قصص محارم حكاية أم علمت ابنها النيك عشان يمتعها

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة العنتيل, بتاريخ ‏6 ديسمبر 2015.

  1. العنتيل

    العنتيل عضو فضي

    المشاركات:
    481
    الإعجابات المتلقاة:
    323
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    شغلتي أنيك
    مكان الإقامة:
    في الكس موطني
    11e026d696c85330d1c7699317ce4800.jpg
    انا امراة في 38 من العمر ولي ابن وحيد يبلغ من العمر 18 سنه الحكايه اني كنت متزوجه وسافرت انا وزوجي للعمل بالخارج قبل ميلاد ابني وبعد ميلاد ابني تفرغت له وكنا كثير التنقل وجلست انا من العمل عشان خاطر ابني لغايه لما رجعنا بلادنا .
    وظل زوجي يسافر ويغيب لمدة طويله وعندما ياتي لا يجلس كثيرا ولا نمارس الجنس بكثرة ولا بشوق زي الاول وكنت اشعر بحرمان كثير للجنس ولكن كنت اتحمل كنت اشاهد الافلام الجنسيه بكثرة وكانت تزيد من عذابي من الحرمان .
    فكرت في الشات و اتعرف علي اي شخص لا يعرفني ونمارس الجنس لمرة واحدة و اختفي منه حتي لا يعرفني ولكن خفت كثيرا و عقلي كان كثير الفكر في الجنس .
    وفي يوم ذهب ابني للاستحمام ونسي المنشفه نادي عليا وقالي يا ماما ممكن تدهالي ؟
    وكان عادي اني ادخل علي ابني وهو بيستحم او بغير ملابسه عادي ولكن المرة ديه لما دخلت عليه كان زبه منتصب ولاحظت انه كبر وبقي راجل وزبه كبر .
    بس بالليل وانا نايمه لا استطيع ان امسح صورة زب ابني من دماغي وقوته في الانتصاب وشكل عروقه .
    في الصباح حضرت الفطار وجلست جنب ابني اكله كلعادة بس المرة ديه كانت دماغي مش قادرة تنسي شكل زبه .
    بعد الفطار قام وقال هروح اغير عشان انزل دخلت عليه الغرفة وهو يغير ملابسه وكان زبه شبه منتصب اخترعت حجه و زعقت فيه بصوت عالي ارتعب الولد وقال في ايه ؟
    قلت مال قضيبك منتصب كدة ؟
    قال عادي يا ماما مش عارف .
    قلت لا شكلك بتعمل حاجه وحشه من ورايا قال لا هعمل ايه ؟
    قلت له طب اخلع السروال و وريني وانا هااعرف قال حاضر.
    و خلع السروال نظرت الي زبه و امسكت به وشعرت بملمس زبه الناعم ودفئه وبداء زبه ينتصب كنت خلاص هركب عليه مسكت نفسي و قلت له خلاص لما تيجي هبقي اقولك في ايه بس متتاخرش . قال حاضر .
    ذهب هو وجلست مشتعله من ملمس زبه الناعم وقوته ذهبت الي الغرفة ومارست العادة السريه عشان اهدأ بس زود ده ناري اكتر وخلاني هجت اكتر.
    ولما رجع ابني سألني هو حصل ايه الصبح ؟
    كنت لا استطيع الرد ولا اعرف ماذا اقول اخذته للكمبيوتر وشغلت فيلم سكس وقلت له انت بتتفرج علي الافلام دي ؟
    خاف وقال لا الافلام ديه مش بتاعتي .
    قلت له مالك خايف ليه انت اتفرجت علي افلام زي دي ؟ كان ساكت قلت له ماتخفش طب تعالى نتفرج مع بعض أحسن وانا اشرح لك هما بيعملوا ايه .
    قال لي يعني عادي يا ماما اتفرج ومش هتزعلي ؟
    قلت له وكنت في غايه الفرح لما وافق جلس جنبي .
    و شغلنا اول فيلم في الاول بداء ينهج من كتر اللي بيشوفه في الفليم ثم بداء زبه ينتصب بقوة قلت له اخلع الملابس متخفش كان متردد في الاول بس بعد كده قلع .
    اقتربت منه وقلت له كدة انت هتتعب من كتر الانتصاب ؟
