتي الي لسا مجتش نهايتها ولا عرفتوا كل بدايتها
    و اكبر دليل علي كدا انكو متعرفوش اسم امَي لحد دلوقتي بس هتعرفوه في الوقت المناسب و هتعرفوا بقيت القصه و ازاي امي ادتني العسل و السم في معلقه وحده
     
  2. راسبوتين العرب

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 مايو 2016
    المشاركات:
    3,014
    الإعجابات المتلقاة:
    1,193
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    فحل موجب
    مكان الإقامة:
    دمشق، سوريا
    قصه في منتهى الغرابه
    ننتظرباقي الاجزاء
    اسلوبك في الكتابه يو حي ان قاص
    استمر في القراءه كي تكون الاحسن في كتابة القصص
     
  3. azora1

    azora1 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 مايو 2018
    المشاركات:
    29
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    مكان الإقامة:
    بغداد، العراق
    كمل القصة جدا جميلة
     
  4. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    654
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    قصة ممتعة واستمر
    للمزيد بالتوفيق
     
جاري تحميل الصفحة...
الكلمات الدليلية للبحث:
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language
  1. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
    إستبعاد الملاحظة
جاري تحميل الصفحة...