    فقال طب اعمل ايه ؟
    قلت له يعني انت معملتش العادة السريه قبل كده ؟
    سكت ولما ضغط عليه قال بصراحه عملت بس مش كتير هو انا ينفع اعمله دلوقتي ؟
    ضحكت واستغليت الفرصه وقلت له لا بايدك هتبقي جامدة تحب اوريك ايه احساس الراجل لما ينيك ست ؟
    قال طب ازاي و هجرب مع مين ؟
    قلت له انت مخك راح بعيد قلت له اقعد و افرد ظهرك علي الكنبه وانا همص لك زبك وهحاول اوريك .
    فقال بس ازاي يا ماما قلت انا امك هتنكسف من دةه ؟عادي يعني تعرف مني ولا من حد غريب ؟
    ابتسم وقال طب انا عايز اعرف بقي كل حاجة عشان ابقى احسن من صحابي .
    غضبت وقلت له لو حد عرف انا مش هعلمك حاجه .
    قال خلاص انا مش هقول لاحد .
    نظرت الي زبه وبدء جسدي يسخن وعندما امسكت به نسيت اني امسك بزب ابني ولكن بزب كنت احتاج اليه كثير بشوق .
    اقتربت منه و بدات العب بلساني علي راس زبه وامص زبه واشعر بحرارته في فمي نسيت نفسي واخذت امص في زبه مثل المجنونه لاني كنت اود ان افعل هذا مع ابوه بس هو كان بيرفض جلست اتحسس و امص فيه وشعرت بجسدي يشتعل ولا املك السيطرة علي نفسي وانا بمص قذف حيواناته المنويه في فمي وكان لا يستطيع ان يمتلك نفسه وكنت انا في غايه السعادة فقام وقال انا اسف انا معرفش مقدرتش امسك نفسي انتي كويسه ؟ اجبلك ماء ؟
    سكت وحاولت ان افوق و اتملك نفسي وقلت لا خلاص بس القذف ده له اصول مش زي ما انت عملت كدة .
    فقال بس انا معرفش يعني اعمل ايه قلت له انت كده لو مراتك عملت زي كده مش هتعرف تنام معاها .
    فقال طب اعمل ايه وشعرت ان الفرصه جاءت لي ونسيت كل شيئ ولا استطيع سوي التفكير في المتعه اللي انا عايزها علي مزاجي و براحتي.
    فقلت له انا هنام علي الارض و اعمل اللي هقولك عليه من غير ما تخاف او تسأل كتير .
    فقال حاضر .
    نمت علي الارض وقلت له تعال بين رجلي قبلني من فمي و دلك بزازي و بطني بالراحه فقترب مني وفعل وشعرت بنشوة رهيبه فقلت له دلك كسي و مص فيه بالراحه ودخل صباعك و خرجه بالراحه .
    بدءت أسافر الي عالم المتعه والشوق للنيك بدء جسدي يرتعش من الهياج فقلت له انت زبك وقف ولا لسه ؟ فقال ايوه وقف .
    قلت له قرب مني ونام علي بطني و امسكت زبه و ادخلته في كسي و قالت له قرب اكثر ودخل زبك كله و امسكته من وسطه وقلت له حرك وسطك ودخل زبك وطلعه ورا بعض بكل قوتك ولما بدء ينيك فيا انتصب زبه اكثر .
    أنا احرك يدي علي جسدة الدافئ واحضنه واقبل فيه وامص شفايفه و امسكت لسانه بشفايفي و امص فيه وملمس زبه الناعم و الساخن وصلابته وقلت له وانت بتعمل كده لو عايز تقذف عادي قال حاضر وبداء يندمج معي وصوتي بدء يعلو ومكنتش قادرة امسك نفسي صرخت وقلت اه اه اه اقوي بلاش توقف وانهج بشدة وهو يزيد من النيك وانا اصرخ بصوت عالي واقول اه اه اه اه حرام مش قادرة أسرع شويه خلاص حاول تقذف بقى مش قادرة حرام عليك وكنت لا استطيع تحمل قوته وصحته الجيدة في النيك وهو انطلق بكل قوته ولا يستطيع سماعي وانا اصرخ بشدة وشعرت بالم شديد بكسي ولكن المتعه مخلياني مش قادرة اوقفه و اصرخ اه اه اه اه اه اه ه وصوتي خلاص مش قادر يطلع .
    مرة وحدة دخل زبه فيا بقوة وشعرت باحساس ساحر لايوصف من المتعه وكان شلال من المتعه يتدفق في كسي وشعور بسخونه القذف وكأنه مسكن لكل الالم توقفنا وبعد شويه نظرت اليه و ابتسمت وقلت شاطر سمعت الكلام ضحك وقال يعني انا كده كويس قلت له مراتك شكلها مش هتكمل اسبوع العسل معاك لو عملت فيها كده و ضحكنا وذهبنا للنوم .
    في الصباح شعرت بالم شديد بكسي وقلت له انا بالليل هروح للدكتورة .
    قال خلاص هاجي معاكي ذهبنا للدكتورة وكشفت عليا وجلسنا لتكتب ليا العلاج واعرف فيه ايه .
    ضحكت الدكتورة وقالت عشان ابنك قاعد هحاول افهمك قولي للاستاذ زوجك براحه شويه عليكي الظاهر امبارح كانت ليله العمر ولا ايه ؟
    انكسفت و وجهي احمر فقالت ايوه بس بالراحه شويه بلاش جامد كده .
    وبعدها ذهبنا للبيت وضكت وقلت له شفت عملت ايه في ماما يا مفتري فقال انا عملت زي ما قلتي .
    قلت له لا انا هعلمك ازاي يبقي بالراحه .
    نسيت العلاج و الالم ولم افكر سوي في زب ابني اخذته لغرفة النوم و خلعت ملابسي و خلعت له ملابسه و رحت اقبل فيه و في جسدة كله و قلت له المرة ديه انت نام وانا هابقى فوقك .
    نام علي ظهره ودلكت له زبه حتي انتصب وجلست فوقه وادخلته بكل نعومه وحنيه ولما دخل جلست علي رجله و رحت الف وسطي وزبه بداخلي عشان احس بيه في كسي كله و يخفف آلام كسي و تحركت بالراحه اقوم واقعد عليه بسلاسه وشعرت ان الالم بيروح وحدة وحدة وبدات اشعر بزبه و قوته فقال بصوت عالي اه يا ماما مش قادر أسرعي شويه قلت له لا انا عايزة احس بزبك بالراحه وانت حس بكسي و نعومته وبدات اتحرك عليه حتي شعرت بالهيجان و اسرعت شويه بس المرة ديه قذف بسرعه ولم يكن قذف كثير فقلت له ليه كده قذفت بسرعه ليه المرة دي ؟
    فقال بصراحة المرة دي لما جلست انتي عليا وشفت بزازك و هي بتتحرك و وجهك وانتي عماله تعضي علي شفايفك هجت جامد عن الاول وقذفت بسرعه .
    ضحكت وقلت له كبرت خلاص وبقيت راجل و بتهيج وتقذف وجلسنا نضحك و نتحدث لغايه لما نمنا .
    ولما اتصل ابوه وعرفت انه جاي نازل اجازة توقفت عن فعل هذا و بقيت اناغش فيه و زبه بس من غير نيك .
    لما ابوة نام معايا مكنش عارف يخليني احس بنفس المتعه مع ابني وكنت اجلس تحته وهو ينيكني دون حركه ولا افكر سوي في ايام المتعه مع ابني
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - حكاية أم علمت
  1. عاشق عسل كسك
    الردود:
    3
    المشاهدات:
    8,548
  2. سلوى الحنين
    الردود:
    5
    المشاهدات:
    13,373
  3. سلوى الحنين
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    6,834
  4. العنتيل
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    33,273
  5. العنتيل
    الردود:
    1
    المشاهدات:
    11,570

مشاركة هذه الصفحة

  • مرحباً بكم فى محارم عربي !

    موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية .

    سحاق
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff
    If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its Removal
    Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language